Wie weet raad ?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
-Fred-
Berichten: 817
Lid geworden op: 03 feb 2005, 18:40
Locatie: op de motor

Wie weet raad ?

Bericht door -Fred- »

Als courier maak ik dagelijks gebruik van een 2720, helaas werd hij verleden week gestolen. Aangezien ik dagelijks een 20-tal klanten bezoek is het geen plezier om het toestel iedere keer te verwijderen. Mijn bestelwagen was niet gesloten, (eigen schuld dikke bult) in maart jl. wel gesloten en ruit ingetikt ....
Mijn werkgever koopt mij nu een nieuw toestel, hoe kunnen we dit een beetje beveiligen ? Ik gebruik het toestel ook op de motor en was de 100.000km al gepasseerd. Wegens grote tevredenheid van de 2720 (en niet willen wachten op de Zumo) gaat mijn voorkeur terug naar de SP.
Er is een nieuwe Ford Transit met alarm besteld die uiteraard dient gesloten te worden, en ik dacht eraan om een afsluitbare Touratech-houder op het dashbord vast te schroeven. Ben steeds in de buurt van het voertuig + - 1minuut. Suggesties steeds welkom,

Met dank, Fred.
_________________
Noord, zuid, oost of west, op de GS is het best !
VutteRT
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 aug 2006, 15:37
Locatie: Tilburg

Bericht door VutteRT »

Dat is alles wat ze nodig hebben+/- 1 minuut en meestal nog niet eens.
succes en grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door sprint »

Ik heb ook een Touratech houder met slotje op de moto.
Met een schroevendraaier krijg je die GPS er op enkele sec. uit. :?

Kan je het serie nummer niet doorgeven als gestolen bij Garmin.
Als de dief een update wil doen van het kaartmateriaal heeft hij toch prijs of houd garmin zich daar niet mee bezig. :?:
Marnix.

Afbeelding
-Fred-
Berichten: 817
Lid geworden op: 03 feb 2005, 18:40
Locatie: op de motor

Bericht door -Fred- »

Hoi Sprint,
Ik moet nog aangifte doen bij Formar en of Garmin.
Als je nu met cn8 werkt kan je wel een tijdje verder...
-Fred-
Berichten: 817
Lid geworden op: 03 feb 2005, 18:40
Locatie: op de motor

Bericht door -Fred- »

Ter aanvulling: Ik heb nog geen aangifte gedaan aangezien ik me morgen een ander toestel ga kopen (bij de Fluppie natuurlijk) en eerst wil weten of ik mijn nieuw toestel kan up-daten met mijn oude code. Ik dacht dat je 2 toestellen kan up-daten met 1 code. Zodoende kan ik er nog iets uithalen.
Plaats reactie