Alleen rijd hij wel beter.
Toon je dagtripfoto...
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Jup,Onderste foto is precies de ingang vanaf
autostrade naar Oostduinkerken
Gr. Johnny
Is in het begin van de straat waar ik woon.
Passeer alle dagen langs (mijnen)
Is de beste reclame voor het visserijmuseum in ODK.
Grt.
P@ul
ps: Het is wel Oostduinkerke en niet Oostduinkerken (Een beetje muggeziften mag ook
Motorcycle always a trusty friend
-
DJAIRO
Prachtige moto's die CB350 four dat is voor mij puur jeugdsentiment!!Mathé schreef:Wij hadden vandaag de 'eerste voorjaarsdag'???!..... dus heb ik vanmiddag, om beurten, mijn 'liefjes' even uitgelaten; ZALIG
![]()
Groet, Mathé
Was de moto waar ik m'n eerste gemotoriseerde(moto) meters mee gereden heb!!
Groetjes Frank
Ha Frank, wij worden 'soul-mates'
, want de CB350Four, was ook mijn aller-eerste motor!
Voor mij was het dus ook een lot uit de loterij-, en jeugdsentiment, dat ik deze weer tegen kwam, en ben van plan om hem héél lang te koesteren ..... net als m'n K75S overigens.
Ik zeg niet dat ik nooit wat anders zal (bij-)kopen, maar deze blijven.
Groet, Mathé
Voor mij was het dus ook een lot uit de loterij-, en jeugdsentiment, dat ik deze weer tegen kwam, en ben van plan om hem héél lang te koesteren ..... net als m'n K75S overigens.
Ik zeg niet dat ik nooit wat anders zal (bij-)kopen, maar deze blijven.
BMW K75 1988 / Yamaha XT660R 2009 / Suzuki X7 GT250 1978 ..... hond(je) heet 'Beemer'.
-
DJAIRO
[quote="Mathé"]Ha Frank, wij worden 'soul-mates'
, want de CB350Four, was ook mijn aller-eerste motor!
Het was niet m'n eerste moto hoor,maar wel de eerste waar ik mee gereden heb(buiten een Maico & CZ crossmoto,op m'n 12 of 13 jaar)
Het was in de zomer van,denk ik 1977 of 78 ik was toen een jaar of 17 en een kerel uit ons dorp reed met zo een CB350 Four, een metaal groene als ik me het nog goed herinner,en ik.
..mocht daarmee eens rijden,in een veldweggeltje,en fier dat ik was,mischien maar 200 meter.
Ik herinner me nog toen ik afstapte had ik helemaal"den track"
zo gierden de zenuwen door m'n lijf!!!
Zulke dingen vergeet m'n niet!
Nostalgische groetjes Frank
Het was niet m'n eerste moto hoor,maar wel de eerste waar ik mee gereden heb(buiten een Maico & CZ crossmoto,op m'n 12 of 13 jaar)
Het was in de zomer van,denk ik 1977 of 78 ik was toen een jaar of 17 en een kerel uit ons dorp reed met zo een CB350 Four, een metaal groene als ik me het nog goed herinner,en ik.
Ik herinner me nog toen ik afstapte had ik helemaal"den track"
Zulke dingen vergeet m'n niet!
Nostalgische groetjes Frank
Koude november mag ons niet tegenhouden... Dag was met regen begonnen, maar na de middag klaarde alles op en sprong ik op de RT. Ardennen afgevoerd en westwaarts getrokken. Zalig kunnen cruisen. Dik 200km in West-Vlaanderen over kleine boerenwegels, doorheen Passendale, onder de Ijzertoren en langs kleine vaartjes. Slechts 3-tal motos gezien.. Vredige herfst..moeilijk te geloven dat hier zoveel bloed is gevloeid voor onze vrijheid. Geen spatje regen. Duo gelukkig gemaakt.

Zonsondergang in Nieuwpoort maakte alles compleet, je kon zien tot Duinkerken.

Zonsondergang in Nieuwpoort maakte alles compleet, je kon zien tot Duinkerken.
Stoffel zijn GSA moest worden gerodeerd, ik was dus van de partij. Hulpdiensten stonden paraat.

Het weertje was gene vette in Oudenaarde, maar RTke deed zijn werk.

Na een omwegje via Aalst en Londerzeel -alwaar een echte medelutser onze dorst leste- bleef het 5 minuten droog. Tijd voor een close-up van de GSA.

Hemelsluizen gingen weer open, geen probleem uiteraard. Een poging om mijn RT los te rijden in de wouden van Destelbergen werd in de kiem gesmoord..

Het weertje was gene vette in Oudenaarde, maar RTke deed zijn werk.

Na een omwegje via Aalst en Londerzeel -alwaar een echte medelutser onze dorst leste- bleef het 5 minuten droog. Tijd voor een close-up van de GSA.

Hemelsluizen gingen weer open, geen probleem uiteraard. Een poging om mijn RT los te rijden in de wouden van Destelbergen werd in de kiem gesmoord..
Ritje naar Zeeland / Schouwen
Vandaag n toerke gereden naar Zeeland.
Middagpause in Vlissingen. Zicht op de monding van de Westerschelde in de Noordzee.

De verplichte stop aan Neeltje Jans (Oosterschelde stormvloedkering)

Zicht op de Westerschelde vanuit Zuid Beveland.

Om 9h30 vertrokken, om 17h45 terug thuis.
We hebben terug onze km's.
Hans, bedankt. Twas n mooie rit.
Mario
Middagpause in Vlissingen. Zicht op de monding van de Westerschelde in de Noordzee.
De verplichte stop aan Neeltje Jans (Oosterschelde stormvloedkering)
Zicht op de Westerschelde vanuit Zuid Beveland.
Om 9h30 vertrokken, om 17h45 terug thuis.
We hebben terug onze km's.
Hans, bedankt. Twas n mooie rit.
Mario
-
Iron Gonzo
zijn die duitsers daar nu weer 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit

[/img]
[/img]
[/img]