2820 bluetooth + nokia GSM : een goed huwelijk ?
Moderator: GVN
2820 bluetooth + nokia GSM : een goed huwelijk ?
enkele gegevens :
Garmin 2820 / Autocom intercom systeem / Nokia BT GSM
Garmin met "draad" verbonden naar de speakers in de helm
dat alles gemonteerd op een K1200GT '06
De garmin doet het uitstekend of het nu GPS of MP3 is maakt niet uit.
Als ik de BT functie wil gebruiken, staat er geen enkele nokia in de hardware lijst, er staan zo goed als geen GSM's in. Gebruik je een generisch profiel herkennen ze mekaar snel en in een handomdraai zie ik ook het adresboek op mijn Garmin. Zelf bellen en/of opnemen lukt niet , de button op het aanraakscherm blijft non-actief.
iemand een idee ?
Garmin 2820 / Autocom intercom systeem / Nokia BT GSM
Garmin met "draad" verbonden naar de speakers in de helm
dat alles gemonteerd op een K1200GT '06
De garmin doet het uitstekend of het nu GPS of MP3 is maakt niet uit.
Als ik de BT functie wil gebruiken, staat er geen enkele nokia in de hardware lijst, er staan zo goed als geen GSM's in. Gebruik je een generisch profiel herkennen ze mekaar snel en in een handomdraai zie ik ook het adresboek op mijn Garmin. Zelf bellen en/of opnemen lukt niet , de button op het aanraakscherm blijft non-actief.
iemand een idee ?
-
Daniel Tempelaere
strange
hangt jouw 2820 ook aan een intercom ?
Bij jou was het een Baehr ? zou normaal niks mogen uitmaken, dat ik aan een autocom hang
wat is jouw instelling om de 6020 te koppelen , welk type vink je aan in de lijst vd garmin?
thx
Bij jou was het een Baehr ? zou normaal niks mogen uitmaken, dat ik aan een autocom hang
wat is jouw instelling om de 6020 te koppelen , welk type vink je aan in de lijst vd garmin?
thx
2006 K1200GT
-
Daniel Tempelaere
Re: strange
Alles staat inderdaad op een Baehr.dolphin_b schreef:
thx
Ik heb voor de instellingen de procedure gevold op de Garmin site: http://www.garmin.com/bluetooth/compat- ... g=2&id=111
Voor zover ik me kan herinneren (niet 100% zeker) kon ik simpelweg mijn nokia 'aanklikken' omdat die 'gebroadcast' was.
Maar let wel, het is een 6021 en niet een 6020 zoals ik eerder melde!!
Ik kan dit op de GPS zomaar niet opvragen en die procedure herhalen doe ik liefst niet want ik heb al te veel miserie gelezen op dit forum waarvan ik gelukkig gespaard ben gebleven en ik ben er niet naar op zoek