Inforad moto radarverklikker

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Inforad moto radarverklikker

Bericht door noek »

Wie heeft ervaring met dit toestel
Alle info op dit adres
http://www.gpsshop.be/product/29012/inf ... ikker.html
Flat Twin Power

Bericht door Flat Twin Power »

Zo'n ding waarschuwt alleen voor vaste flitslocaties en niet voor mobiele radars of de flitsvuilbakken die binnenkort op onze wegen zullen staan.
Mijns inziens is dat weggesmeten geld.
En volgens mij wordt je met zo'n ding nog meer geflitst dan zonder want je zal denken dat het je waarschuwt voor flitspalen dus doorvlammen zolang het geen waarschuwing geeft tot je plots geflitst wordt door een mobiele radar.
robr1150rt
Berichten: 82
Lid geworden op: 25 nov 2004, 22:34
Locatie: Vilvoorde

Inforad moto radarverklikker

Bericht door robr1150rt »

Voor mij eveneens verloren geld, dat beter kan besteed worden voor oa. nieuwe banden.
Mijn mening omtrent flitsers, pas uw snelheid gewoon overal aan. Het moet gewoon van uit onze hersenen komen.
Speelt je, weet je ook dat je kunt verliezen.

Mvmg,

Rob uit Vilvoorde
LOMAX
Berichten: 1238
Lid geworden op: 26 dec 2005, 20:47
Locatie: Kortessem

Bericht door LOMAX »

Bij de moderne GPS toestellen is deze service standaard ingebouwd. Bij de oudere types kan je de flitspalen meestal wel downloaden via bvb flitspaal.nl ((benelux, vrij juiste info). Je moet dan wel de gps hebben aanstaan. Voordeel van dit toestel is dat je een visuele verwittiging krijgt in de vorm van een flikkerend lampje, zodat je niet steeds het oortje moet in hebben.
Je krijgt inderdaad alleen de gekende vaste flitspunten, maar ik kan je verzekeren dat je vaak verschiet van de positie van die dingen. Ik ben toch al vaak verwittigd van zo'n stiekemerd die ergens achter een boom verscholen staat. En als je dan door verstrooidheid 80 doet, waar maar 70 mag, dan vind ik het toch wel even prettig. Eénmaal niet geflitst, en je hebt de investering al terugverdiend.
Combineer dat met Q-Music met hun "vallende sterren", en de prijs van een radio kan er ook snel vanaf :wink:
Even ter verduidelijking: ik ben geen hardrijder, maar één à twee maal per jaar laat (liet) ik me toch vangen. Ik zie dit toestel dus niet als een vrijgeleide om te snel te rijden, maar eerder als een aanvulling op de constante oplettendheid die je tegenwoordig nodig hebt om je aan de toch wel zeer wispelturige en onlogische regels te houden :roll:
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Gisteren op de radio gehoord dat de overheid fors gaat investeren in nieuwe manier van mobiele radar's nadat deze o.a. in Nederland positief werd getest...ze gaan hier namelijk ook beginnen met vuilbakradar's...

Mijn manier van protest zal als volgt zijn => indien ik er zo een binnenkort ontdek stop ik ernaast een gooi er een zak str**t in, ah ja mijnheer de polies...'t is toch ne vuilbak, niet ??? :lol:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Ludo vp
Berichten: 319
Lid geworden op: 28 jul 2005, 05:25
Locatie: Lier

Bericht door Ludo vp »

(s)Campi schreef:......en gooi er een zak str**t in, ah ja mijnheer de polies...'t is toch ne vuilbak, niet ??? :lol:
Da moet nogal stinken op uwen brommer...... :lol:

Ludo :wink:
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Ludo vp schreef:
(s)Campi schreef:......en gooi er een zak str**t in, ah ja mijnheer de polies...'t is toch ne vuilbak, niet ??? :lol:
Da moet nogal stinken op uwen brommer...... :lol:

Ludo :wink:
Neeje, in diene vuilbak zal het stinken !

De snoodaards... :evil:

Dat ze d'r maar is ene in de Wetstraat zetten, maar ach...die is na 5' toch al gepikt... :roll:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
GSven
Berichten: 698
Lid geworden op: 17 apr 2005, 10:02
Locatie: B-1070

Bericht door GSven »

(s)Campi schreef:ooi er een zak str**t in, ah ja mijnheer de polies...'t is toch ne vuilbak, niet ??? :lol:
Ik dacht dat je afval slechts in je eigen vuilbak mocht deponeren, niet in andermans's bak.
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

GSven schreef:
(s)Campi schreef:ooi er een zak str**t in, ah ja mijnheer de polies...'t is toch ne vuilbak, niet ??? :lol:
Ik dacht dat je afval slechts in je eigen vuilbak mocht deponeren, niet in andermans's bak.
Een fusée erin en uitbranden zoals ze in Nederland doen... maar dan zal er wel ergens een politieagent op de loer liggen denk ik zo :mrgreen:
Dus... zoals Harald zegt : Mentaliteitsverandering die ze doorvoeren, en iedereen moet er vroeg of laat aan geloven, want het wordt te duur :?
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

De flitspaal, of flitsvuilbak, of flits ..... wathever is dé grap en/of uitvinding van de eeuw. De staat verdiend schatten aan een voorwerp waar NIEMAND moreel iets kan tegen inbrengen omdat het "zogenaamd" om onze eigen veiligheid gaat :lol: :lol: :lol:

En intussen maar binnenrijven en de staatsbegroting op nul afsluiten. I.p.v. er dan tenminste de wegen mee te verbeteren :roll: Dan hadden we er tenminste nog iets aan :cry:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Voed dat boetefonds maar goed vol, dan blijf ik tenminste zeker dat mijn wedde wordt betaald.

Stoffel ;)
Afbeelding
one-one
Berichten: 881
Lid geworden op: 26 sep 2006, 17:02
Locatie: Erpe-Mere

Bericht door one-one »

Jep, ik ben ook geen stichtend voorbeeld in het verkeer maar ik denk dat we toch naar een mentaliteitsverandering moeten gaan want "vadertje staat "verdient dus wel veel aan ons. In feite rijden we trager omdat we in het achterhoofd de euros boete hebben... In Noorwegen ga je dus werkelijk de gevangenis in voor overdreven snelheid ... nu ze hebben daar minder criminaliteit. Anderzijds is het ook zo dat ik mijn motor verkoop als je je overal aan de snelheidslimieten moet houden. Als ik dan toch eens wil spelen ga ik naar de Ardennen want er zijn plaatsen genoeg waar ze je niet kunnen flitsen. De container is er nog niet en er zal er maar ééntje per provincie geleverd worden... gelukkig lieten ze de groenen niet doen want die hadden een tachograaf op onze motor gezet.
Uitkijken is de boodschap en die prullen die de Nederlanders verkopen zijn in Belgie niet toegelaten cfr in beslagname van een M5 die in het bezit was van een radardetector plus een geldboete van een paar duizend euros.
ride with pride
one-one
gsa 1150
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Stoffel schreef:Voed dat boetefonds maar goed vol, dan blijf ik tenminste zeker dat mijn wedde wordt betaald.
Dat zal dan eerder voor uw overuren zijn, want uw wedde betaal ik al jaaaaren met mijn belastingsgeld :cry:

Maar zoals al zo dikwijls gezegd heb ik hélemaal niks tegen 'onze' jongens in blauw. 't Is dat geniepig, achterbaks, onpersoonlijk gedoe waar ik de kriebels van krijg :twisted:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie