Alvast een verhaaltje over een GSA om op te warmen
Da's tenminsten ne flikkenmoto!!!
Moderator: GVN
 Lid BMW MC VlaanderenZo dat lijstje is weer een beetje aangepast....Het lijstje van de mensen die komen....
Rusor
Luc Boxer
Frank K
Danny avontuur
Shadow
Jovdt
Marc
Sven
Tissot
Dirk egghe
GS'er
Arno V
LucVB
Zwerver
Kagemusha (misschien)
VincentJ
....
....
 Lid BMW MC Vlaanderen

Ik zal één van de dagen mijn route posten die ik ga rijden richting Hamont. Ik zal de plaatsen vermelden waar ik even halt kan houden.

Ik pik aan in Ranst, daar is ook een benzinestation (Total????), dat is vlak voor je de E34 naar Turnhout opdraait.Nu alleen nog het tijdstip afhankelijk van de verzamelplaats op de E34???? Frank K??????

In Ranst is het de Q8.Frank K schreef:svenIk pik aan in Ranst, daar is ook een benzinestation (Total????), dat is vlak voor je de E34 naar Turnhout opdraait.Nu alleen nog het tijdstip afhankelijk van de verzamelplaats op de E34???? Frank K??????
Voor Turnhout is er ook een benzinestation-wegrestaurant, waar we kunnen afspreken om eventueel rijders vanuit de Kempen te laten aansluiten.
Uur? Begint rond 11.00Hr. in Achel. Rond 10.00Hr. in Ranst???
Tussen het op- en afrittencomplex nummer 22 en 23 zou (volgens Mapsource) op de autosnelweg E34 een Texaco-tankstation gelegen zijn.Iemand een idee welk benzinestation we tegenkomen in de buurt van Turnhout op de snelweg??? Daar kunnen we ook even halthouden indien er medereizigers zijn...