IKWie is er lid van de club geworden door eerst het forum te gebruiken???
Grtn, P@ul
Moderator: GVN
Relax schreef:Ik wil wel lid blijven, zit hier met die overschrijving te internetbankieren, maar ben vergeten hoeveel het lidgeld is...
Groeten,Lidmaatschap
Wat kost lidmaatschap ? U geniet van alle voordelen van het lidmaatschap voor slechts...
Bijdrage
Jeugd ( tot 12 jaar ) € 8
Passagier € 15
Bijkomende piloot zelfde adres € 15
Piloot € 33
Hoe betalen?
Overschrijven:
op rek. nr. 001-1968422-77
En ik ook ,enkel en alleen al voor de vele nuttige info die ik van jullie al gekregen heb via het forum,en ook voor de vele toffe momenten die ik op het forum beleef!!!Frank K schreef:dirk-sus:Heb het net ook gedaan.
Voor het eerst
Leuke voorzet voor volgende vraag:
Wie is er lid van de club geworden door eerst het forum te gebruiken???
Ikke (oude forum)

Geduld hebben is hier steeds een mooie deugd....Na ongeveer een jaar het Forum passief te hebben gevolgd, heb ik me op 13 januari ingeschreven als nieuw lid via het inschrijvingsformulier van het Forum en onmiddellijk de 33euro overgemaakt. Wel heb ik sindsdien nog geen bevestiging of dergelijke ontvangen. Normale gang van zaken vermoed ik ... of toch niet

Sorry Johnny,Caje RT schreef:Na ongeveer een jaar het Forum passief te hebben gevolgd, heb ik me op 13 januari ingeschreven als nieuw lid via het inschrijvingsformulier van het Forum en onmiddellijk de 33euro overgemaakt. Wel heb ik sindsdien nog geen bevestiging of dergelijke ontvangen. Normale gang van zaken vermoed ik ... of toch niet![]()
Greetz,
Johnny.

Welkom JohnnyCaje RT schreef:Na ongeveer een jaar het Forum passief te hebben gevolgd, heb ik me op 13 januari ingeschreven als nieuw lid via het inschrijvingsformulier van het Forum en onmiddellijk de 33euro overgemaakt. Wel heb ik sindsdien nog geen bevestiging of dergelijke ontvangen. Normale gang van zaken vermoed ik ... of toch niet![]()
Greetz,
Johnny.