oorstops op cee bailey 's?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
dragon

oorstops op cee bailey 's?

Bericht door dragon »

de grote van die veranda val wel mee,alveel groter gezien op lt's :D .Is ie werkelijk zoveel beter dat je de oorstoppen niet meer moet gebruiken ?
Mij ervaring met kuipen is dat je bijna niet zonder kan,oorstoppen natuurlijk op de snelweg aan140km :x ..Mooie :wink: valbeugels op je rt xavier van welk merk :?: ?

greetz :?: :?:
rocky
-Wim-

Bericht door -Wim- »

Ik heb gisteren een "veranda" besteld voor mijn Gt. Zelfs met de hoge BMW ruit is er niet mee te rijden zonder oordoppen.

Als ik het vergelijk met mijn vorige motor, de K1200LT, die eveneens met een hoge ruit was uitgerust, is dat verschil spectaculair te noemen. Ik heb nooit met de LT oordopjes moeten dragen.
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Thanks, ruit staat wel niet in hoogste stand. Ruit is absoluut beter. Oordoppen nooit meer nodig en met een zacht weertje kan ik tot zelfs 160 rijden met de klep open.

Wat betreft die valbaren: ze zijn van Wunderlich. Is fameus werkje op een RT. Mijn volledige fotoreportage vind je hier. Installatie Valbaren
Enjoy, zou ik zo zeggen!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Plaats reactie