Wat vinden onze pasagiers leuk tijdens het motorijden?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Code: Selecteer alles

Trouwens ge kunt zeggen wat ge wilt, dat extra gewicht van den duo is altijd héél belastend voor de piloot
dit begrijp ik nu niet echt goed?
met passagier is de baanvastheid veel beter en deftig door de bochten kan je dus ook scheuren.
nu mijn passagier (vrouwtje) haar massa is een 55 a 60Kg
ze is gewoon om mee te rijden en dat voel ik dus niet. Dus extra belastend voor de piloot?
op zo een comfotabele moto?
wat de polsen betreft = hangt veel af van uw zit houding, met of zonder passagier veranderd die toch niet?

als ik iets te plat door de bocht ga hoor ik ze wel effe reclameren :shock: :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Op mijn "Loveboat" mag er een zitten van boven de honderd kilo... maakt geen greintje verschil qua vermoeidheid.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

IRON GONZO schreef:Dus extra belastend voor de piloot?
op zo een comfotabele moto?
't Was nog wel met mijnen R1100R, maar toch vind ik alleen op de motor leuker sturen. Met twee heeft zo nu en dan ook z'n gezellige kanten kwestie: " Kijk eens daar" en "Wat denkte, efkes stoppen" (m.a.w. de communicatie gaat vlotter) , maar het pure rijplezier .....

Nu, ieder zijn ding, hé :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
YoMan

Bericht door YoMan »

Kem ook sjans, ik mag gerust mijn goesting doen, nooit geen gekreft of gezaag.

Ene keer heb ik onder mijn voeten gehad omdak tegen 140 redelijk plat ne korten bocht doorklievde, maar ze had wel gelijk; ik was 't vergeten dat ze een vers gebakken taart in haar rechterhand vasthield .... :?
La Vida Loca
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

De enige keer dat ik onder mijn voeten kreeg was in de Liefkenshoektunnel. Aan ruim 170 per uur had madam last van tunnelzicht. Het enige wat ze zich herinnert waren de geelachtige lichtjes die aan snel tempo aan en uit gingen....
We waren toen met een twintigtal motoren allerlei en hebben ruim vijf minuten moeten wachten vooraleer de laatsten eruit waren
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

YoMan schreef: Ene keer heb ik onder mijn voeten gehad omdak tegen 140 redelijk plat ne korten bocht doorklievde, maar ze had wel gelijk; ik was 't vergeten dat ze een vers gebakken taart in haar rechterhand vasthield .... :?
Wat doet gij met Bruno's vrouw -onze geliefde taartenbakster- op uwe moto? Als Bruno dit maar niet te lezen krijgt!!

:wink: :lol:
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Ludo vp

Bericht door Ludo vp »

Xavier schreef:
YoMan schreef: Ene keer heb ik onder mijn voeten gehad omdak tegen 140 redelijk plat ne korten bocht doorklievde, maar ze had wel gelijk; ik was 't vergeten dat ze een vers gebakken taart in haar rechterhand vasthield .... :?
Wat doet gij met Bruno's vrouw -onze geliefde taartenbakster- op uwe moto? Als Bruno dit maar niet te lezen krijgt!!

:lol: :D :lol:

Ludo :wink:
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
YoMan

Bericht door YoMan »

Xavier schreef:

Shit, heb ekkik da hier toch ni op't misse forum gezet zekerst .... :wink:
La Vida Loca
jakke

Bericht door jakke »

YoMan schreef:
Xavier schreef:

Ja !! Het moest het "Blinde Date" forum zijn.Afbeelding
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
YoMan

Bericht door YoMan »

jakke schreef:
YoMan schreef:
Xavier schreef: Wat doet gij met Bruno's vrouw -onze geliefde taartenbakster- op uwe moto? Als Bruno dit maar niet te lezen krijgt!!

Ja !! Het moest het "Blinde Date" forum zijn.Afbeelding
Neeje, twas op http://www.Bemiddelen-Met-Walter.bef .... :shock:
La Vida Loca
one-one

Bericht door one-one »

Ik ben blij als mijn vrouwtje mee is want ze geniet van diep in de bochten te gaan en port in mijn ribben om sneller te rijden. Gelukkig rijdt ze zelf niet want is vrees dat ze een snelheidsduivel zou zijn. En wat de uitspraak van hierboven betreft ... doe eens normaal of hoe oud ben je eigenlijk... ik denk dat deze inherent zijn aan een motard.... ja af en toe zijn we wel eens abnormaal en gedragen we ons als.....
Ik heb geen intercom noch muziek maar zij luistert naar haar MP3 en soms gaat mijn gs van links naar rechts als ze heupwiegend naar haar geliefkoosde muziek luistert. Ik daarentegen zou constant headbangen ..... :wink:
ride with pride
one-one
gsa 1150
YoMan

Bericht door YoMan »

one-one schreef:Ik ben blij als mijn vrouwtje mee is want ze geniet van diep in de bochten te gaan en port in mijn ribben om sneller te rijden. Gelukkig rijdt ze zelf niet want is vrees dat ze een snelheidsduivel zou zijn. En wat de uitspraak van hierboven betreft ... doe eens normaal of hoe oud ben je eigenlijk... ik denk dat deze inherent zijn aan een motard.... ja af en toe zijn we wel eens abnormaal en gedragen we ons als.....
Ik heb geen intercom noch muziek maar zij luistert naar haar MP3 en soms gaat mijn gs van links naar rechts als ze heupwiegend naar haar geliefkoosde muziek luistert. Ik daarentegen zou constant headbangen ..... :wink:
Wat bedoel je met "die uitspraak van hierboven"? wat is er abnormaal aan?
La Vida Loca
one-one

Bericht door one-one »

YoMan schreef:
one-one schreef:Ik ben blij als mijn vrouwtje mee is want ze geniet van diep in de bochten te gaan en port in mijn ribben om sneller te rijden. Gelukkig rijdt ze zelf niet want is vrees dat ze een snelheidsduivel zou zijn. En wat de uitspraak van hierboven betreft ... doe eens normaal of hoe oud ben je eigenlijk... ik denk dat deze inherent zijn aan een motard.... ja af en toe zijn we wel eens abnormaal en gedragen we ons als.....
Wat bedoel je met "die uitspraak van hierboven"? wat is er abnormaal aan?
juist dat hetgeen onze vrouwtjes kwalificeren als abnormaal of gek of jongensachtig... dat vinden wij pas leuk...
ride with pride
one-one
gsa 1150
Plaats reactie