Antenne plooibaar en bagagerekje show?
Moderator: GVN
Antenne plooibaar en bagagerekje show?
Guys,
De antenne die links van de topcase op de K1200LT staat, kan die geplooid worden (klikken zodat hij in de lengterichting van de moto komt zoals bij de Goldwing dat kan?) zodat hij mijn garage in kan? Heb nogal lage garage (onder het huis).
En omdat ik toch bezig ben, dat optioneel bagagerekje met remlicht voor op de topcase, kan je daar effectief een extra bagagerol op kwijt of zijn de steunpunten daarvoor ontoereikend?
Want ik vrees met de standaard bagagecapaciteit niet toe te komen als je eens met duo voor een paar weken op reis gaat. (en neen, mijn vrouw sleurt geen schminkdozen mee).
Bedankt voor de reacties.
De antenne die links van de topcase op de K1200LT staat, kan die geplooid worden (klikken zodat hij in de lengterichting van de moto komt zoals bij de Goldwing dat kan?) zodat hij mijn garage in kan? Heb nogal lage garage (onder het huis).
En omdat ik toch bezig ben, dat optioneel bagagerekje met remlicht voor op de topcase, kan je daar effectief een extra bagagerol op kwijt of zijn de steunpunten daarvoor ontoereikend?
Want ik vrees met de standaard bagagecapaciteit niet toe te komen als je eens met duo voor een paar weken op reis gaat. (en neen, mijn vrouw sleurt geen schminkdozen mee).
R1100GS (1997) -> K1200LT (2007) -> ... LT=Love Train ...
"Beter één moto in de hand ...... dan geen hand !"
Re: Antenne plooibaar en bagagerekje show?
Bikie schreef:Guys,
-
DJAIRO
Volgens mij kan dat totaal geen kwaad het is zo'n"zwiepantenne"Bikie schreef:Ok,
maar ik veronderstel dat het gene kwaad kan als die antenne tegen de plafond sleept en dus naar een beetje scheef geduwd wordt??
Kan je ze niet losvijzen zoals op nen auto?
Bij mijn auto"Renault Kangoo"heb ik dat altijd voor als ik in zo'n ondergrondse parking rij(Max1.95) "TAK,TAK,TAK" !!! Is het énige probleem!
Dus als je jezelf hieraan niet stoort,kan het totaal geen kwaad!
Groetjes Frank
Thx Djairo,
Dat wou ik horen (ik weet het, het klinkt stom om je druk te maken over een antenne maar als ik lees hoeveel het kost als je slot van je topcase bijvoorbeeld kapot is dan weet ik het toch liever op voorhand).
Dat wou ik horen (ik weet het, het klinkt stom om je druk te maken over een antenne maar als ik lees hoeveel het kost als je slot van je topcase bijvoorbeeld kapot is dan weet ik het toch liever op voorhand).
-
DJAIRO
Graag gedaan Bikie!!Bikie schreef:Thx Djairo,
Ben zelf ook zorgzaam op m'n spullen,dus dit was een vraag die ik me ook zou stellen,in Uw geval!!
Frank
-
®win
- Contacteer:
Kan wel, maar het terugmonteren vereist nogal wat precisie. In het midden van de aansluiting zit een veertje welke eenmaal teruggemonteerd goed contact moet maken en geen vals contact met de zijkant. Onjuiste montage geeft ontvangstproblemen.Bikie schreef:Kan je ze niet losvijzen zoals op nen auto?
Demontage: de conusachtige plastic kap met een kwart slag draaien (geen kracht zetten!!) omhoog tillen; dit is een bajonetsluiting). Daaronder is de moer zichtbaar waarmee de antenne losgehaald kan worden. Bij model 2004 en later is er een plastic ring (Ø ca 5 cm) om dit los te schroeven meegeleverd. Bij monteren moet de moer niet te vast worden gezet.
Regelmatig demonteren en terugmonteren raad ik niet aan ivm mogelijke ontvangstproblemen van de radio.[/list]
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
ANTENNE LT en dienst naverkoop bij BMW
Ik heb voor jou - gratis - een tussenstukje om op de antenne te zetten.ff stoppen voor de garage en in één klik is de antenne er af.....als de toegang niet hoog genoeg is om MET antenne binnen te rijden.Je hoeft enkel éénmalig de antenne door te knippen en het tussenstukje er tussen te vijzen.Bepaalde BMW dealers gaven dit mee bij aankoap van een LT.
Belangstelling : schrijf mij buiten het forum aan.........met UW adres : ik breng het wel bij gelegenheid.
vivianelehouck@hotmail.com
Viviane Zaventem
Belangstelling : schrijf mij buiten het forum aan.........met UW adres : ik breng het wel bij gelegenheid.
vivianelehouck@hotmail.com
Viviane Zaventem
Hallo Bikie
Ik heb een grote bagagerol van motozoom en die steek ik vol.
De spanriemen van de rol (om deze dicht te doen)komen juist overeen met gleuven in het rekje die er voor voorzien zijn,dus heb ik geen extra nodig.
vertouwde het in het begin ook niet maar na een vakantie weet je beter,die verroert zich niet heb zelfs 170km er mee gereden.
Dirk
Ik heb een grote bagagerol van motozoom en die steek ik vol.
De spanriemen van de rol (om deze dicht te doen)komen juist overeen met gleuven in het rekje die er voor voorzien zijn,dus heb ik geen extra nodig.
vertouwde het in het begin ook niet maar na een vakantie weet je beter,die verroert zich niet heb zelfs 170km er mee gereden.
Dirk
Thx Vivi en Dirk voor de reacties.
Heb nog geen LT (mijn 10 jaar oude GS is net verkocht) maar ga hoogstwaarschijnlijk in januari wel voor een LT gaan.
Heb al veel reizen met met duo op de GS gedaan, met grote tanktas met zijtassen, twee rolzakken enz.
Daarom vroeg ik me af hoe ik dat met de LT ga doen.
Maw, ik moet me er dus geen zorgen over maken.
Greetz
Heb nog geen LT (mijn 10 jaar oude GS is net verkocht) maar ga hoogstwaarschijnlijk in januari wel voor een LT gaan.
Heb al veel reizen met met duo op de GS gedaan, met grote tanktas met zijtassen, twee rolzakken enz.
Daarom vroeg ik me af hoe ik dat met de LT ga doen.
Maw, ik moet me er dus geen zorgen over maken.
Greetz