K1200RS
Moderator: GVN
K1200RS
Een vriend kan een K1200RS van 2003 kopen voor de prijs van 10500 eurokes. Moet gezegt worden dat de moto in zeer mooie staat is en met slechts 2400Km op de teller. Deze moto staat te koop bij I.C.M.-bikes te Letterhoutem. Wat ik graag wil weten: is dit een intressante koop en kent iemand deze handelaar? Alvast bedankt voor de reacties. Groeten G. 
-
Noel-K1200RS
Hallo,
lijkt mij 'doenbaar', maar toch eens rondzien op het internet en bij de dealers. (RAD Latem stond recent met twee mooie RS'en, en met waarborg)
De K1200RS wordt tegenwoordig schandalig goedkoop aangeboden, en sommigen die (zij het wat oudere) aanbieden aan 5 à 7000 Euro blijven 'ermee zitten'.
Uiteraard met die Km -stand koop je dus bijna een nieuwe. Ik kocht een '98 met 32000 Km, en behalve een batterij heb ik daar nog geen cent kosten aan gehad. Intussen 3000 bijgedaan.
lijkt mij 'doenbaar', maar toch eens rondzien op het internet en bij de dealers. (RAD Latem stond recent met twee mooie RS'en, en met waarborg)
De K1200RS wordt tegenwoordig schandalig goedkoop aangeboden, en sommigen die (zij het wat oudere) aanbieden aan 5 à 7000 Euro blijven 'ermee zitten'.
Uiteraard met die Km -stand koop je dus bijna een nieuwe. Ik kocht een '98 met 32000 Km, en behalve een batterij heb ik daar nog geen cent kosten aan gehad. Intussen 3000 bijgedaan.
BMW, wat anders?
- Dirk 9700
RAD Latem stond recent met twee mooie RS'en, en met waarborg
Ziehier de site van Motor Rad Latem
Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid