Schuberth helmen: tweede en zelfs derde keus...

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
wemalo

Schuberth helmen: tweede en zelfs derde keus...

Bericht door wemalo »

Er blijken tweede en zelfs derde keus helmen van Schuberth in omloop te zijn. Deze helmen zouden aan merkelijk goedkopere prijzen worden aangeboden op veilingsites, beurzen, ... De eerste keus helmen zijn vergezeld van een certificaat.

Dit stond te lezen op een advertentie van Schuberth :roll: .
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Nope, staat waarschijnlijk te lezen op een advertentie van één of andere invoerder/verdeler van Schuberth, en die probeert op deze wijze het internetshoppen aan banden te leggen.

Schuberth heeft al meermalen gezegd dat géén enkele helm 't huis verlaat zonder eerste keus te zijn, en dat certificaat is dus "dikken bullshit" :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Werner Von C.
Contacteer:

Re: Schuberth helmen: tweede en zelfs derde keus...

Bericht door Werner Von C. »

wemalo schreef:Er blijken tweede en zelfs derde keus helmen van Schuberth in omloop te zijn. Deze helmen zouden aan merkelijk goedkopere prijzen worden aangeboden op veilingsites, beurzen, ... De eerste keus helmen zijn vergezeld van een certificaat.

Dit stond te lezen op een advertentie van Schuberth :roll: .
Jaja...en die spullen die op een zogezegde maandag zijn gemaakt, die gaan ook telkens stuk...wake up...de laatste decennia werken we in ploegen en bestaan er geen maandagprodukten meer (of nauwelijks)...

Is ondertussen een klassieker aan het worden, er is maar één Schuberth en die wordt gemaakt bij...Schuberth...dus niets van geloven :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
KimG

Bericht door KimG »

Als het echt zo is dat er geen 2e en 3e keus schuberth helmen bestaan (hetgeen ik ook wel geloof), dan vind ik het niet kunnen dat ze het wel vermelden op de reclameadvertentie in M&T.

Grtn,

Kim
wemalo

Bericht door wemalo »

(s)Campi schreef:Jaja...en die spullen die op een zogezegde maandag zijn gemaakt, die gaan ook telkens stuk...wake up...de laatste decennia werken we in ploegen en bestaan er geen maandagprodukten meer (of nauwelijks)...
Wakker ben ik al, toch bedankt voor je deskundig advies :roll:
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

wemalo schreef:
(s)Campi schreef:Jaja...en die spullen die op een zogezegde maandag zijn gemaakt, die gaan ook telkens stuk...wake up...de laatste decennia werken we in ploegen en bestaan er geen maandagprodukten meer (of nauwelijks)...
Wakker ben ik al, toch bedankt voor je deskundig advies :roll:
Laat die rolleyes maar zo, doe zo verder met Uw attidude, ik wens U nog veel succes...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Vivi

WELDRA SINT NIKLAAS

Bericht door Vivi »

....Wel geloof jij dat dan maar v die tweede en derde keus en onthou zeker 06.12 aanstaande : Dan komt HIJ...als je braaft bent hoor.
wemalo

Bericht door wemalo »

(s)Campi schreef:ik wens U nog veel succes...
Dank u :wink: :lol:
KimG

Re: WELDRA SINT NIKLAAS

Bericht door KimG »

Vivi schreef:....Wel geloof jij dat dan maar v die tweede en derde keus en onthou zeker 06.12 aanstaande : Dan komt HIJ...als je braaft bent hoor.
Hey Vivi, het komt misschien onduidelijk over, maar ik geloof er dus NIET in dat er 2e en 3e keus helmen zijn. 't is maar voor de duidelijkheid :wink: En daarom vind ik het schandalig dat een invoerder dit gerucht de wereld in stuurt.

Vriendelijke motorgroeten,

Kim
Plaats reactie