Highlandbrothers
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Guys den blok is gedaan, gisteren met glans mijn mondeling examen afgelegd. Nu kan ik volop beginnen voorberijden voor enkele leuke mototochtjes. Helaas kan ik deze avond niet aanwezig zijn op de Heysel maar in de loop van volgende week zal ik een bezoek brengen. Er staan er namelijk enkele collega's van mij met een stand ... Stoffel
Voor diegene die straks naar Mechelen komen , effe dit van het KMI geleend
Voorspellingen voor de volgende uren :
Droog weer met soms brede opklaringen. Geleidelijk meer bewolking vanuit de Duitse grens maar het blijft droog. Matige, aan de kust vrij krachtige noordenwind. Aan zee rukwinden tot 60 km/u.
http://www.kmi.be/nederlands/index.php?menu=Menu1_4
'tzal dus goed te doen zijn .
Voorspellingen voor de volgende uren :
Droog weer met soms brede opklaringen. Geleidelijk meer bewolking vanuit de Duitse grens maar het blijft droog. Matige, aan de kust vrij krachtige noordenwind. Aan zee rukwinden tot 60 km/u.
http://www.kmi.be/nederlands/index.php?menu=Menu1_4
'tzal dus goed te doen zijn .
-
bmwfreakske
-
J-P
- Contacteer:
Ik vind het spijtig dat ik niet meekan, Schotland is een prachtig land! Wr zijn met de jaarwisseling nog daar geweest en het was er weer fantastisch, veel sneeuw echter.
Om jullie een beetje op smaak te houden wat Schotland betreft een paar fotookes:
Loch Tummel (Queens View)

Loch Carron (boven Dormi, richting Applecross)

Richting Applecross

Applecross

De rest kun je hier zien...[/url]
Om jullie een beetje op smaak te houden wat Schotland betreft een paar fotookes:
Loch Tummel (Queens View)

Loch Carron (boven Dormi, richting Applecross)

Richting Applecross

Applecross

De rest kun je hier zien...[/url]
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Amai wat was dat gisterenavond toen ik naar huis reed met de bike. Een paar serieuze sneeuwvlagen doorgereden. Ben er zonder kleerscheuren en ongevallen geraakt. Een ongeval of 2 gezien. Zoals die ongelukkige bestuurder op de wisselaar van de E40 naar de E17, wat te vlug de scherpe bochten willen nemen en hij stond in de richting vanwaar hij kwam. Echter een paar keer de betonnen railing geraakt.
Deze morgen is het hier aan het sneeuwen dat het geen naam heeft. Gelukkig blijft bikske binnen want anders zonder skilatten zou het niet lukken
Stoffel
Nog 108 maal slapen en we ZIJN OP WEG.
Stoffel
Deze morgen is het hier aan het sneeuwen dat het geen naam heeft. Gelukkig blijft bikske binnen want anders zonder skilatten zou het niet lukken
Nog 108 maal slapen en we ZIJN OP WEG.
Hi guys!
Stoffel, ben blij te horen dat je zonder brokken bent thuisgeraakt. Ik hoop dat ook de andere 2 dapperen die met hun beemer gekomen waren geen problemen hebben gehad.
Ik kan al niet wachten tot we weg zijn! Danny, die route ziet er om te smullen uit! Ook een pluim voor de organisatie! Jullie hebben echt aan alles gedacht.
Ben blij dat ik gisteren iedereen (in de rapte) al eens heb kunnen ontmoeten, het ziet er een leuke bende uit
Als iemand binnenkort zin heeft om al eens samen te gaan rijden, geef dan een seintje en we spreken wat af. Ik geef jullie alvast graag een rondleiding in Zuid-Limburg
Groetjes,
Pete
Stoffel, ben blij te horen dat je zonder brokken bent thuisgeraakt. Ik hoop dat ook de andere 2 dapperen die met hun beemer gekomen waren geen problemen hebben gehad.
Ik kan al niet wachten tot we weg zijn! Danny, die route ziet er om te smullen uit! Ook een pluim voor de organisatie! Jullie hebben echt aan alles gedacht.
Ben blij dat ik gisteren iedereen (in de rapte) al eens heb kunnen ontmoeten, het ziet er een leuke bende uit
Als iemand binnenkort zin heeft om al eens samen te gaan rijden, geef dan een seintje en we spreken wat af. Ik geef jullie alvast graag een rondleiding in Zuid-Limburg
Groetjes,
Pete
1150 GS (bj 2000)
Sans Souci Member
Sans Souci Member
Allez
eerst en vooral fijn dat de enkele "echte" die daar gisteren met de moto waren goed thuiskwamen, 't weer kan toch serieus omslaan in deze tijd van 't jaar...
Een vergissing met een mail-adres is rechtgezet 't betrof een "ij" en een "y", er bleek ook een echte ei te bestaan (in mijn ogen een kieken
) en die reageerde natuurlijk niet op de mails die ik hem toezond, Harry die ontving niks en wist dus ook van niks..; eind goed al goed 't is opgelost
vandaag probeer ik "nen extra boot" te charteren om die groep nog mee te nemen
twee Goldwings
ik moet eens extra parking gaan vragen op de campings
Blij dat iedereen nog even enthousiast is en ook de verloren gewaande Xavier is weer terecht, hij had een verhuiske en de nodige last van Murphy en die zorgde er traditioneel voor dat er één en ander misliep, 't is ook weeral geregeld...
Op deze manier geraken we nog wel eens vertrokken zenne...
Ik werk naarstig aan de organisatie met Johan (foodafdeling) met Paul (GPS knikker) en Ben (softwaregigant uit NL) verder en houd iedereen op de hoogte van 't verloop.
tot later dan maar enneh bedankt voor't de massale opkomst in Mechelen de cafebaas glunderde

eerst en vooral fijn dat de enkele "echte" die daar gisteren met de moto waren goed thuiskwamen, 't weer kan toch serieus omslaan in deze tijd van 't jaar...
Een vergissing met een mail-adres is rechtgezet 't betrof een "ij" en een "y", er bleek ook een echte ei te bestaan (in mijn ogen een kieken
vandaag probeer ik "nen extra boot" te charteren om die groep nog mee te nemen
Blij dat iedereen nog even enthousiast is en ook de verloren gewaande Xavier is weer terecht, hij had een verhuiske en de nodige last van Murphy en die zorgde er traditioneel voor dat er één en ander misliep, 't is ook weeral geregeld...
Op deze manier geraken we nog wel eens vertrokken zenne...
Ik werk naarstig aan de organisatie met Johan (foodafdeling) met Paul (GPS knikker) en Ben (softwaregigant uit NL) verder en houd iedereen op de hoogte van 't verloop.
tot later dan maar enneh bedankt voor't de massale opkomst in Mechelen de cafebaas glunderde
Ik heb er van genoten gisteren .
Zowel de heen als de terugweg zijn vlekkeloos verlopen .
En de tijd die we daar samen hebben doorgebracht was weer heel gezellig
.
Als de grappen en grollen aan dit tempo blijven komen , zal het in Schotland een gezellige boel worden .
Aftellen tot het vertrek is al lang begonnen
Oeps , ben zonet tot de vaststelling gekomen dat ik mijn verlof nog moet aanvragen aan mijnen baas
Zowel de heen als de terugweg zijn vlekkeloos verlopen .
En de tijd die we daar samen hebben doorgebracht was weer heel gezellig
Als de grappen en grollen aan dit tempo blijven komen , zal het in Schotland een gezellige boel worden .
Aftellen tot het vertrek is al lang begonnen
Oeps , ben zonet tot de vaststelling gekomen dat ik mijn verlof nog moet aanvragen aan mijnen baas
OEI,OEI,wat is dat hier allemaal
Ja,Ja mannen ik ben ook heelhuids thuis geraakt
T'was gisteren een gezellige bedoening,ik zie het echt wel zitten
waardoor het aftellen wel héééééllang zal duren
We hoeven toch geen 107(ik heb er al eentje afgetrokken
)dagen
te wachten zonder nog iets uit onze mouw te schudden
Ho ja danny toch al bedankt voor de geleverde prestatie
Groeten den Bruno
Ja,Ja mannen ik ben ook heelhuids thuis geraakt
T'was gisteren een gezellige bedoening,ik zie het echt wel zitten
waardoor het aftellen wel héééééllang zal duren
We hoeven toch geen 107(ik heb er al eentje afgetrokken
te wachten zonder nog iets uit onze mouw te schudden
Ho ja danny toch al bedankt voor de geleverde prestatie
Groeten den Bruno
R1200RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Highlandbrother 2005---Scotland Rider2006
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Highlandbrother 2005---Scotland Rider2006
-
Highlander
Integratie met de Schotse schapen

Laatst gewijzigd door Harald op 28 jan 2005, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo

harald ziet ze vliegen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
dat gaat fris zijn aan de vis zulle

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Voor de Brothers , de anderen ook natuurlijk die niet houden van natte schoenen , of nog erger , een natte helm .
Dit zou wel eens een oplossing kunnen zijn
http://www.hikeaway.be/
Dit zou wel eens een oplossing kunnen zijn
http://www.hikeaway.be/