Startprobleem K100RS 16V

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gixxer

Startprobleem K100RS 16V

Bericht door Gixxer »

Hoi. Mijn teergeliefde bakje weigert te starten. Wanneer je het contact met de sleutel aanzet, gebeurt er niks meer. De functies op het dashbord worden niet weergegeven en hij geeft geen kik. Blijkbaar geeft hij een teken van leven wanneer ik aan de kabelboom onderaan het contactslot morrel. Toch valt hij telkens weer uit. Heeft er iemand enig idee wat de diagnose is en wat zo'n reparatie gaat kosten? Ik twijfel er sterk aan als het te duur is om het nog te laten herstellen. Die overdreven dure fakturen van de BMW-garage beginnen me zo stilaan de strot uit te komen.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

kan niet veel zijn buiten een slecht contact

en niemand verplicht u om bij BMW zelf te gaan om het te laten chekkeen en of eventueel te herstellen.
hier op het forum zitten veel handige harry's

mischien eens de vraag stellen... :idea:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Gixxer

Bericht door Gixxer »

Bedankt voor de snelle reactie. Dus hierbij: kan er zich een handige Harry melden die deze herstelling kan uitvoeren mits vergoeding? Alvast bedankt. Ikzelf woon in het Waasland.
sprint

Bericht door sprint »

Ik heb zeer goede ervaring met Schokaert in Aalst.
Marnix.

Afbeelding
Synchro Bob
Contacteer:

Bericht door Synchro Bob »

Morrel eens alleen aan de sleutel van het contactslot terwijl het contact opstaat. Ik heb al eens gehad dat daar een contact ingebrand was. Heb ik kunnen herstellen ... maar was een prutswerk dat ik misschien niet zou kunnen overdoen.
Maar als er een slecht contact is in de kabelboom moet dat te vinden zijn. Misschien al eens de stekkers in de buurt uittrekken en insteken met een WD40 spuit tussendoor.

Ik wil je daar graag bij helpen, maar woon een beetje ver. Meise, Vl-Brabant.
Synchro Bob

"Vive somnia, non somniare vitam"

R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
....

Bericht door .... »

batterij al eens nagekeken ??? Zijn de kabels nog goed aangesloten ??
Plaats reactie