Bart Bever effe out !
Moderator: GVN
YOO
Tja, wat kan ik daar nog aan toevoegen, ieder heeft 't al gezegd, zo'n koekblik dat vlak voor je neus een manoeuvre doet, en je hoogstwaarschijnlijk niet eens heeft zien aankomen, daar ben je machteloos tegen
Soit, een voorspoedig herstel en "een in uw rechtzetting" gewenst van hierentwege
Grtz, Philip!
Tja, wat kan ik daar nog aan toevoegen, ieder heeft 't al gezegd, zo'n koekblik dat vlak voor je neus een manoeuvre doet, en je hoogstwaarschijnlijk niet eens heeft zien aankomen, daar ben je machteloos tegen
Soit, een voorspoedig herstel en "een in uw rechtzetting" gewenst van hierentwege
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
dat ziet er wreed verhakkeld uit
als naam genoot en mede motorrijder wens ik beide veel beterschap toe en hopelijk kan je snel terug opstappen.
als naam genoot en mede motorrijder wens ik beide veel beterschap toe en hopelijk kan je snel terug opstappen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Potverdikke, da's dus inderdaad minder goe nieuws.
Dit wens je je grootste vijand niet toe !!!
Zo zie je maar hoe kwetsbaar je als motorrijder wel bent.
Inderdaad gelukkig dat Bartje zijn beschermende kledij aan had, nu voor 't zelfde geld, zelfs met die kledij kon het fataal afgelopen zijn.
Ik wens hem, en de motorrijder die achter hem reed het allerbeste toe, een vlug en goed herstel en vooral de kracht om, eenmaal hij hersteld is, terug de motor op te kruipen.
Nog eens inderdaad, ook ik zal het daarom niet laten mijn bike uit de garage te rijden doch ook al pas je op en heb je soms ogen op de rug nodig je bent en blijft wat mij betreft "de zwakste weggebruiker".
All the best
Dit wens je je grootste vijand niet toe !!!
Zo zie je maar hoe kwetsbaar je als motorrijder wel bent.
Inderdaad gelukkig dat Bartje zijn beschermende kledij aan had, nu voor 't zelfde geld, zelfs met die kledij kon het fataal afgelopen zijn.
Ik wens hem, en de motorrijder die achter hem reed het allerbeste toe, een vlug en goed herstel en vooral de kracht om, eenmaal hij hersteld is, terug de motor op te kruipen.
Nog eens inderdaad, ook ik zal het daarom niet laten mijn bike uit de garage te rijden doch ook al pas je op en heb je soms ogen op de rug nodig je bent en blijft wat mij betreft "de zwakste weggebruiker".
All the best
-
BMW LIEFHEBBER
Vanharte beterschap
Ook van mij vanharte beterschap gewenst aan de 2 motards,en dat ze rap terug op hun machine mogen zitten.
Greets,
Guy
Greets,
Guy
-
Boskrabber
-
S.
Ook van mij een spoedig herstel gewenst. Het zal wel efkes duren voor alles weer 100% in de plooi is.
Heb meer dan 5 jaar geleden op dezelfde manier afscheid moeten nemen van een F650. Chauffeur stak de voorrangsbaan (!) over zonder te kijken...F in de frut en ik ook. Twee maanden thuis gezeten en alhoewel meermaals in mijn recht verklaard door allerhande rechtbanken (de tegenpartij gebruiken als argument dat ik niet capabel was om te sturen en daardoor een hindernis niet kon ontwijken
) wacht ik nog steeds op mijn centen.
Heb meer dan 5 jaar geleden op dezelfde manier afscheid moeten nemen van een F650. Chauffeur stak de voorrangsbaan (!) over zonder te kijken...F in de frut en ik ook. Twee maanden thuis gezeten en alhoewel meermaals in mijn recht verklaard door allerhande rechtbanken (de tegenpartij gebruiken als argument dat ik niet capabel was om te sturen en daardoor een hindernis niet kon ontwijken
Allé, 'k heb weer wat nieuws
.
Bart stelt het tamelijk goed. Hij moet wel tot morgen of overmorgen nog in het ziekenhuis verblijven.
Ondertussen heb ik ook de gegevens van de tegenpartij enz. in orde gebracht met de verzekering. Ik ben al content dat de tegenpartij geldig verzekerd was, want in deze tijden loopt het op dat vlak soms al eens mis (tegenpartij is hier verzekerd bij KBC).
Bart stelt het tamelijk goed. Hij moet wel tot morgen of overmorgen nog in het ziekenhuis verblijven.
Ondertussen heb ik ook de gegevens van de tegenpartij enz. in orde gebracht met de verzekering. Ik ben al content dat de tegenpartij geldig verzekerd was, want in deze tijden loopt het op dat vlak soms al eens mis (tegenpartij is hier verzekerd bij KBC).
R1100S '04 > R1200GS '09 Alpine > R1200GSA '10
Een geluk bij een ongeluk alé !!S-tijn schreef:Allé, 'k heb weer wat nieuws.
Dan zal het wel in orde komen. Doe hen in ieder geval de groeten van de olijke bende hier.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

in Haaacht dan nog , das hier net naast de deur. Pfffff 't is zo rap gebeurd he , dus mannen en vrouwen , laat de aandacht geen seconde zakken als ge op uw machien zit.
Ben op jonge leeftijd ter nauwernood aan de dood ontsnapt , jong en impulsief met de moto rijden en denken dat ge kunt rijden , we zijn er allemaal doorgegaan he , gelukkig zit ik hier nog. Heb dan jaren niet meer gereden tot ik zo'n 12 jaar geleden van mijn vrouwke ne moto kreeg .
Sindsdien weer goed aan het rijden maar elke keer ik opstap heb ik zoiets van " man denk eraan , ge doet iets gevaarlijks"
Misschien een beetje overdreven maar voel me er goed bij.
Bart, ik wens je het allerbeste
Philippe
Ben op jonge leeftijd ter nauwernood aan de dood ontsnapt , jong en impulsief met de moto rijden en denken dat ge kunt rijden , we zijn er allemaal doorgegaan he , gelukkig zit ik hier nog. Heb dan jaren niet meer gereden tot ik zo'n 12 jaar geleden van mijn vrouwke ne moto kreeg .
Sindsdien weer goed aan het rijden maar elke keer ik opstap heb ik zoiets van " man denk eraan , ge doet iets gevaarlijks"
Philippe
K1 en K1200RS
altijd te vinden voor een ritje
BMW Motor Club Vlaanderen lid
altijd te vinden voor een ritje
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Helemaal juist. Denk ook elke dag dat het voorbij kan zijn door de schuld van een ander, zeker na mijn ongeval vorig jaar en het oprapen van Wim op de Ring nu al een paar maand geleden. Voor elke rit vergewis ik mij ervan of ik mentaal fit ben en klaarwakker. Deftige kledij, moto technisch perfect in orde, niet zot gaan doen, geconcentreerd blijven en anticiperen. Voor de rest: rijden, rijden, rijden: het is de enige manier om elke denkbare situatie meester te blijven.K-lover schreef:in Haaacht dan nog , das hier net naast de deur. Pfffff 't is zo rap gebeurd he , dus mannen en vrouwen , laat de aandacht geen seconde zakken als ge op uw machien zit.
Philippe
Keep it safe,
Xavier