En, waarheen gaan de mannen (en vrouwen) op reis in 2007 met de motorfiets ????
Zelf zit ik al een poosje met Noorwegen in mijn hoofd, maar ik krijg toch zo'n alarmerende berichten dat dat een dure bedoening zal worden.
'k Weet het, Scandinavië heeft al lang de naam duur te zijn ....
Ik ben bereid minimaal comfort voor lief te nemen en zou de kosten willen beperken door (wild te) kamperen, of een hut te huren .
Nà Schotland 2005 en Schotland 2006 moet en zal het er eens van komen : Noorwegen !!!
MARCMOTARD welkom hier op het forum
Met minimaal comfort zal Noorwegen zeker niet duurder zijn dan Schotland.
Er staat over Noorwegen hier al wel wat op het forum.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Wegens verbouwingswerken aan het huis geen grote reisplannen voor 2007.
Waarschijnlijk een weekje naar Frankrijk of Duitsland in het verlof.
En na de zomer onze jaarlijkse trip (4-5dagen) naar Z-Engeland.
Marc welkom op het forum.
De hutten gebruikten op onze eerste trip naar Noorwegen (Fjordengebied).
Tijdens de Noorkaaptrip maakten we gebruik van jeugdherbergen.
@ Marc Motard: Noorwegen zit me ook al lang door mijn hoofd te spoken.
Wanneer denk je te gaan? Ben je nog alleen om de reis aan te vatten of heb je al medereizigers? Evt kunnen we iets regelen. Wil er wel bij vermelden dat ik geen tent/slaapzak/luchtmatras meezeul, maar liever gebruik maak van hutten/b&b/jeugdherbergen. Liefst zou ik de fjorden van zuid noorwegen bezoeken, deze lijken het mooist te zijn.
Laat maar iets weten indien je interesse hebt. Kunnen altijd vrijblijvend eens van gedachten wisselen.
Yep,
Mijn vrouw kocht vorig weekend de DVD van Frans Bauer in Noorwegen
t'ja die muziek is niet echt mijn ding maar de beelden van Noorwegen daarentegen waren prachtig en dan komen de reiskriebels weer naar boven, he
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
2006 is nog niet voorbij, maar zag er erg goed uit Maar voor 2007 liggen al een pak wensen op tafel... een paar lange weekendjes en grote mototrip zoals in 2005 en 2006 moeten zeker kunnen.
Zolang ik tijdens mijn woon-werktraject niet van mijn sokken wordt gereden blijven alle opties open. Grote voorkeur voor een rit in Juni 2007. Alpen, Vercors, Verdon, Toscane, Abruzzo of Sicilië... zoveel keuze
Voor ons vermoedelijk in juni een weekje in Zwitserland ergens in de buurt van de Gotthard-pas of Oostenrijk in de buurt van de Dolomieten. De Sella Gruppe staat hoog op m'n verlanglijstje. Dan in juli/aug zuid Frankrijk m.n. de Provence en bijna zeker de kennismaking met de Vecors nog eens overdoen. Mogelijkheden te over. Moeten alleen nog even wachten, toch zeker tot dat de winter voorbij is.
grtjs vutteRT
in September 2007 naar Griekenland (Rodos)
Eerst naar Italië de boot op naar Patras (GR) en dan naar Piraeus de boot naar Rodos.
Een avontuur voor mij maar we komen er wel. (ben nu trouwens al aan het plannen)
Groeten, Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
Begin April - offroad in Noord frankrijk
Mei - GS treffen Wales
September - Pyreneeen
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa