Anti diefstal systeem

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Hobgoblin

Anti diefstal systeem

Bericht door Hobgoblin »

Wat is houdt de optie "anti dieftstal systeem" precies in?
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Op de 12GSA? Een alarm....
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

dus anti diefstal systeem = alarm systeem ?
heeft het niks met de sleutel of zo te maken?
of een bewegingssensor?
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

In de sleutel zit wel een chip ja, maar dat lijkt me geen afdoende anti diefstal systeem
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Vordr

Bericht door Vordr »

Mag ik een link vanop de MAG site aanbevelen, hierop staan uitslagen van enkele duurzaamheidstests voor verschillende type sloten.

http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... e&sid=2012
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Bij mijn ouder modelleke omvat dat, standaard van BMW: alarm, gekoppeld aan beweginssensor en contact. Daarbovenop een zichzelf inschakelende starteronderbreker. En om de accu te sparen, gaat het ding na vijf dagen in een soort slaapstand.
Maar dat zal wel achterhaald zijn zeker. Niet iedereen kan zich een nieuwe motor veroorloven, telkens de eerste set banden versleten zijn :wink: :wink: .
Proficiat met uw nieuwe aankoop, je hebt het toch niet kunnen laten hè? Lang wachten?
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

@Lomax: 8 weken. normaal 6 weken als je eentje neemt zoals ie op stock staat. is wel al model 2007, dus met nieuw remsysteem/ABS. mijn 1150gs is ondertussen verkocht.
kom je naar regionale clubavond 3/11 ?
LOMAX

Bericht door LOMAX »

GS 'er schreef:@Lomax: 8 weken. normaal 6 weken als je eentje neemt zoals ie op stock staat. is wel al model 2007, dus met nieuw remsysteem/ABS. mijn 1150gs is ondertussen verkocht.
Eindelijk een trefpunt in Zuid-Limburg. Dat is pas een reden om lid te worden :wink:, ga wel wachten tot januari . Ik zal proberen er te zijn. En meteen ff checken of WimGs vrij is en zin heeft om mee te komen.
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

LOMAX schreef:
GS 'er schreef:@Lomax: 8 weken. normaal 6 weken als je eentje neemt zoals ie op stock staat. is wel al model 2007, dus met nieuw remsysteem/ABS. mijn 1150gs is ondertussen verkocht.
Eindelijk een trefpunt in Zuid-Limburg. Dat is pas een reden om lid te worden :wink:, ga wel wachten tot januari . Ik zal proberen er te zijn. En meteen ff checken of WimGs vrij is en zin heeft om mee te komen.
Lomax, je kan je nu al lid maken voor 2007 - check effe met Jurgen :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Als we dan toch off-topic gaan:
Regeling van het lidgeld

Op ieder moment van het jaar kan een lidmaatschap aangegaan worden. Een clubjaar start op 1 januari en eindigt op 31 december. De leden worden verzocht om hun jaarbijdrage te betalen voor 15 januari van het nieuwe werkingsjaar.

Na 1 november wordt je automatisch lid voor het volgende jaar. De voordelen van het lidmaatschap zijn echter beperkt tot 1 januari van het nieuwe jaar: bvb. geen persoonsverzekering & lidmaatschap van BMW Club Europa.
Nieuwe leden ontvangen hun definitieve lidkaart begin April.
Als dit van toepassing is, dan wacht ik nog wel even. En ik heb dit argument nog al eens gehoord. Een kleine aanpassing van deze clausule zou zich volgens mij vertalen in een vlottere ledenwerving.
Tot januari overleef ik het nog wel zonder, en wie weet rij ik tegen dan alweer niet meer met BMW :roll:
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Lidmaatschap
Lid worden

Je hebt besloten om lid te worden. Dan stuur je de ‘antwoordkaart’ naar het secretariaat (in briefomslag of met fax) of je geeft ze aan een Onthaalmedewerker. De Antwoordkaart staat ook online. Je schrijft daarop het lidgeld over op de clubrekening. Binnen de 15 werkdagen ontvang je dan het welkomstpakketje, de voorlopige lidkaart, het Jaarboek en het BMW Clubjournaal.
Wens je graag meer inlichtingen, geen probleem ! Alle Onthaalmedewerkers helpen je graag verder.

Regeling van het lidgeld

Op ieder moment van het jaar kan een lidmaatschap aangegaan worden. Een clubjaar start op 1 januari en eindigt op 31 december. De leden worden verzocht om hun jaarbijdrage te betalen voor 15 januari van het nieuwe werkingsjaar.

Na 1 november wordt je automatisch lid voor het volgende jaar. De voordelen van het lidmaatschap zijn echter beperkt tot 1 januari van het nieuwe jaar: bvb. geen persoonsverzekering & lidmaatschap van BMW Club Europa.
Nieuwe leden ontvangen hun definitieve lidkaart begin April.

Lidmaatschap

Wat kost lidmaatschap ? U geniet van alle voordelen van het lidmaatschap voor slechts...

Bijdrage
Jeugd ( tot 12 jaar ) € 8
Passagier € 15
Bijkomende piloot zelfde adres € 15
Piloot € 33

Hoe betalen?

Overschrijven:

op rek. nr. 001-1968422-77

Vanuit het buitenland:

IBAN: BE 80 0011 9684 2277
Swift code: GEBABEBB

Mededeling:

lidmaatschap + namen van de PILOOT + (eventueel ) de PASSAGIER of BIJKOMENDE PILOOT + (eventueel ) JEUGD + TYPE VAN UW BMW.

Opties

Als lid van BMW Motor Club Vlaanderen kan je je abonneren op verschillende tijdschriften, je kan sport- & toerismelicenties bekomen, enz.

• € 16.00 = code: Int. BMW AG magazine + naam abonnee
• € 30,00 = code: Toerismelicentie piloot BMB + uw naam
• € 40,00 = code: Toerismelicentie piloot BMB + abonnement BMB Newsletter
• € 10,00 = code: Toerismelicentie passagier BMB + naam passagier
• € 15,00 = code: Abonnement BMB Newsletter + naam abonnee
• € x = sportlicenties B.M.B. / FIM – prijs op aanvraag

Nieuwe leden ontvangen eveneens een welkoms pakketje!
Met o.a. sticker, badge, enz.

Adreswijziging

Bij adreswijzigingen (of e-mail, tel…) dadelijk het secretariaat verwittigen (per e-mail, fax of brief) ! Je kan hiervoor ook de Antwoordkaart te gebruiken.

Privacy

BMW MC Vlaanderen vzw respecteert je privacy en zal daarom de verzamelde adresgegevens nooit verhuren, verkopen of uitlenen aan derden. Alle informatie wordt confidentieel behandeld en je kan steeds inzage krijgen in je gegevens op verzoek.

Een beetje opzoekingswerk levert al vlug dit verlossende nieuws op. Als je nu lid wordt dan ben je reeds lid voor 2007. Maar dan ben je echter nog niet verzekerd voor toerritjes. Wat je wel al krijgt, is het Clubboekje vanaf je inschrijving en alle reeds verschenen Clubboekjes van 2006. Nog meer inlichtingen kunnen steeds via mail of PB bij alle onthaalmedewerkers van de CLub waarvan menig hier aanwezig op het Forum. O.a. Jürgen, Philippe, Mario, Bosse, Rosse, ik en nog vele vele andere.

Stoffel ;)
Afbeelding
Plaats reactie