Toon je dagtripfoto...
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Werner Von C.
- Contacteer:
YOO
Vandaag weesten spelen

Grtz, Philip!
Vandaag weesten spelen

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
YOO
Ja sie, 'k zit hier nu al meer dan een jaar op 't forum, en eindelijk dacht ik ne foto gevonden te hebben die mijnen avater waard is, dus bij deze sta ik nu zelf erop, ipv één of ander fotooke da'k vanzeleve is van 't net getsjoepd heb
Grtz, Philip!
Ja sie, 'k zit hier nu al meer dan een jaar op 't forum, en eindelijk dacht ik ne foto gevonden te hebben die mijnen avater waard is, dus bij deze sta ik nu zelf erop, ipv één of ander fotooke da'k vanzeleve is van 't net getsjoepd heb
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
-
den Bullet
In da geval zal ik den deze pakken; zelfden dag, zelfden toer, ander rijgedrag ...Koppel!! schreef:YOO
Ja sie, 'k zit hier nu al meer dan een jaar op 't forum, en eindelijk dacht ik ne foto gevonden te hebben die mijnen avater waard is, dus bij deze sta ik nu zelf erop, ipv één of ander fotooke da'k vanzeleve is van 't net getsjoepd heb![]()
Grtz, Philip!

(btw: ik lig ieverans onder de GS
-
den Bullet
Sm***lapkestefke schreef:zegt 'm dan zelf hier ergens op't forum.....denbullet schreef: Ik ben zelf maar ne meter 68 laag, korte beentjes en kan vrij goed overweg met den 1150 GS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da ging over 't straatgebruik; van off-road heb ik idd nog gene kaas (of heps of confituur) gegeten
Maar 't gaat al beter: vorige woensdag de bron van de Schelde gaan bezoeken, en da glettig-vet baantje zonder problemen doorgesjeesd.
In 't terugrijden heb ik dan wijselijk de Gée-Es zijn spoor in 't midden van da baantje gevolgd: daar lag grind dat dus wa meer grip biedt ...
-
Iron Gonzo
het zwemmen heeft weer mijn weekend ingepakt
maar dat heb ik over voor mijn jongens
raad eens welke plaats hij heeft behaald op de 50m vrije slag met een tijd van 32,40sec

maar dat heb ik over voor mijn jongens
raad eens welke plaats hij heeft behaald op de 50m vrije slag met een tijd van 32,40sec

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
in zeeuws vlaanderen heb je zo verschillende wegen.
ik heb dat mogen ontdekken via GPS en met mijn RSje tijdens het uitpluizen van de zeeuw.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
thx vanwege de kleine gonzo
ah ja het is de 3de plaats
en het podium zijn er 3 van de zelfde club MEGA Aalter
ah ja het is de 3de plaats
en het podium zijn er 3 van de zelfde club MEGA Aalter
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE