Snelheid op GPS nauwkeurig?
Moderator: GVN
-
George Michael
Snelheid op GPS nauwkeurig?
Is de snelheid in km/h nauwkeurig op je GPS? M.a.w. is de GPS snelheid de juiste?
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
Re: Snelheid op GPS nauwkeurig?
MRKlomp schreef:Is de snelheid in km/h nauwkeurig op je GPS? M.a.w. is de GPS snelheid de juiste?
Volgens mij wel.
ONE LIFE.....LIVE IT!!
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
Re: Snelheid op GPS nauwkeurig?
Ik heb nu niet direct tijd om het te zoeken, maar is al eens een topic over geweest d8 ik.MRKlomp schreef:Is de snelheid in km/h nauwkeurig op je GPS? M.a.w. is de GPS snelheid de juiste?
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

De snelheid van de GPS is juist op voorwaarde dat je in een rechte lijn rijdt en aan een constante snelheid, hij geeft immers de nieuwe snelheid slechts weer na een berekeningsseconde. Op de motor kan dat een aanzienlijk verschil maken.
Het verhaal van stijgen of dalen: dat weet ik niet, we zullen de flikken eens om medewerking moeten vragen of .... wie heeft een speedgun??
Fluppie
Het verhaal van stijgen of dalen: dat weet ik niet, we zullen de flikken eens om medewerking moeten vragen of .... wie heeft een speedgun??
Fluppie
De plaatsbepaling is in 3D dus stijgen of dalen maakt niets uit.Het verhaal van stijgen of dalen: dat weet ik niet, we zullen de flikken eens om medewerking moeten vragen of .... wie heeft een speedgun??
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.