TT-rider,wat is er van waar?
Moderator: GVN
TT-rider,wat is er van waar?
Ik heb intresse in TTrider en daarom aant surfen.
Nadelen;valt na enige KM's uit de houder,veel trilingen zodat contactjes vroegtijdig verslijten,moeilijk te bevestigen helmsetje,NIET waterdicht,valt regelmatig uit, de meeste van deze klachten komen waarschijnlijk van een slechte montage-kit .....
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=9971
Wat is er van waar?
Ronnyb
Nadelen;valt na enige KM's uit de houder,veel trilingen zodat contactjes vroegtijdig verslijten,moeilijk te bevestigen helmsetje,NIET waterdicht,valt regelmatig uit, de meeste van deze klachten komen waarschijnlijk van een slechte montage-kit .....
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=9971
Wat is er van waar?
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
-
Iron Gonzo
alles
heb het met eigen ogen gezien
heb het met eigen ogen gezien
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
na duizenden kilometers is mijne tomtom er nog nooit uitgevlogen
na duizenden kilometers is mijne tomtom een paar keer uitgevallen door een slechte montage van mij... ondertussen opgelost
na duizenden kilometers is mijne tomtom nog altijd waterdicht
na duizenden kilometers is de tomtom voor mij nog steeds de helft goedkoper dan garmin... daarom rij ik nu ook met een LT ipv een ander modelleke... het prijsverschil zit in mijn beemer
na duizenden kilometers moet je eens garmin intikken in de zoekfunctie van dit forum.... ook daar is miserie, alleen willen die mannen het niet geweten hebben
IK BEN TEVREDEN EN JIJ ZULT DAT OOK ZIJN, zowel met een garmin of een tomtom... kies potverdorie zelf eens wat je wil en wil uitgeven
morgen staat hier een topic op dit forum... van welke kleren doe ik aan vandaag, en iedereen loopt in een roos hemdje en een gele slip met bollekes, pijltjes
na duizenden kilometers is mijne tomtom een paar keer uitgevallen door een slechte montage van mij... ondertussen opgelost
na duizenden kilometers is mijne tomtom nog altijd waterdicht
na duizenden kilometers is de tomtom voor mij nog steeds de helft goedkoper dan garmin... daarom rij ik nu ook met een LT ipv een ander modelleke... het prijsverschil zit in mijn beemer
na duizenden kilometers moet je eens garmin intikken in de zoekfunctie van dit forum.... ook daar is miserie, alleen willen die mannen het niet geweten hebben
IK BEN TEVREDEN EN JIJ ZULT DAT OOK ZIJN, zowel met een garmin of een tomtom... kies potverdorie zelf eens wat je wil en wil uitgeven
morgen staat hier een topic op dit forum... van welke kleren doe ik aan vandaag, en iedereen loopt in een roos hemdje en een gele slip met bollekes, pijltjes
-
Iron Gonzo
wij zouden niet durvenmorgen staat hier een topic op dit forum... van welke kleren doe ik aan vandaag, en iedereen loopt in een roos hemdje en een gele slip met bollekes, pijltjes
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Jan en Greet
Jaaaaaren lang heeft Garmin een kwasi monopolie gehad als Gps voor de motorrijder(schokvrij,waterdicht,routes op pc programmeerbaar en zo meer)...uiteraard hebben de meesten onder jullie dus ook een Garminneke(bij gebrek indertijd aan een geschikt alternatief) en zijn de routes die verspreid worden uiteraard van Garmin komaf.
Garmin heeft jaren tijd gehad om zijn product te verbeteren en staat op top van kunnen...toegegeven...
Maar er is nu een kaper op de kust en die legt de gevestigde waarde het vuur aan de schenen met een erg scherpe prijs (tot 50% goedkoper hé)en met op enkele details na dezelfde eigenschappen en / of mogelijkheden...jaja ook ritten die kunnen vóórgeprogrammeerd worden op Pc...
Momenteel hoor je ons nog hardop zoeken naar een converteermethode om de Garmin-files foutloos om te zetten naar Tomtom-files,maar zeg eens eerlijk,hoe lang gaat het duren denken jullie dat er vraag zal zijn naar een converteermethode om Tomtom-files om te zetten naar Garmin?
Garmin heeft jaren tijd gehad om zijn product te verbeteren en staat op top van kunnen...toegegeven...
Maar er is nu een kaper op de kust en die legt de gevestigde waarde het vuur aan de schenen met een erg scherpe prijs (tot 50% goedkoper hé)en met op enkele details na dezelfde eigenschappen en / of mogelijkheden...jaja ook ritten die kunnen vóórgeprogrammeerd worden op Pc...
Momenteel hoor je ons nog hardop zoeken naar een converteermethode om de Garmin-files foutloos om te zetten naar Tomtom-files,maar zeg eens eerlijk,hoe lang gaat het duren denken jullie dat er vraag zal zijn naar een converteermethode om Tomtom-files om te zetten naar Garmin?
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
-
Jan en Greet
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Waarom wil men toch steeds zijn eigen aankoop rechtvaardigen door willens nillens zijn aankoop als énige juiste te bestempelen...geef dan toch ook eens iets toe, maak godverdomme fouten en kom ervoor uit, so what ?
Als ge niets doet doet ge ook niets verkeerd hé...

Als ge niets doet doet ge ook niets verkeerd hé...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Vin Diesel
tomtom
TomTom have just published an offer on their website for a free replacement mount for the GO x10 series (510/710/910) to address to problems often discussed in the forums, the "drooping" and the lost connections. Here is the full text : "TomTom Inc. has determined that a limited number of windshield mounts included with shipments of the GO 510 and 910 do not perform to our standards. These mounts can result in the device drooping or in a loose power connection (i.e., battery may not charge fully).
Importantly, TomTom stands behind its products and its customers and will replace free of charge any mount that is not functioning properly. Simply register your device by clicking on the link below and we will determine if you are eligible to have your windshield mount replaced. You will receive your new mount within 4 weeks from placing your order. One free windshield mount is allowed per eligible device."
misschien ook voor de tomtom rider
misschien dit ook eens bekijken
http://www.gpspassion.com/forumsen/topi ... C_ID=67342
Importantly, TomTom stands behind its products and its customers and will replace free of charge any mount that is not functioning properly. Simply register your device by clicking on the link below and we will determine if you are eligible to have your windshield mount replaced. You will receive your new mount within 4 weeks from placing your order. One free windshield mount is allowed per eligible device."
misschien ook voor de tomtom rider
misschien dit ook eens bekijken
http://www.gpspassion.com/forumsen/topi ... C_ID=67342