speciale kleuren RT
Moderator: GVN
speciale kleuren RT
Weet iemand van jullie waar ik ergens een site kan vinden waar RT's te zien zijn die door de eigenaars voorzien werden van extra tinten, speciale kleuraanpassingen, waar de velgen werden meegespoten in het kleur van de kuip,........
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die mij kunnen verrassen.
Mercikes
daddy
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die mij kunnen verrassen.
Mercikes
daddy
Hoi
Bedoel je zoiets
[img][img]http://img170.imageshack.us/img170/5914/23bmtreffen087cq3.jpg[/img][/img]
Deze heb ik vorig jaar op de BMW bikermeeting gefotografeerd
GRTS Danny
Bedoel je zoiets
[img][img]http://img170.imageshack.us/img170/5914/23bmtreffen087cq3.jpg[/img][/img]
GRTS Danny
Yes, dat is't.
Merci RUSOR.
Anderen die nog van die schone pics hebben ?
Laat jullie maar eens gaan. Ik sla alle fotokes op en breng ze onder in een speciale map.
Wie weet haal ik wel schitterende ideeën binnen om mijne momenteel huidige RT of volgende RT eens in een ander kleedje te steken.
Ale, bedankt alvast en tot later
daddy
Merci RUSOR.
Anderen die nog van die schone pics hebben ?
Laat jullie maar eens gaan. Ik sla alle fotokes op en breng ze onder in een speciale map.
Wie weet haal ik wel schitterende ideeën binnen om mijne momenteel huidige RT of volgende RT eens in een ander kleedje te steken.
Ale, bedankt alvast en tot later
daddy
Dit is de mijne

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

YOO
Da's mooi
, op je avater leek 't al de moeite, in 't groot is 't zeker mooi
Grtz, Philip!
Da's mooi
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
ThanksKoppel!! schreef:
Da's mooi, op je avater leek 't al de moeite, in 't groot is 't zeker mooi
![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Ed Vollegaas
- Contacteer:
Die kerel had toch op zijn minst zijn helm ook mee kunnen spuiten.RUSOR schreef:Hoi
Bedoel je zoiets![]()
GRTS Danny
Of if DooV ben? Jazeker.
Mijn persoonlijke mening over de motor van BiemeRT is zeer zeker een positieve.
Nu, eens iets anders, mijn blauwe RT van 96 staat te koop gewoon in functie van het aankopen van een recenter model.
Moest het zijn dat ik niet de prijs krijg die ik wil (5.250), dan hou ik hem gewoon en zou ik ook wel eens durven "experimenten" met spuitwerk.
Velgjes een ander tintje geven alleszins en de rest zien we dan wel.
Moest het zover komen, dan stuur ik zeer zeker het eindresultaat eens door.
Nu, eens iets anders, mijn blauwe RT van 96 staat te koop gewoon in functie van het aankopen van een recenter model.
Moest het zijn dat ik niet de prijs krijg die ik wil (5.250), dan hou ik hem gewoon en zou ik ook wel eens durven "experimenten" met spuitwerk.
Velgjes een ander tintje geven alleszins en de rest zien we dan wel.
Moest het zover komen, dan stuur ik zeer zeker het eindresultaat eens door.
-
Iron Gonzo

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Goed gedaan van Iron Gonzo als visualisering, maar ik ben alleszins niet van plan om nog iets te veranderen. Dat is trouwens ook niet zo evident. Nadat de kleuren, de striping en de lettering is aangebracht, werd er een sterke vernislaag op heel de paintjob aangebracht. Daarop nu nog iets gaan plakken zal gewoon naar amateurisme ruiken en het hoge kwaliteitsniveau naar beneden rukkenironjakke schreef:Idd, zonder streep is het veel beter.daddy schreef:Ik zou het streepje op het spatbord NIET aanbrengen.
Het contrast tussen zwart en geel/oranje zoals de motor nu staat is meer dan genoeg. Het extra streepje zou dan weer ietsje te veel van het goede zijn.
Maar waar blijven die andere mooie foto's intussen

-
Iron Gonzo
naar amateurisme ruiken
zoals mijn fotoshop
al eens gekeken bij
ik kwam vandaag tegen.
enkele berichten terug zijn er hier 2 personen die u zien rijden hebben.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE