Kan iemand me helpen. Ik heb sinds 2 maand een r 1150 r met alarm. Aangekocht in occasie met 18 000 km op de teller en schijnbaar nog in prima staat. Ik heb er inmiddels reeds bijna 5000 km opzitten.
In het begin gaf mijn alarm me steeds een "biep" bij aan en afzetten ,samen met de 4 pinkers die even knipperden. Sinds enkele weken is die biep verdwenen. de pinklers doen wel nog hun werk , maar dan zonder geluid. Het alarm zelf werkt nog wel. Effe schudden aan de beemer geeft het al dan niet gekende helse geluid.
Heb ik iets fout gedaan. Heb ik te lang gedrukt op de afstandsbediening ?
Ik gebruik zelf een (hoe heet dat ding ook al weer, effe opzoeken) ..... spyball alarm, zo'n italiaans ding en die piept niet maar knippert alleen met de lichten.
Als het een BMW alarm is ,kan je al deze opties instellen ......zie instructie boekje ....enkel pinkers of enkel biep of beiden
Tijdsduur..automatisch na stileggen,inschakelen startbeveiliging of startb.+ beweging-sensor...mogelijkheden zat
Ben je wel even mee bezig
Probleem alarm is opgelost. Het was geen BMW alarm maar een META Legos 1 alarm . Via dealer ARC ben ik aan webadres geraakt en heb daar de gebruikershandleiding kunnen downloaden.
Als ik er iemand mee kan helpen , laat maar horen .