Topsnelheid GT 06
Moderator: GVN
-
te rap
sorry gasten, maar lijkt mij onzinnige discussie. Ik trek mijne K1200RS ook eens graag open, maar toch niet tot dergelijke snelheden. En als er ene aan een boom plakt of in de kont van een koekenblik rijdt, zal het weer de schuld van die boom of dat blik zijn zeker?
GRTS Danny[/quote]
Nu moet ge mij ne keer zeggen op welk circuit ge met uwe GT 300 km/u kunt halen
[/quote]
Ik vond dit ook nogal ferm! Onlangs op Francorchamps haalde ik maar 220 als top. OK, een ervaren circuit rijder kan zeker sneller, maar 300 met een zware GT......?? Best ook enkele extra remklauwen bijzetten....
Maar misschien bedoelde men een stuk afgesloten autostrade ....want al gaat de GT in een vlotte versnelling wel naar zijn 250, dan is het toch wel openhouden gedurende minuut(en) om nog beduidend hoger te klimmen en dan liefst zonder ander verkeer of obstakels en politie zeker.....
Weet me eens te zeggen waar we dat vinden?
Nu moet ge mij ne keer zeggen op welk circuit ge met uwe GT 300 km/u kunt halen

Ik vond dit ook nogal ferm! Onlangs op Francorchamps haalde ik maar 220 als top. OK, een ervaren circuit rijder kan zeker sneller, maar 300 met een zware GT......?? Best ook enkele extra remklauwen bijzetten....
Maar misschien bedoelde men een stuk afgesloten autostrade ....want al gaat de GT in een vlotte versnelling wel naar zijn 250, dan is het toch wel openhouden gedurende minuut(en) om nog beduidend hoger te klimmen en dan liefst zonder ander verkeer of obstakels en politie zeker.....
Weet me eens te zeggen waar we dat vinden?
Topsnelheid K 1200 GT
Nu moet ge mij ne keer zeggen op welk circuit ge met uwe GT 300 km/u kunt halenDaniel Tempelaere schreef:GRTS Danny

Weet me eens te zeggen waar we dat vinden?[/quote]
Hoi, mijn GT met koffers en tanktas haalt vlot 250 à265km/u aan 9000 à
9400t/min, er is dus + 800t/min reserve. heb deze nog niet kunnen benutten wegens verkeer of andere hindernissen.
Heb heden 14000Km, mijn max. verbruik tot nu was 6,9l/100Km.
Ik rij met het scherm op 50°/°
Grtn.
Pierre
DE WIND BLIJFT EEUWIG JONG
Hoi
Niet zoeken achter dat circuit... dit is er ook geen.... Want hier in Belgie zijn er geen circuits waar je op rechtstuk 300 kunt halen denk ik.
Waar dat wel is ga ik hier niet op forum zetten er lezen te veel mensen mee die dat niet moeten weten.
In ieder geval was het niet op de openbare weg maar echt legaal is het nu ook niet. Deze plek is anders wel zeer gekent in het Antwerp Racecircuit
GRTs Danny
Niet zoeken achter dat circuit... dit is er ook geen.... Want hier in Belgie zijn er geen circuits waar je op rechtstuk 300 kunt halen denk ik.
Waar dat wel is ga ik hier niet op forum zetten er lezen te veel mensen mee die dat niet moeten weten.
In ieder geval was het niet op de openbare weg maar echt legaal is het nu ook niet. Deze plek is anders wel zeer gekent in het Antwerp Racecircuit
GRTs Danny
aantweeeerpen?
zal wel in de haven zijn zeker, aan het nieuwe dok?
-
anders rij je effe de grens over naar duitsland
daar kunde met plezier alles openzetten op mooie rechte autosnelwegen
PS: spreek uit ervaring
daar kunde met plezier alles openzetten op mooie rechte autosnelwegen
PS: spreek uit ervaring

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Ieder diertje z'n pleziertjeGS 'er schreef:of op een landingsbaan die niet meer gebruikt wordt bijvoorbeeld....spreek ook uit ervaring

Ik vindt het gewoon niet leuk

Maar......de bochtjes

Want hier heb je geen 150pk's en meer nodig of topsnelheden van 250 en meer!!!
Voor mij is dit"echt"motorrijden,maar ik laat ieder vrij in z'n keuze!!!
Groetjes Frank
-
Hi,
Heb mijn K12GT '06 eens op de Autobahn opengetrokken tot 237 GPS kmu, maar mijn hoge ruit begon te roespeteren!
Er kwamen scheurtjes in, en aangezen het de eerste dag van een 9daagse trip was heb ik maar wijselijk het gas terug genomen, kwestie van niet zonder ruit de resterende 8 dagen te moeten uitzingen.
Er zat duidelijk nog veel meer in, maar nog niet geprobeerd sinds toen.
Heb ondertussen in garantie een andere hoge (Amerikaanse) ruit toegestuurd gekregen.
Mijn gevoel is dat ie makkelijk +250 echte kmu doet...
Rgds
Luc
Heb mijn K12GT '06 eens op de Autobahn opengetrokken tot 237 GPS kmu, maar mijn hoge ruit begon te roespeteren!
Er kwamen scheurtjes in, en aangezen het de eerste dag van een 9daagse trip was heb ik maar wijselijk het gas terug genomen, kwestie van niet zonder ruit de resterende 8 dagen te moeten uitzingen.
Er zat duidelijk nog veel meer in, maar nog niet geprobeerd sinds toen.
Heb ondertussen in garantie een andere hoge (Amerikaanse) ruit toegestuurd gekregen.
Mijn gevoel is dat ie makkelijk +250 echte kmu doet...
Rgds
Luc
K16GT '17
Voor wat betreft het spuiten van je helm in oranje kan ik je wel zeggen dat dit om twee redenen VERBODEN is.
Ten eerste verdraagt de beschermlaag aan de buitenzijde van je helm geen andere laklaag. Dit houdt namelijk in dat, indien je een ongeval moest krijgen, je verzekeringsmaatschappij zich tegen u kan keren als je een hersenletsel moest oplopen.
Ten tweede het is sedert kort in BELGIE verboden om met oranje kleurige helmen te rijden, gezien deze EXCLUSIEF zijn voorbehouden aan de leden van de bereden Politie. Zowel Federaal als lokaal. Let op, want er wordt jacht opgemaakt door deze pakkemannen!
Ten eerste verdraagt de beschermlaag aan de buitenzijde van je helm geen andere laklaag. Dit houdt namelijk in dat, indien je een ongeval moest krijgen, je verzekeringsmaatschappij zich tegen u kan keren als je een hersenletsel moest oplopen.
Ten tweede het is sedert kort in BELGIE verboden om met oranje kleurige helmen te rijden, gezien deze EXCLUSIEF zijn voorbehouden aan de leden van de bereden Politie. Zowel Federaal als lokaal. Let op, want er wordt jacht opgemaakt door deze pakkemannen!
Re: aantweeeerpen?
Te kort.motaar schreef:zal wel in de haven zijn zeker, aan het nieuwe dok?
Of 't moet zijn dat je de laatste bocht richting Doel aan de in/uitrit van de containercontrole al opgedraaid komt tegen 160+.
Ik spreek, vanzelfsprekend, NIET uit ervaring

Nil volentibus arduum
excuus om zo'n oud topic nog eens op te rakelen, maar aangezien dit hier over (top)snelheden gaat, 't volgende "probleem":
Ik krijg m'n K 75 C amper over de 160.
normaal of niet?
op het Nederlandse K-forum kreeg ik o.a. de raad om eens te kijken of het geen 50pk versie betrof, en nagaan of wel de motor wel degelijk op 3 pistons draait. (volgens mij wel, als er al eens een piston "weigert" draait motor redelijk vierkant)
nog ideeën of suggesties?
voor de volledigheid, in juni is alles gesynchroniseerd, co gemeten, kleppen gesteld, nieuwe luchtfilter,..
Ik krijg m'n K 75 C amper over de 160.
normaal of niet?
op het Nederlandse K-forum kreeg ik o.a. de raad om eens te kijken of het geen 50pk versie betrof, en nagaan of wel de motor wel degelijk op 3 pistons draait. (volgens mij wel, als er al eens een piston "weigert" draait motor redelijk vierkant)
nog ideeën of suggesties?
voor de volledigheid, in juni is alles gesynchroniseerd, co gemeten, kleppen gesteld, nieuwe luchtfilter,..
K100 RS 16v
-
Dit is een vriend van mij die in de bikerscup rijd met een GSXR 1000Nu moet ge mij ne keer zeggen op welk circuit ge met uwe GT 300 km/u kunt halen
Ik vond dit ook nogal ferm! Onlangs op Francorchamps haalde ik maar 220 als top. OK, een ervaren circuit rijder kan zeker sneller, maar 300 met een zware GT......?? Best ook enkele extra remklauwen bijzetten.
zoals je ziet haalt hij zonder probleem de 300
http://www.z-racingparts.be/site.WMV
Groeten uit Gent
Stropke

Fun....is not a straight line
-
Re: Kan da of mag da niet
De snelheid, de zon, het vrouwtje en de katten is geen probleem. zelfs de banken moet nog net gaan, maar prins filip..... !(s)Campi schreef:Naar het schijnt veranderd Uwen helm van kleur vanaf 278,44125414 km/h, voorwaarde is wel dat de zon schijnt, Uw vrouw nog maagd is, de katten kunnen spreken, Prins Filip hetero is en de banken failliet, maar vooral dat ge Uwen helm voor het starten oranje spuit...jakke schreef:Wat heeft dat te maken met de topsnelheid van de GT ??MikeGT schreef:Zou mijn helmen evo5 willen herspuiten (fluo oranje ) in het kleur van de zwaantjes.
Kan of mag dat?
Michel
sluuuu Maxxx
stropke schreef:Dit is een vriend van mij die in de bikerscup rijd met een GSXR 1000Nu moet ge mij ne keer zeggen op welk circuit ge met uwe GT 300 km/u kunt halen
Ik vond dit ook nogal ferm! Onlangs op Francorchamps haalde ik maar 220 als top. OK, een ervaren circuit rijder kan zeker sneller, maar 300 met een zware GT......?? Best ook enkele extra remklauwen bijzetten.
zoals je ziet haalt hij zonder probleem de 300
http://www.z-racingparts.be/site.WMV
Groeten uit Gent
Stropke
nee hoor , haalt "maar " 299 ........