verlaagde pedalen R1100GS
Moderator: GVN
verlaagde pedalen R1100GS
Ik zie twee alternatieven:
http://www.wunderlich.de/shop.php?rubri ... 0a937fe669
http://www.touratech.de/Shop_uk/en-us/d ... #item_4859
Zijn er nog?
Zijn er meningen?
Zijn er mensen die ze al kapot hebben gemaakt?
http://www.wunderlich.de/shop.php?rubri ... 0a937fe669
http://www.touratech.de/Shop_uk/en-us/d ... #item_4859
Zijn er nog?
Zijn er meningen?
Zijn er mensen die ze al kapot hebben gemaakt?
P.S. Thanks to all for being in my life...
Die eerste heb ik.
Ze bevallen mij goed. Echter, ik rijd niet zo erg plat door de bochten en weet dus niet of ze je grondspeling erg nadelig beinvloeden.
De pedalen staan ook meer naar buiten. Om nog goed te kunnen schakelen met je je schakelpedaal iets verlengen (naar buiten toe). Dit kan je zelf fabriceren of je koop zo'n dingetje bij Wunderlich oid.
Hetzelfde geldt in mindere mate voor je rempedaal.
Ze bevallen mij goed. Echter, ik rijd niet zo erg plat door de bochten en weet dus niet of ze je grondspeling erg nadelig beinvloeden.
De pedalen staan ook meer naar buiten. Om nog goed te kunnen schakelen met je je schakelpedaal iets verlengen (naar buiten toe). Dit kan je zelf fabriceren of je koop zo'n dingetje bij Wunderlich oid.
Hetzelfde geldt in mindere mate voor je rempedaal.
Ik rij met de tweede.
Ik ben niet uitzonderlijk groot, maar heb lange benen.
Nu heb ik geen last meer van m'n knieën.
Het originele rempedaal kan voldoende versteld worden aan de nieuwe hoogte. Het schakelpedaal moet vervangen worden door het bijgeleverde exemplaar. Niet moeilijk, de hele linkervoetsteun moet er af, 3 inbussen. Dan kan je aan de inbus die het schakelpedaal vasthoud.
Het rubber dat in de originele voetsteuntjes zit kan je overplaatsen, ik heb ze er weer afgehaald, scheelt alweer halve centimeter.
Tja, grondspeling...
In echt scherpe bochten raak ik de grond, maar ik rij nogal "supermotard". Zelf hou ik het lichaam vrij recht en duw m'n machine naar beneden. Het geeft een wat vertekend beeld van "hoe diep je mag gaan".
Op de Stelvio maakte ik er een spel van om elke keer de grond te raken
Ik ben niet uitzonderlijk groot, maar heb lange benen.
Nu heb ik geen last meer van m'n knieën.
Het originele rempedaal kan voldoende versteld worden aan de nieuwe hoogte. Het schakelpedaal moet vervangen worden door het bijgeleverde exemplaar. Niet moeilijk, de hele linkervoetsteun moet er af, 3 inbussen. Dan kan je aan de inbus die het schakelpedaal vasthoud.
Het rubber dat in de originele voetsteuntjes zit kan je overplaatsen, ik heb ze er weer afgehaald, scheelt alweer halve centimeter.
Tja, grondspeling...
In echt scherpe bochten raak ik de grond, maar ik rij nogal "supermotard". Zelf hou ik het lichaam vrij recht en duw m'n machine naar beneden. Het geeft een wat vertekend beeld van "hoe diep je mag gaan".
Op de Stelvio maakte ik er een spel van om elke keer de grond te raken
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
MiGSel
- Contacteer:
Dat moet ik checken.LucVB schreef:Hallo MiGSel
Passen die voetsteunenop de 1200GS(A)?
Ik denk 88 euro voor de vaste en 98 euro voor de verstelbare.LucVB schreef:Prijs ???
(allebei RVS, inclusief BeTerWeer en de pree van de facteur)
Dat kan nog net lukkendenBen schreef:Wanneer is binnenkort? Ik vertrek over twee weken op reis en dan had ik ze al graag ingereden
Dan hebben we een dielMiGSel schreef:LucVB schreef:Hallo MiGSelIk denk 88 euro voor de vaste en 98 euro voor de verstelbare.LucVB schreef:Prijs ???
(allebei RVS, inclusief BeTerWeer en de pree van de facteur)Dat kan nog net lukkendenBen schreef:Wanneer is binnenkort? Ik vertrek over twee weken op reis en dan had ik ze al graag ingereden
P.S. Thanks to all for being in my life...
Bij deze laatste oppassen.MiGSel schreef:Misschien ga ik deze binnenkort verkopen in mijn winkeltje:
... en/of deze:
'k Heb die zelf ook en ben daar wree content van (zijn wat breder dan de meeste andere voetsteunen). Hebben wel minpuntje dat die meer naar voor staan dan originele voetsteunen. De afstand met de schakelpedaal wordt dus behoorlijk stuk kleiner. Met gewone motobotten lukt het me wel goed (rij daar al meerdere maanden mee rond), maar met crosbotten lukt het me niet echt. Ben al meer dan vier maanden aan het wachten op de verstelbare schakelpedaal van Touratech, maar de leveringen naar Motorad Latem lopen blijkbaar niet zo vlot
't Is maar da ge het weet.
Greetz, E1.