Rtke is aan nieuw banden toe maar weet niet goed welke ik moet nemen.
Ben doorrijder dus ze gaan vochige tijden tegemoet. Voor de moment liggen er Metzelers Z6 onder maar ze reageren een beetje te fel op de langsrichels op de autostrade en ik hou niet zo van zwalperige toestanden. Naar het schijnt zijn de Bridgestones de beste voor de RT (van horen zeggen hé). Vorige stel waren Michelins Macadams,gaven geen krimp op de autostrade en ze hielden het redelijk lang uit. Weet het dus niet meer welke ik moet kiezen, graag jullie raad dus
Nieuwe banden
Moderator: GVN
-
pilot road van michelin
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
- Contacteer:
Yep,
Michelin Pilot Road

Ik heb al mijn 3de paar erop staan en wil geen andere band omdat ik er super content van ben
PS: Ik ben ook een doorrijder
Houdoe
Michelin Pilot Road

Ik heb al mijn 3de paar erop staan en wil geen andere band omdat ik er super content van ben

PS: Ik ben ook een doorrijder

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

Ik verwijs naar deze topic over onze bandenervaringen
Je zal zien dat allemaal schommelt tussen Michelin Pilot Road, Bridgestone BT020 en Metzeler Z6. Ik heb enkel ervaringen met de laatste twee. Nu rijd ik met Z6 en ben er uiterst tevreden erover. In de regen boezemen ze me meer vertrouwen in dan de BT020.
Je zal zien dat allemaal schommelt tussen Michelin Pilot Road, Bridgestone BT020 en Metzeler Z6. Ik heb enkel ervaringen met de laatste twee. Nu rijd ik met Z6 en ben er uiterst tevreden erover. In de regen boezemen ze me meer vertrouwen in dan de BT020.

Pilot Road
fluiten deze banden even mooi op een RT dan op een GS?
Is er een groot prijsverschil tussen deze merken of valt dat wel meeXavier schreef:Je zal zien dat allemaal schommelt tussen Michelin Pilot Road, Bridgestone BT020 en Metzeler Z6.

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Is goedkoper en nog beter in de regen of nat zijn de strada's.
De z6 en de strada worden in zelfde fabriek gemaakt.
Bt020 zijn heel wat minder in de regen.
Michelin geen ervaring.
De strada bied een goed gevoel en veel vertrouwen, en maken dit zeker waar bij nat weer.
Aan iedere band is er wel iets maar liever last van de richels zoals jij het noemt dan weinig grip op nat grond.
Aan u de keuze.
Maar denk niet dat ze voor niks meestal op een of twee staan bij de test.
De z6 en de strada worden in zelfde fabriek gemaakt.
Bt020 zijn heel wat minder in de regen.
Michelin geen ervaring.
De strada bied een goed gevoel en veel vertrouwen, en maken dit zeker waar bij nat weer.
Aan iedere band is er wel iets maar liever last van de richels zoals jij het noemt dan weinig grip op nat grond.
Aan u de keuze.
Maar denk niet dat ze voor niks meestal op een of twee staan bij de test.