Windscherm rockster

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ka
Contacteer:

Windscherm rockster

Bericht door ka »

Overweeg aankoop van een rockster, en wil hem uitrusten met handkappen, koffers en windscherm. heeft iemand ervaring met touringwindschermen voor deze moto? tips? Afraders, etc...

op internet vond ik enkel dit scherm van wunderlich

Rockster TS-Screen hoch (45 cm hoch) (R 1150 R Rockster)
Best.-Nr.: 8110320
Für R 1150 R Rockster

219,90 €

[quote][/quote]
    jerre

Bericht door jerre »

hier vind je een scherm(pje) voor 80$, komt misschien mits transport en (eventueel?)douane goedkoper uit dan wunderlich...
    K100 RS 16v
    Vordr

Bericht door Vordr »

Veel hangt af hoeveel windbescherming je zoekt achter zo 'n windscherm.
    Ik had het windscherm van Wünderlich laten installeren, dat wel groter is dat datgene dat hierboven wordt vermeld, maar was toch niet voldoende voor mij om relaxed te kunnen rijden aan autosnelweg snelheden en zeker niet voor langere tijd.
    Maar ja, de puristen zullen zich dan de vraag stellen : waarom een naked kopen om er daarna een ander type van te maken .
    Kan ik ook begrijpen natuurlijk ... ik heb dan ook maar een andere gekocht.
    Ik denk trouwens dat onder de rubriek 'toon je boxer' er een Rockster staat die een groot windscherm, handbeschermers en zo heeft.
    Je moet maar eens zoeken.
    Succes !

M.
    El Barto

Bericht door El Barto »

Ik had me het Sportster-scherm van Wunderlich aangeschaft voor op de Rockster en heb daar 2 weken alle dagen zitten aan vijzen om een juiste afstelling te vinden. In een lage stand kon ik de tellers niet meer zien en in hoge kreeg ik gefluit langs mijn helm. Dan maar alles er weer af en lekker alles met de borst opvangen...
    R1150R Rockster
    R1200C
    R45
    K100RS CaféRacer
    Ducati "Super"monster

Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
    dragon

scherm

Bericht door dragon »

Afbeelding

gekocht bij rad en geeft een redelijke bescherming voor een 120€ geloof ik. moet het wel nog een beetje aanpassen aan de koplampen .
    Tourmotor is natuurlijk beter maar zwaarder en warm in de zomer.
    greetz
    rocky
    Plaats reactie