Motor kopen in het buitenland

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Tommeke
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:09
Locatie: Kluisbergen

Motor kopen in het buitenland

Bericht door Tommeke »

Wie van jullie heeft het zich ooit al gewaagd om een motor aan te kopen in het buitenland en wat zijn de ervaringen? Ik hoor zo via via dat het soms interessanter is een motor in Duitsland (voor BMW dan toch) aan te schaffen om hem dan in te voeren in België. Zou goedkoper uitkomen.
Iemand die hier voor mij de nevel kan wegnemen?
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Voila hier ben je al zoet mee ... Misschien gewoon eens de zoekfunctie eens gebruiken.

Stoffel
Laatst gewijzigd door Stoffel op 06 dec 2006, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Heel just van Stoffel.

Daar heb ik toen ook mijn zeer positieve bevindingen gepost :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Tommeke
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:09
Locatie: Kluisbergen

Bericht door Tommeke »

Heren,

bedankt al voor de reacties. Mijn zoektocht kan reeds beginnen. Wel zou ik de topic nog eventjes openhouden indien er nog vragen zouden opduiken tijdens mijn zoektocht. Ik hou jullie in alle geval op de hoogte.
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Tommeke schreef:Wel zou ik de topic nog eventjes openhouden indien er nog vragen zouden opduiken tijdens mijn zoektocht.
Geen probleem, laat maar komen :wink:

Nog één tip :idea: : koop wel in een land van de Europese Unie of de invoerkosten gaan in sneltreinvaart de hoogte in :shock:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie