Wel, de kwa tongen
Men zegge het voort
BMW heeft inderdaad problemen met de leverancier ervan.
Groetjes allemaal en CY on the road, maar tzal nog effekes duren nu ...
Francis
Moderator: GVN

Jup,Francis schreef:Joe de bikers,
Zoals de titel het zegt ... ik heb het dus gedaan en hoop me er niet al te veel bij pijn te doen.![]()
Full options, zoveel als nen LT ..... hoop dat ik er geen spijt van krijg ....
Groetjes allemaal,
Francis (nog een beetje onder de indruk)
Ik denk dat ESA vooral zeer handig is als je vaak wisslet van belading. Met of zonder duo bijvoorbeeld. Om dan steeds voor iedere rit de vering en denping met de hand in te stellen is lastig. Met een druk op de knop kan een kind de was doen. Rij je altijd alleen, dan zou ik de versie zonder ESA kopen. Als de vering eenmaal goed is ingesteld, dan hoef je er nix meer aan te doen.Kurt1200 schreef:Ben je er zeker van dat het er een was met ESA?
Volgens mijn dealer zijn ze er nu nog niet...
Mijn dealer heeft met een K1200S gereden met ESA en die vond dat een heel mooi systeem. Maar een R1200RT heeft bijlange zoveel vermogen niet als een K1200S....![]()
Wie weet raad???
De R1200Rt waarmee ik heb gereden was niet uitgerust met ESA. Zodoende kan ik jullie niet verder helpen hoe dit systeem werkt en/of aanvoelt. StoffelJüRgen schreef:Kurt,
Ik denk dat Stoffel 'm gereden heeft met ESA, hij vond dat je het wel kon voelen, maar uiteraard kan je uit een test van een uur niet zoveel halen als een week...
"Grootste nieuwigheid id dat de RT vanaf 2006 ook zal kunnen uitgerust worden met de revolutionaire ESA-vering" Exclamation Exclamation Exclamation
allé Martin , Valentijn komt er aan , dan kunt ge toch wel ietske forceren bij t'vrouwke ?Martin M. schreef:Ik ga eens stillekes met mijn madam moeten klappen.Ik zou zo graag dat nieuw Beiers beest in mijn garage willen, naast mijn Rtke. Je weet wel, de RT om samen met vroukelief te snorren en de K1200 S om....
![]()
Ik vrees dat ik op mijne teut zal krijgen.![]()
Het zullen twee blauwe ogen worden ipv van twee Beemers.
![]()
![]()
Groeten.