Verhaal van een ritje
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Verhaal van een ritje
Vandaag een toerke gedaan door het West-Vlaamse polderland.
Vanuit Roeselare naar "de bergen" ... Kemmel, Zwarte, en Rode berg. De Nonnebossen en de Palingbeek in Ieper... De Franse grensdorpjes... Westouter, Watou enzomeer... Dan de polders in met Lo, Pollinckhove, Houtem, Alveringem tot aan de kust. en dan... was het de bedoeling om verder te toeren, maar een klein katje gooide roet in het eten. Een vondelingske langs de weg werd direct door ons geadopteerd en huiswaarts gebracht. Waarvoor een zijkoffer al niet kan dienen hé. Onderweg nog een terrasje meegepikt in Diksmuide, en de melkdoosjes van de omzittenden vlogen ons rond de oren, om het hongerige diertje zijn buikje te laten vullen. "Clochard" werd hij gedoopt en bij thuiskomst klikte het direct met onze andere huisdieren... Een Newfoundlander "Hummer", onze Berner Sennen "Victorr" en de poezen Miesje en Pino.
Foto's volgen
Vanuit Roeselare naar "de bergen" ... Kemmel, Zwarte, en Rode berg. De Nonnebossen en de Palingbeek in Ieper... De Franse grensdorpjes... Westouter, Watou enzomeer... Dan de polders in met Lo, Pollinckhove, Houtem, Alveringem tot aan de kust. en dan... was het de bedoeling om verder te toeren, maar een klein katje gooide roet in het eten. Een vondelingske langs de weg werd direct door ons geadopteerd en huiswaarts gebracht. Waarvoor een zijkoffer al niet kan dienen hé. Onderweg nog een terrasje meegepikt in Diksmuide, en de melkdoosjes van de omzittenden vlogen ons rond de oren, om het hongerige diertje zijn buikje te laten vullen. "Clochard" werd hij gedoopt en bij thuiskomst klikte het direct met onze andere huisdieren... Een Newfoundlander "Hummer", onze Berner Sennen "Victorr" en de poezen Miesje en Pino.
Foto's volgen
-
Iron Gonzo
mooi fotos
en dan nog een zwerfkat in huis (koffer) nemen
had nu een deksel met venstertje gemaakt dan had je ze de ganse route kunnen laten meerijden
en dan nog een zwerfkat in huis (koffer) nemen
had nu een deksel met venstertje gemaakt dan had je ze de ganse route kunnen laten meerijden
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
LOMAX schreef:Wie weet zit er nu ergens een klein meisje heel hard te huilen omdat ze in de verte haar katje heeft zien ontvoeren door een ruige biker
Die dikke 1200, heb je die gekocht, of stond die ook ergens verloren langs de weg?
1° een katje van amper 4 weken oud zal niet in de middle of nowhere zitten smeken om een beetje eten... twas gewoonweg uitgehongerd
2° die ruige 1200 heb ik toegekregen bij de aankoop van kattevoer in maxihoeveelheden... kwestie van klantenbinding ...
3° teertste wat in me opkwam was... CAMPI... maar we hebben hem maar clochard genoemd... naar ???
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
J-P
- Contacteer:
Fantastisch! Tof dat je clochard meegenomen hebt, prachtig! Ik had het ook gedaan, ook al hebben we hier al 3 katten. 
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Werner Von C.
- Contacteer:
JH. schreef:Tot mijn grote spijt moet ik melden dan Clochard het niet heeft gehaald.
Het kitten was pas 3à4 weken oud, had geen weerstand genoeg om het alleen te redden en is heengegaan.
Gelukkig hebben we hem nog een paar mooie dagen kunnen bieden in warme huiselijke gezelligheid
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
J-P
- Contacteer:
Inderdaad, heel erg. Desondanks ne grote chapeau voor JH.! Een echte dierenvriend! 
J-P
F..k, jammerJH. schreef:Tot mijn grote spijt moet ik melden dan Clochard het niet heeft gehaald.
Het kitten was pas 3à4 weken oud, had geen weerstand genoeg om het alleen te redden en is heengegaan.
Gelukkig hebben we hem nog een paar mooie dagen kunnen bieden in warme huiselijke gezelligheid
uw menselijke warmte heeft toch een mooie bijdrage geleverd
grtn.
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.