Motorbike Parade

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

one-one

Bericht door one-one »

JH. schreef:Ik vind het inderdaad ook niet de moeite om tegen 17u binnen te schuiven in rijen van 20... drummen drummen drummen om een uur later weer te moeten aanschuiven om uit de drukte te geraken.

leve de vrijdagavondsfeer.

Tevens is het rijden in donker een pure gewoonte voor doorrijders.

Tzal een bezoekje aan de lokale dealers worden dit jaar vrees ik.

Gratis toegang en nog een natje en droogje erbij (lees: glaasje en knabbel)
misschien kunnen we op vrijdag ergens samen komen en iets drinken en wat praten.... op ons gat ziiten in het gras vb op de parking van Groot Bijgaarden en vergezled van een paar duizend sterren...
misschien een kleine BBQ, juist wat hout een paar stenen en een worst. Ik brengen een gril mee, hout is er ter plaatse en ieder brengt wat vlees mee!!! gezellig toch? :!:
ride with pride
one-one
gsa 1150
Oneshark

Re: persbericht

Bericht door Oneshark »

one-one schreef:5 december 2006
PERSBERICHT

Biker Parade: nu op de eerste zaterdag van het Salon

De aankomst van de motorrijders wordt verwacht vanaf 15u30 ; het Salon Van Lichte Bedrijfsvoertuigen, Vrijetijdsvoertuigen en Moto’s blijft die avond open tot 18u30.

Verzamelplaatsen Biker Parade – zaterdag 13 januari 2007:

Oost- en West-Vlaanderen + Regio Brussel: Parkeerterrein van de E40 in Groot-Bijgaarden om 14u30.

http://www.autosalon.be , http://www.febiac.be
In slalom tussen de kegels binnen het uur, van G. Bijgaarden tot het
salon, LEUK :shock:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Ofwel moeten we die rage uit amerika eens toepassen... Kweet de juiste naam niet meer, maar het komt erop neer dat er op een bepaalde lokatie wordt afgesproken op een bepaald uur met zoveel mogelijk mensen.

Vervolgens (bijv: een winkel) wordt die plaats bezocht door al de aanwezigen tegelijk (meestal toch wel een kleine 250man) en na twee minuten is iedereen weer verdwenen. Een beetje zoals de chinezen een belgische stad bezoeken :D dus.

Nu de vraag... welke lokatie en hoe laat?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Hunkemuller Megastore... :?: :lol:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
one-one schreef:misschien kunnen we op vrijdag ergens samen komen en iets drinken en wat praten.... op ons gat ziiten in het gras vb op de parking van Groot Bijgaarden en vergezled van een paar duizend sterren...
misschien een kleine BBQ, juist wat hout een paar stenen en een worst. Ik brengen een gril mee, hout is er ter plaatse en ieder brengt wat vlees mee!!! gezellig toch? :!:
Op voorwaarde dat 't droog is, dan zie ik da zekers zitten, brenge gij de sausissen mee, dan zorg ik voor den houtskool, moetew nog éne vinden voor de aanmaakblokskes, en éne met een grilleke :lol:
Allez, wie nog :?: :?:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Werner Von C.
Contacteer:

Ik zorg voor de aanmaakblokskes !

oef nét op tijd anders moest ik voor da grillekke zorgen... :lol:
sprint

Bericht door sprint »

heu een dikke T-bone is dan ook welkom zekerst :wink:
Marnix.

Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

sprint schreef:heu een dikke T-bone is dan ook welkom zekerst :wink:
Yep, en neem er voor jezelf ook één mee :!: :lol: :wink:
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Kunnen we aan geen grille geraken bij VW?
Afbeelding
one-one

Bericht door one-one »

alle gekheid op een stokje.... doen we het of niet?
aanmaakblokjes zijn niet nodig want ze stinken :twisted: en ik heb fijn aanmaakhout.
Om te vermijden dat we problemen hebben :evil: zou het goed zijn moesten een een metalen plaat hebben om de kolen netjes te laten gloeien... zo kan men niet zeggen dat we het gras kapot maken :wink: ( nu de zigeuners trekken zich er niks van aan en krijgen ook geen pv's denk ik) en kunnen we voorbeeldig een hapje eten.
Normaal zijn er aan het Texacostation houtskolen ook te verkrijgen... ik kijk even deze week.
Lekkere rook, een beetje BBC kruiden, en samen gezellig buiten een stukje vlees eten met een stokbrood of zo iets... man man man dat is *****sterren service :lol:
ride with pride
one-one
gsa 1150
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Ik zie het wel zitten, maar tmoet droog zijn.

Vrieskou als doorrijder is geen probleem, en we kunnen ons nog warmen ook!
Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Bikerparade: nee bedankt. Paar jaar geleden eens meegereden. Hectische bedoening in colonne op rechtse vak van E40. Teveel onervaren rijders..die ik tijdens mijn dagelijkse woon-werktocht nooit zie. Als er ene begint te remmen is het een zee van lichtjes. Laat staan dat ik sta te springen om weer in mijn gat te worden gereden! :evil:
Gaat niet vooruit, parkeren is een hel, zoeken naar je maten, zweet loopt van je rug binnen, pff...

bijeenkomen ok à la limite.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Goed lezen Xavier!!!!

We gaan niet naar het salon met de parade op zaterdag...

We gaan barbeque-en op vrijdag!!!
Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Nen ad-hoc BBQ aka bikermeeting dus.. goed idee, hebben jullie al nen naam? Moet nog zien of het zal gaan voor mij..
Laatst gewijzigd door Wingman X op 26 mar 2018, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Bruno

Bericht door Bruno »

Ik zie dat wel zitten. Vrijdag 12 januari?
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Ik kan namelijk ook ...
Afbeelding
Djeezes
Banned User
Banned User

Bericht door Djeezes »

euch... vraagje... mag ik ook komen?
Je zonden zijn vergeven, ga in vrede mijn zoon
Relax

Bericht door Relax »

:lol: :lol:

Ik kom ook af, als ik kan. Twijfel een beetje aan het wettelijke op die plaats en er komen nogal veel Blauwbloezen. One-one?
I respect your opinion. But I don't give shit.
Oneshark

Bericht door Oneshark »

Djeezes schreef:euch... vraagje... mag ik ook komen?
Oooh Djeezes hij ook al... :? :oops:
Lid BMW MC Vl
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hij zal nochthans in de groep passen!
Afbeelding
eiRTee

Bericht door eiRTee »

sta me toe even in te pikken op alle reactie omtrent het motorsalon
het is inderdaad zo dat er een ppar zaken verdwijnen door het te verschiuven van vrijdagavond naar zaterdagnamiddag.
De avondsfeer, het avontuurlijke, het beetje VIP gevoel verdwijnt
Langs de andere zijde is het ook zo dat er vanalles veranderd werd zodat het zo goed als onmogelijk geworden is voor de organisatoren om dit evenement op vrijdagavond te houden. Denk daarbij aan jullie colleag motorrijders die de functie van wegkapitein uitoefenen om jullie van de verzamelplaats naar de Heizel te brengen. Zij gaan regelrecht in de overtreding om jullie enige comfort en veiligheid te bezorgen. Een wegkapitein heeft geen bevoegdheid op een snelweg, weet daarbij dat vanaf nu de federale politie geen ondersteuning meer mag bieden. Maak nu zelf het verschil tussen een donkere vrijdagavond en een klare zaterdagnamiddag......
De ingang tot het motorsalon is nog altijd gratis en de "verplichte" aankoop van de sticker ter waarde van 5€ heeft 2 gezichten.
De organisatie die achter dergelijk evenement steekt is geen klein bier en het bedrag dat hiervoor door de organisatie betaald wordt is nog minder klein, hiervoor vragen ze enig respect en daarom vragen ze deze 'inzet' het andere gezicht is om profiteurs trachten te weren. De hele organisatie en de gratis toegang is bedoeld voor de motorrijder die de moeite doet om met dit weder met de moto te komen en niet voor de "watjes" die met de wagen komen in moto-uitrusting.
Er is zoveel dat er gebeurd in de organisatie dat jullie niet weten en waardoor ik jullie afbrekende reacties enigzins kwetsend vind tegenover de organisatie.

Ieder heeft uiteraard zijn eigen mening en ik respecteer die maar toch vind ik het spijtig dat er zo snel (ver)oordeeld wordt zonder de ware toedracht te kennen.

Neem me niet kawlijk voor deze reactie, ik vond ze nodig tegenover het zware werk van de organisatie.

mvg

Toerist
Oneshark

Bericht door Oneshark »

Een zeer goede reply Hugo, en alle respect
jij kan het weten ,
grts, :wink:
Lid BMW MC Vl
VutteRT

Bericht door VutteRT »

Oneshark schreef:
Djeezes schreef:euch... vraagje... mag ik ook komen?
Oooh Djeezes hij ook al... :? :oops:
Vermoedelijk komt dan ie op z'ne ezel :wink:
grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

@Toerist, geen slecht woord over 't werk dat deze organisatie reeds geleverd heeft de voorbije jaren, maar waarom in godsnaam iets veranderen dat perfect werkt, en allom geliefd is :?: :?: :?:

Alsof er op die eerste zaterdag van 't salon géén files zullen zijn, alsof er zovéél motards waren die met den auto kwamen (ben zelf ooit ook tegengehouden aan de ingang, had toen nog geen motoroutfit, en reed mee met m'n maat, heb 't goe mogen uitleggen alvorens ze overtuigd waren), kweenie, maar ik denk niet dat het verschuiven van vrijdagavond naar zaterdagmiddag een oplossing gaat bieden, zie maar dat 't niet nog erger wordt.
't Feit dat 't in den donkere was hield misschien nog veel zomermotards tegen, in de klaren zullen die misschien ook uit hun schulp kruipen :roll:

En zaols ik reeds zei, de "Parade" op zich heb ik nooit aan deelgenomen, éne keer kon ik niet, en de volgende keer was ik te laat van m'n werk thuis, en vermits ik nog géén 4 jaar m'n rijbewijs heb...
Ik vond 't gewoon leuk om is 's avonds laat naar 't salon te gaan, met de moto (al dan niet de mijne of als duo) daar wat naar de nieuwe modellen te gaan loeren, af te spreken met anderen, ewa te leuteren tegen volk da ge tegenkomt, en daarna ne warme choco te gaan drinken, dat ga ik nu missen :(

Kweenie, m'n maat vind 't ook spijtig, en dusdanig denk ik niet dat ik ga gaan, misschien als de companie meevalt dat ik me nog bedenk, maar 'k denk 't niet :?

Trouwens, is de organisatie op de hoogte van onze (blijkt toch dat de meesten er zo over denken) gedachten aangaande de nieuwe regeling :?:

Soit, ik wil hier niemand zwartmaken, m'n eerste reactie was misschien wat kort door de bocht, maar daaruit blijkt nogmaals m'n ontgoocheling :|

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Frank K

Bericht door Frank K »

We hebben (rusor, luc boxer en ikzelf) besloten niet deel te nemen aan de bikerparade aangezien de tijd om het salon zelf te bezoeken te beperkt is. We willen graag de volle pot betalen om het volledige salon (dus niet enkel motorfietsen) te bezoeken.

Ondanks alle argumenten tegen een bikerparade op vrijdagavond ben ik ervan overtuigd dat dezelfde argumenten op een zaterdag van toepassing zullen zijn.

't Is zoiets als nieuwjaar naar de 2de januari te verwijzen....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie