godverdomme! godverdomme!
Moderator: GVN
-
Motoroosje en Erteeke
godverdomme! godverdomme!
Ik heb juist stuurverhogers gekocht voor ons Erteeke en nu krijg ik vier van de acht bouten van het stuur toch niet los zeker!!! Deju! Dedju!
Ik vind het wel een beetje onnozel om voor die vier boutjes naar de garage te crossen, dus wie uit de buurt van Aarschot kan mij even uit de nood helpen? 't Zijn wel van die verrekte sterbouten. De goede ziel mag ons bellen op 0495-51 76 33 of een mailtje plegen (herwig.lut@scarlet.be)Alvast bedankt voor de hulp.
Ik vind het wel een beetje onnozel om voor die vier boutjes naar de garage te crossen, dus wie uit de buurt van Aarschot kan mij even uit de nood helpen? 't Zijn wel van die verrekte sterbouten. De goede ziel mag ons bellen op 0495-51 76 33 of een mailtje plegen (herwig.lut@scarlet.be)Alvast bedankt voor de hulp.
-
ludo V E
bouten losmaken
hebt ge al eens geprobeert om met een doorslag of een ander hard
voorwerp op de kop van de bout te zetten en daar op te slaan
( schrikken noemt men dit ) u moet wel oppassen dat u de kop
van de bout niet vervormt , daarna eens vast en los proberen te
draaien , dit een paar maal herhalen en het zal wel lukken .
veel geluk
voorwerp op de kop van de bout te zetten en daar op te slaan
( schrikken noemt men dit ) u moet wel oppassen dat u de kop
van de bout niet vervormt , daarna eens vast en los proberen te
draaien , dit een paar maal herhalen en het zal wel lukken .
veel geluk
Ik heb laatst een sleutel stukgetrokken op een bout van de uitlaat.
Twee dagen weken met WD40 en de bout ging er af met één vinger.
Twee dagen weken met WD40 en de bout ging er af met één vinger.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
Motoroosje en Erteeke
-
Motoroosje en Erteeke
-
Iron Gonzo
geef hem de dikke groeten van mij.Motoroosje en Erteeke schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een mailtje gekregen van Stefan uit Herent dat hij mij vandaag nog uit de brand wil helpen. Seffens bellen en naar daar.
De solidariteit onder de rijders hier is enorm! Allemaal nen dikk bedankt en een dikke zoen van Motoroosje hier!
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Motoroosje en Erteeke
Nog nooit meegemaakt: Stefaan kwam gisteren bij ons de stuurverhogers plaatsen! Nen toffe gast die weet hoe hij met nen moto moet omgaan. In (iets langer dan) een wip en een zucht was dat ding vakkundig geplaatst.
Voor ik van de verbazing kon bekomen was hij al terug weg. Daarom langs deze weg: Stefaan, nogmaals nen dikke dikke bedankt!
Als ik een iets kan terug doen, laat het maar weten.
Voor ik van de verbazing kon bekomen was hij al terug weg. Daarom langs deze weg: Stefaan, nogmaals nen dikke dikke bedankt!
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Das wel tof héMotoroosje en Erteeke schreef:Nog nooit meegemaakt: Stefaan kwam gisteren bij ons de stuurverhogers plaatsen! Nen toffe gast die weet hoe hij met nen moto moet omgaan. In (iets langer dan) een wip en een zucht was dat ding vakkundig geplaatst.
Beste Motoroosje en Erteeke, is het misschien mogelijk dat als je genoeg info. gehad hebt op dit onderwerp op dan de titel van dit onderwerp te veranderen of te verwijderen. Ik vind het een ongepaste titel en om die reden zou je er mij een plezier meedoen als je die zou willen verwijderen.
Bij voorbaad mijn hartelijke dank.
grtjs vutteRT
Bij voorbaad mijn hartelijke dank.
grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
Sorry dat ik zo vlug doormoest.........
Pay-it -forward
Als ge de film ooit gezien hebt begrijpt ge het wel, en anders moet ge hem echt eens zien (vind ik natuurlijk
)
En van mij moogt ge blijven vloeken, maar als dit onze nl-vriend stoort, maak er dan maar akkerdjomme, akkerdjomme van

Pay-it -forward
Als ge de film ooit gezien hebt begrijpt ge het wel, en anders moet ge hem echt eens zien (vind ik natuurlijk
En van mij moogt ge blijven vloeken, maar als dit onze nl-vriend stoort, maak er dan maar akkerdjomme, akkerdjomme van
Laatst gewijzigd door w op 23 okt 2006, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo kennen we Stefken.....Motoroosje en Erteeke schreef:Nog nooit meegemaakt: Stefaan kwam gisteren bij ons de stuurverhogers plaatsen! Nen toffe gast die weet hoe hij met nen moto moet omgaan. In (iets langer dan) een wip en een zucht was dat ding vakkundig geplaatst.
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006