Nieuwkomer uit ........... Wallonïe
Moderator: GVN
Ene "Waal" ,hier op het forum. Welkom.
Ik kwam(kom) veel in de "Walen",van Eupen tot Charleroi zeg maar,
moto en werk ,industrie en overheid.Ik ben er altijd overal goed ontvangen geweest door de zuiderburen,ondanks mijn beperkte franse vocabulaire.
fijne, hartelijke mensen.
En ze lachen je NOOIT uit als je fout spreekt!Ze helpen/verbeteren vriendelijk!
Daar kunnen wij vlamingen nog eens wat van leren.!
maw: welkom op het forum.
Nu kunnen we spreken gelijk vroeger, zo van :"soupape,carburateur,joint de culasse,boîte " ...is dadelijk duidelijk voor noord en zuid.
Ik kwam(kom) veel in de "Walen",van Eupen tot Charleroi zeg maar,
moto en werk ,industrie en overheid.Ik ben er altijd overal goed ontvangen geweest door de zuiderburen,ondanks mijn beperkte franse vocabulaire.
En ze lachen je NOOIT uit als je fout spreekt!Ze helpen/verbeteren vriendelijk!
Daar kunnen wij vlamingen nog eens wat van leren.!
maw: welkom op het forum.
Nu kunnen we spreken gelijk vroeger, zo van :"soupape,carburateur,joint de culasse,boîte " ...is dadelijk duidelijk voor noord en zuid.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: Nieuwkomer uit ........... Wallonïe
Als men alleen op dit forum werd gedoogd, op voorwaarde tip top nederlands te schrijven/praten ..... 't zou hier stillekes zijnPat1150r schreef: Sorry als mijn nederlands niet tip top is![]()
Welkom op het mafste/leerrijkste forum van Vlaanderen
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
den Bullet