GSA 1150&1200 RIJDERS OPGELET...(NIEUWE AFSPRAAK)

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Ik voel geen verschil tussen vol en leeg eerlijk gezegd, echt niet...
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
RUSOR

Bericht door RUSOR »

JP schreef
Ik voel geen verschil tussen vol en leeg eerlijk gezegd, echt niet...
Daar verschiet ik nu niet van..... als twee wielen heeft rijdt gij met alles he
Ik verdenk u er zelfs van dat je geen stuur nodig hebt :wink: :wink: :wink:

GRTS Danny
WilBikeRT

Bericht door WilBikeRT »

Ik wil ook mee met BMW MC VL, of zit ik in het verkeerde hokje van ONZE club met mijnen LT ??? :roll:
Of maken jullie er nogeens een hokje bij :roll: :shock:
Destijds kreeg Mario heel wat kritiek met zijn LT-gedacht, of is dit ondertussen verge...zwegen... :x :twisted:

Wilfried
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
Frank K

Bericht door Frank K »

Wilfried Lt:
Ik wil ook mee met BMW MC VL, of zit ik in het verkeerde hokje van ONZE club met mijnen LT ???
Of maken jullie er nogeens een hokje bij
Destijds kreeg Mario heel wat kritiek met zijn LT-gedacht, of is dit ondertussen verge...zwegen...

Wilfried
Wat is hier de bedoeling weer van????

Verklaar u nader....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

ik denk dat hij het verkeerd begrijpt

dit gaat hier over een prive initiatief en heeft dus niets te maken met BMW MC VL
enkel wordt het via een openstaand forum voor BMW rijders tersprake gebracht.
het is zoals ik mijn 1ste zeeuw heb gedaan op eigen initiatief en via het forum tersprake heb gebracht.

de volgende zeeuw wordt officieel via de BMW MC VL gedaan
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
WilBikeRT

Bericht door WilBikeRT »

Wel Frank, destijds maakte ik na een enquete ritten voor iedereen echter gestoeld op de verzuchtingen van LT-rijders. Minder kilometers ( ongeveer 200), gezamelijk eetmaal en een bezoekje aan één of andere bezienswaardigheid. Maanden heb ik het moeten horen waarom er weerom een 'hokje' in de club bijgecreëerd werd, de ritten moesten voor iedereen openstaan. Terwijl dit geenszins de bedoeling was laat staan zo werd aangegeven.
Een andere Lt-rijder (Mario) maakte wel ritten voor 'alléén' 1200 LT-rijders en kreeg hierop niet mis te verstane kritieken zodat ook hij veel te verduren kreeg van veeleer zij die je (bijna) nooit op een rit of reis ingericht door clubleden tegenkwam. Ondertussen horen we niet veel meer van Mario, misschien is het hem allemaal teveel geworden, spijtig echter, hij maakte mooie trips.
Nu ik echter dit topic las lijkt het of er in de GS afdeling een onderclubje lijkt te groeien, de GSA's. Hopelijk blijven we allemaal één grote BMW-MC-VL-familie en blijft in de toekomst de projectkalender voor iedereen toegankelijk. Daarom mijn ongerustheid, laat het ons houden op de GS-ers 'tout court'. Samen met een oldtimer en damesafdeling hebben we al genoeg onderverdelingen en hoop ik dat er genoeg items resten voor de gewone toerrijder.

Vriendelijke groeten, :wink:

Wilfried.
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Ik zie er geen kwaad in, is een beetje net als toen met die Blackline rage bij de RT`s, beetje onderscheid moet er zijn :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Frank K

Bericht door Frank K »

Wilfried, (en aan alle anderen)

Vorige zondag zag ik Rusor kwaad weglopen nadat weer eens werd er geopperd dat hij een clubje in een club aan het stichten was.
Eerst begreep ik hem niet goed waarom hij zo reageerde maar nu krijg ik plots toch een zelfde (woede)gevoel.
Ik verklaar mij nader.
Ten eerste stel ik vast dat er mensen zijn (en laat dat niet persoonlijk zijn, daarom staat er ook in de aanhef 'en aan alle anderen) die conclusies trekken zonder een topic of een commentaat fatsoenlijk te lezen.
Nergens in dit topic staat dat er een apart clubje van GSA-rijders gaat komen, wel ik citeer Rusor:
Met een paar GSAvrienden op het forum werd er geopperd om eens samen te komen om eens live kennis te maken met elkaar.
Gewoon een babbeldag over de R1200GSA. De plus en min punten eens te overlopen. Ervaringen uitwisselen over de reisen die er algemaakt zijn met de GSA. Misschien wel offroad-ervaringen.
En natuurlijk de mens achter dit gevaarte leren kennen. En als slot een groepsfoto voor op forum.
Kortom een gezellige dag van maken

en verder zegt hij er zelfs duidelijk bij:
Verder wil ik meedelen dat dit maar een éénmalig intiatief is.

Ik dacht dat dit duidelijk genoeg was en daarom begrijp ik jouw (jij schrijft het tenminste) commentaar op deze bijeenkomst niet.
Gewoon samenkomen, babbelen,ervaring uitwisselen en een pintje drinken en GEEN ritje maken.
Neen, 's avonds gezellig naar het jaarfeest van de club.

Cases closed.
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Ik sluit me bij Frank aan, het sop is de kolen niet waard....
J-P

JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Ben ik ook volledig mee akkoord... Dit moet toch kunnnen?
Even gezellig onder elkaar wat ervaringen uitwisselen over een bepaald type motor. Zelfs even offroad gaan en genieten van slijk en glibberige paadjes.

Dan kan natuurlijk alleen maar met een GS. Kzie mezelf nu niet meteen met m'n LT de bossen intrekken.

Als voorbeeld neem ik mijn voorstel van gisteren. "Wie heeft zin om een kop koffie te gaan drinken"... Hier was iedereen welkom zonder verplichtingen. Een kop koffie drinken kan je met om het even welke beemer. Het was niet mijn bedoeling om de maandelijkse forumdrink in de oase over te doen, vandaar de ingeving van het moment. En dan kies je een locatie die door velen gekend is, centraal ligt voor de helft van vlaanderen.

Misschien wel jammer dat er nu wat ... laat het ons kritiek noemen... is van mensen die er dolgraag bijgeweest hadden maar niet met een GS rijden, maar zoals de initiatiefnemer aanhaalt... Ga gerust een kijkje nemen als je zin hebt, iedereen is er welkom.

Dit zijn privéinitiatieven, volledig los van de bmw mc vlaanderen club, maar het forum is een prachtig hulpmiddel om dit aan allen te laten weten.

Zo zijn er nu mensen die elkaar zoeken om een zumo te kopen, maar ik heb liever een tomtom...hey jammer
Zo zijn er mensen die elkaar zoeken om een xenon te kopen, maar ik heb liever leds... hey jammer
Zo zijn er liever mensen die elkaar zoeken om een kop koffie te gaan drinken, maar ik drink liever een Leffe... hey jammer

Kzou er echt niks achter zoeken hoor... en ik die graag lul en zever kan het weten :?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Rijden... geen ruzie maken... :roll: Life's too short already

Een activiteit in Clubverband organiseren van deze aard is altijd leuk, en het zal de steun krijgen die het verdient, maar het moet ook "zomaar" kunnen via het forum.
Tenslotte is het op deze manier dat sommige mensen toch contact kunnen maken met de Club ; en we zijn allemaal BMW rijders.

Let wel : ieder op zijn verantwoordelijkheid en zorgen dat je niet in gevaar komt op de wettelijke bepalingen. De Club weet waarom we goede verzekeringen hebben afgesloten.

Meer heb ik hier niet over te zeggen :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WilBikeRT

Bericht door WilBikeRT »

Hoi Stoffel,

Het is mij niet te doen onrust te zaaien maar eigenlijk meer Danny trachten vooraf een lichtje te doen aangaan van wat destijds volgens mij Mario en mijzelf onterecht werd verweten.
De gedachtengang van Mario dateert dacht ik 2000-2001 en heeft dit forum nooit bereikt gezien zijn ouderdom.
Rusor zag ik laatst zondag doch dan had ik deze topics nog niet gelezen anders had ik hem aangesproken daar hij de woelige tijd in verband met de hokjesvorming (genoemd door anderen...) zeker moet gekend hebben.
Persoonlijke initiatieven steun ik steeds en het bedoelde item van Danny is allen gegund... alleen weet ik dat er weer veel gekletst en verzonnen zal worden door mensen die dit niet onder hun naam op dit forum durven plaatsen. De geruchtenmolen draait reeds en ik ken de Rusor redelijk goed. Wanneer dit via via aan zijn oren komt zal hij misschien nalaten verdere initiatieven te willen nemen en dit is te betreuren.
Misschien had ik beter een PM naar Danny gestuurd maar dan blijven reacties ook uit waardoor je veel schaduwverzinsels verder laat creëren.

Wilfried :wink:
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi gasten,
Eerst en vooral bedankt aan wLT :lol: :lol: :lol:
Waarom :?:
Awel zo blijft de topic goed in de spotlights :P :P :P
Ik zou mij moeten verontschuldigen omdat het idee van mij komt :?: Dat is dus niet zo :!:
Het idee is gegroeid uit het feit dat de gasten met hun K1200GT elkaar eens hadden ontmoet. Het leek ons leuk om dat ook eens te doen met GSA's... Het gaat hier om babbelmiddag over de GSA... IEDEREEN die intresse heeft in dit type is welkom ook al rij je nu bijvoorbeeld met een LT... om maar iets te zeggen :wink:
De reden van deze topic is dan ook iedereen de kans te geven om te komen en achteraf dan ook niet te moeten horen dat ze het niet wisten.
Verder is het eigenlijk hetzelfde alsof men afspreek voor eens op cafe te gaan... alleen is er nu een voorafgesproken onderwerp...andere afspraken krijgen toch zo'n geen kritiek :roll: :roll: :roll:
Het is de niet de bedoeling om een club in de club te beginnen.
Er is voor mij maar één BMW club, één waar elke BMW rijder welkom is.
Tot hier deze polemiek.....

Het gaat dus over een GSA meeting en laten we even terug on topic gaan

Tot dan

Danny
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Jongens jongens, binnenkort gaan we de toestemming nog moeten vragen om onze BMW uit de garage te gaan halen. Opgepast samenscholingen van meer dan 3 BMW's moeten aangevraagd worden via de Club en de verzekering. We leven toch in een democratie of niet. Leven en laten leven.
Wilfried, wanneer zijn die voorstellen van Mario ter sprake gekomen? Op het Forum kan ik mij niet herinneren of toch?

Waarom, cfr het aanspreken van RUSOR vorige zondag op de brunch, werden er dan geen aanmerkingen of bemerkingen gemaakt op het Forum ivm zijn initiatief van diezelfde personen?

Voor de rest nog dit, ik steun het initiatief om geregeld eens wat bijeenkomsten en Forumritjes te organiseren via het Forum, deze bijeenkomsten zijn volledig benevol en zonder verplichtingen. Wat er ook gebeurt om zo'n bijeenkomst geldt het principe "potje breek, potje betaal". Iedereen heeft blijkbaar de laatste dagen last van vallende eikels :roll:

Stoffel
Afbeelding
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Allez,

de mentaliteit binnen de club is blijkbaar veel veranderd tov van vroeger. :twisted:

Nu kan onder het voorwendsels van een forum :roll: blijkbaar alles waar we vroeger met een initiatief op voorhand werden afgeschoten.
Insiders van vroeger weten wel wat ik bedoel :wink: een schroevendraaier met 2 naar een ander zijn motor uitsteken om iets bij te leren was al taboe :lol:

Voila , wat mij betreft , zaak gesloten .
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Ik denk dan: wat zegt dat? Zegt het meer over de kortzichtigheid van vroeger of over de ruimdenkendheid van nu? :wink:
J-P

RUSOR

Bericht door RUSOR »

Insiders van vroeger weten wel wat ik bedoel
Ik begrijp het maar al te goed :!: :!: :!:

Danny
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Het lijstje van de mensen die komen....
Rusor
Luc Boxer
Frank K
Danny avontuur
Shadow
Jovdt
Zwerver
Marc
Sven
Tissot
JP
GS'er
Arno V
....
....
Nu zowat bijna iedereen zijn gal heeft gespuwd... Zowel voor als tegenstanders van dit initiatief....Zouden wij dit lijstje nog wel een beetje willen zien groeien.
Nog even de bedoeling herhalen....
Een GEZELLIGE babbel over de GSA (1150&1200)op een leuke locatie :wink: :wink: :wink:

GRTS Danny
Frank K

Bericht door Frank K »

Danny,Luc en eigenlijk iedereen die ergens vanuit Antwerpen naar de locatie gaat rijden,
weet eens te zeggen hoe laat jullie vertrekken en langs waar jullie rijden.

Dan kan ik mss ergens aanpikken.

Tot dan,
de witten
Contacteer:

Bericht door de witten »

Zaterdags moet ik werken, anders was ik der zeker bij geweest.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
sven
Contacteer:

Bericht door sven »

Inderdaad Fank K. Ik vertrek uit de regio Gent, via Antwerpen, laat iets weten aub waar we kunnen afspreken

Alvast bedankt,

mvg, SVen
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.

Tripy II

Afbeelding
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Jo De Paepe schreef:Allez,
de mentaliteit binnen de club is blijkbaar veel veranderd tov van vroeger. :twisted:
Da's nu eenmaal het verschil tussen conservatief blijven of progressief worden.

'k Kan er spijtig genoeg niet bij zijn om mee te lutsen. Veel plezeir toegewenst en hopelijk hebben jullie wat mmoi weer. 8)

Stoffel ;)
Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi Frank en Sven

Zo gauw ik iets weet hoe we naar ginder tuffen laat ik iets weten via deze topic

GRTS Danny
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Alvast een verhaaltje over een GSA om op te warmen :lol: :lol: :lol:

http://www.worldofbmw.com/content/artic ... 2017:31:06

GRTS Danny
Plaats reactie