Wie gaat er mee en om welk uur spreken we daar af?
15/10/2006 - Schoonbroersrit v8
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
sprint
15/10/2006 - Schoonbroersrit v8
Ik zal daar toch niet alleen staan hé.
Marnix.

-
sprint
RUSOR schreef:Hoi
Wij... ik en mijne GSA komen ook.... en misschien mijn vrouwke ook maar dat hangt van weer af
GRTS Danny
Dus zondag wel allemaal buiten een straal van 500m. uit mijn buurt blijven héVooruitzichten voor zaterdag tot dinsdag
Zaterdag is er eerst nog redelijk wat bewolking, is het zo goed als droog, en daarna worden de opklaringen geleidelijk breder.
Zondag wordt een vrij zonnige maar wat winderige dag.
Ook maandag blijft het vrij zonnig en zacht met minder wind.
Dinsdag is het ook nog vrij mooi, maar komt er tijdens de dag geleidelijk toch meer bewolking vanaf het westen en mogelijk houden we het nog droog tot 's avonds.
's Nachts wordt het geleidelijk wat frisser, maar overdag blijven de maxima nog 15 tot 20 graden halen.
Marnix.

-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Ook familiale verplichtingen, dus kan helaas niet aanwezig zijn. Had hem graag meegereden. Als er iemand me de tracklog of het GPS bestand kan bezorgen, graag !
Veel plezier
Veel plezier
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
sprint
alle info hier
:
Kris1100RT schreef:Hopelijk zijn jullie ook van de partij op de schoonbroersrit van nu zondag 15/10. Frankske voorziet alvast prachtig weer.
Voor alle leden wordt de GPS-track op aanvraag toegestuurd.
Stuur me een mailtje met vermelding van je lidnummer en ik stuur je de route !
Tot zondag !!!
k.lemaire@telenet.be
Marnix.

Rusor:
Goed idee Danny!!!!!! Nog enkele jaartjes wachten en dan bestaat de club al zolang dat de oudste leden toch niet meer rijden. Deze kunnen dan idd op de kleintjes letten .misschien wel een goed idee.... BMW MC VL babysit.....
Moet er maar ene thuis blijven... de kids kunnen met elkaar spelen
En de ouders kunnen ook eens buiten spelen
Nu nog BMW driewielers verzamelen

Een puur realistische observatie van mijnentwege!
Vind het spijtig dat ik niet elke rit van de Club kan rijden, maar op sommige dagen gaan gezin en familie nu eenmaal voor. Zou een mooi initiatief zijn doch, hoe zou ik eerst mijn kids (3) ter plaatse brengen met mijne GS. Neen een aanhangwagen heb ik niet!
Vind het spijtig dat ik niet elke rit van de Club kan rijden, maar op sommige dagen gaan gezin en familie nu eenmaal voor. Zou een mooi initiatief zijn doch, hoe zou ik eerst mijn kids (3) ter plaatse brengen met mijne GS. Neen een aanhangwagen heb ik niet!
-
TonTon