Beste geel/zwart combi-pak voor K1200S

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GRUWEZ

Beste geel/zwart combi-pak voor K1200S

Bericht door GRUWEZ »

Hi iedereen!

Sinds kort ben ik trotse bezitter van een zwart-gele K1200S :lol: en nu moet ik natuurlijk een bijhorend lederen pak kopen. Ik zoek een combi-pak, ttz een aparte broek en vest die ik eventueel aan elkaar kan ritsen.

Weet iemand welke merken iets maken waarvan het geel dicht aanleunt bij het "Zonnegeel" van de K1200S?

Ik ben al eens gaan zien op de sites van:

Hein Gericke
IXS
Dainese
Richa
Alpinestars

Suggesties zijn welkom...

Weet er iemand ook waar in West- of Oost-Vlaanderen Dainese en Alpinestars verkocht worden? De andere merken hierboven kan ik allemaal vinden in Brugge of Kortrijk.

Alvast bedankt voor de tips!

Rik Gruwez
Brugge
sophie buekenhoudt

zonnegeel en dergelijke

Bericht door sophie buekenhoudt »

Proficiat met uw aankoop ! Het zijn werkelijk kruisraketten die K1200S'en. Ik heb een blauw/wit/zwarte versie.
Wat jouw pak betreft : vanmorgen ging ik langs bij Moto'kouture in Zwevegem om mijn twee pakken te laten herstellen en zij maken zeker ook pakken op maat en naar de kleuren die jij wil, en voor de prijs van een Dainese-pak (ongeveer 1100 euro). Misschien kan je daar eens informeren. Ik denk wel dat ze goed genoeg zijn om dat te doen. Ze rijden zelf met eigengemaakte pakken en je kan ze echt niet van de betere merken onderscheiden, of misschien ten goede wel...
Veel succes. Ik hou je op de hoogte of mijn pakken goed hersteld zijn of niet, als het je interesseert natuurlijk. Sorry dat ik altijd wat meer schrijf dan de rest, ik ben een vrouw...
Groeten.
sophie buekenhoudt

zonnegeel en dergelijke

Bericht door sophie buekenhoudt »

Proficiat met uw aankoop ! Het zijn werkelijk kruisraketten die K1200S'en. Ik heb een blauw/wit/zwarte versie.
Wat jouw pak betreft : vanmorgen ging ik langs bij Moto'kouture in Zwevegem om mijn twee pakken te laten herstellen en zij maken zeker ook pakken op maat en naar de kleuren die jij wil, en voor de prijs van een Dainese-pak (ongeveer 1100 euro). Misschien kan je daar eens informeren. Ik denk wel dat ze goed genoeg zijn om dat te doen. Ze rijden zelf met eigengemaakte pakken en je kan ze echt niet van de betere merken onderscheiden, of misschien ten goede wel...
Veel succes. Ik hou je op de hoogte of mijn pakken goed hersteld zijn of niet, als het je interesseert natuurlijk. Sorry dat ik altijd wat meer schrijf dan de rest, ik ben een vrouw...
Groeten.
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi Gruwez
Eerst en vooral proficiat met uw aanwinst.
Ik moet er wel even bijzeggen dat je een echte vrouwemoto hebt gekocht :lol: :lol: :lol: Hier rijdt de vrouw des huizes ook de K.
Even een fotootje bijvoegen in zijn/haar natuurlijke omgeving.... nabij de zonnebloemen.

[img][img]http://img49.imageshack.us/img49/4866/champagne169lb6.jpg[/img][/img]

Maar nu even terug naar uw vraag...
Bij MJK in Emblem(nabij lier) maken ze motorpakken op maat in de kleuren die je zelf wil....
Dit is in feite een Nederlandse firma
http://www.mjk.nl/maatwerk.php

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

GRTS Danny
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Ne schone Dainese moet zekers te vinden zijn..

Alvast de Laguna Seca Yellow
Afbeelding
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
GRUWEZ

Bericht door GRUWEZ »

Bedankt aan iedereen voor de reacties. Het voorgestelde maatwerk :idea: klinkt zeker interessant. Ik heb ondertussen zelf ook wat verder gezocht en hier zijn alvast een paar (naar mijn mening) mooie mogelijkheden...

Hein Gericke
Afbeelding
Afbeelding

IXS
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik weet dus wat te doen volgend weekend. Eens binnenspringen bij RAD en MotoReflex! :P

En ja... of een K1200S een vrouwenmoto is of niet, het kan me echt niet schelen. Ten eerste heb ik veel R-E-S-P-E-C-T voor vrouwelijke motorijders en ten tweede, ik vind het gewoon een machtige bike! 8)
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

GRUWEZ schreef:Afbeelding
Als je 't mij vraagt is dit de mooiste combi, vooral omdat het geel perfect matcht. Wanneer het geel een andere toon heeft dan dat van de motor, gaat dat gauw met mekaar vloeken, vrees ik. Daar die helm nog bij 8) 8) 8)

Ik hoop voor u wel dat de Sint nen dikke sponsor ga vinden. HG-pak en BMW-helm :shock: :shock: :shock:

P.S: ik vraag mij intussen af hoeveel verschil er zit tussen uw "zonnebloemgeel" en mijn "mandarijngeel" :? :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
GRUWEZ

Bericht door GRUWEZ »

Als je 't mij vraagt is dit de mooiste combi, vooral omdat het geel perfect matcht. Wanneer het geel een andere toon heeft dan dat van de motor, gaat dat gauw met mekaar vloeken, vrees ik.
Voor die andere pakken is 't moeilijk te zeggen, omdat de moto er niet bij staat. Bedoeling is dat ik met de moto tot de kledingzaken ga en daar dan eens zie wat er best bij past.
Daar die helm nog bij
Ik denk dat ik voorlopig mijn zilveren systeemhelm zal houden. Die past perfect bij het zilver van de moto op de benzinetank en het voorste spatbord.
Ik hoop voor u wel dat de Sint nen dikke sponsor ga vinden.
Ge moogt altijd helpen. Ik stuur je eventueel mijn bankrekeningnummer... :wink:
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

ge kunt ook een zwart pak kopen met een heel hesje erover... :D
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

JH. schreef:ge kunt ook een zwart pak kopen met een heel hesje erover... :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zie maar dat ze hier http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=10143 niet terug wakker worden :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RBee

Bericht door RBee »

Of een half. :lol:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Alpinestar, zie HIER
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
TonTon

Bericht door TonTon »

lol :mrgreen:
RB-RT schreef:Of een half. :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
GRUWEZ

Bericht door GRUWEZ »

Wel, het gaat niet goed.

Het Hein Gericke pak van op de foto is in één stuk. Dus een race overall. Ik had dit misschien nog overwogen, maar het geel is echt te donker (meer okerachtig) in combinatie met het Zonnegeel van de moto. Op de foto lijkt het een perfecte match, maar in het echt dus niet. Bij Hein Gericke hadden ze wel een mooie zwart/geel/witte vest in mijn maat, en in het passende geel, maar de bijhorende broek is in mijn maat nergens meer te krijgen. :(

Bij RAD hebben ze niets in geel in stock. En als ze iets bestellen dan moet ik dat ook kopen. Ik kan niet iets bij hen bestellen en dan zeggen: "neen, het is niet het correcte geel". Dus dit is ook op een sisser afgelopen.

Next stop: Motoreflex in Kortrijk. Maar aangezien het dit weekend zo'n pokkenweer :evil: zal zijn, zal ik misschien beter wachten tot volgende week.

Spijtig, want de vest van Hein Gericke was echt wel cool en pastte heel mooi bij de moto.

The search goes on...

Rik Gruwez
Brugge
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

toch nog overwegen om een geel fluojasje.... :D
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
GRUWEZ

Bericht door GRUWEZ »

toch nog overwegen om een geel fluojasje....
Nee hoor. Ik ga ook nog eens zien bij BiMoto voor een Dainese pakje... 8)
GRUWEZ

Bericht door GRUWEZ »

Mission accomplished! 8)

Ik heb deze morgen bij BiMoto in Sint-Martens-Latem een "einde reeks" Dainese combi-pak gekocht, compleet met laarzen, handschoenen en back protector. De verkopers waren er zeer vriendelijk en behulpzaam en namen alle tijd om op al mijn newbie vragen te antwoorden. Het geel leunt zeer dicht aan bij het Zonnegeel van de K1200S. Geen perfecte match, maar toch pretty close.

AfbeeldingAfbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Uw knieen zijn gezwollen :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
Leuk pak, veel succes ermee!
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
GRUWEZ

Bericht door GRUWEZ »

Uw knieen zijn gezwollen
Wel, die foto is niet van mij, maar heb ik ergens gevonden op 't Net. Maar ja, mijn knieën zijn uiteraard evenveel gezwollen. :P

Groetjes
Rik
Plaats reactie