Miniatuur K1200RS????
Moderator: GVN
-
Noel-K1200RS
Miniatuur K1200RS????
Heeft iemand er weet van of, en zo ja waar, er modellen bestaan van de K1200RS?
Heb er onlangs op Marktplaats.nl eentje gemist. Ik denk 1/6.
Wie ergens weet van heeft, of beter nog, er zelf een kwijt wil.....
Heb er onlangs op Marktplaats.nl eentje gemist. Ik denk 1/6.
Wie ergens weet van heeft, of beter nog, er zelf een kwijt wil.....
BMW, wat anders?
-
Noel-K1200RS
-
Iron Gonzo
je kan hem herspuiten en bewerken
ik denk dat het moeilijk zal zijn om er eentje te vinden in exact dezelfde kleur als de jouwe.
de K1200RS die ik heb in mmodel is ook geel geblokt en die heb ik van de rommelmarkt
ik denk dat het moeilijk zal zijn om er eentje te vinden in exact dezelfde kleur als de jouwe.
de K1200RS die ik heb in mmodel is ook geel geblokt en die heb ik van de rommelmarkt
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Noel-K1200RS
Is het een 1:6?IRON GONZO schreef:je kan hem herspuiten en bewerken![]()
Beetje mooi model? Ik denk dat ie alleen in het blauw metallic en geel geblokt bestaat.
Is dat van u te koop? (toch maar rommel
BMW, wat anders?
-
Noel-K1200RS
dat gaat dus niet, ik krijg de volgende boodschap:Pvde schreef:Yep,
Dirk, effe helpen met de foto van BOSSE![]()
K1200RS - RED - MAJORETTE - 1_18.JPG
Houdoe
Maar ik ben via de site al eens gaan piepenForbidden
You don't have permission to access /modellen/K-BIKES/K1200RS/k1200rs-mixt/K1200RS - RED - MAJORETTE - 1_18.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at http://www.biemerbosse.be Port 80
BMW, wat anders?
-
Iron Gonzo
neeNoel-K1200RS schreef:Is het een 1:6?IRON GONZO schreef:je kan hem herspuiten en bewerken![]()
Beetje mooi model? Ik denk dat ie alleen in het blauw metallic en geel geblokt bestaat.
Is dat van u te koop? (toch maar rommel![]()
![]()
![]()
![]()
ik spaar zelf alle model beemertjes
als ik ergens iets op de kop kan tikken zal ik het niet laten staan.
maar ik ben wel van de gelukkige dat ik mijn model RS heb gevonden in de kleuren van mijn echte
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Noel-K1200RS
Ik had het wel gedacht.nee
ik spaar zelf alle model beemertjes
als ik ergens iets op de kop kan tikken zal ik het niet laten staan.
maar ik ben wel van de gelukkige dat ik mijn model RS heb gevonden in de kleuren van mijn echte
Wat mij terug bij mijn vraag brengt: 1:6? mooi?
Als het een 1:6 is wil ik hem graag eens komen bekijken (als ik mag).
Wellicht zijn het dezelfde als in .nl te koop. Ik wil er wel eentje bestellen (ik denk dat € 25 niet overdreven is), maar wil hem toch graag eens 'in 't echt' zien
Of anders eens meebrengen naar Merelbeke? Dan riskeer ik echter wel dat die nederlandse al weg is.
BMW, wat anders?
-
Iron Gonzo
die van mij is geen 1:6
die in het midden op de deze foto
12cm lang

koop die dat je weet staan
ben je achteraf niet content verkoop hem dan weer door
eventueel hier op het forum aanbieden
die in het midden op de deze foto
12cm lang

koop die dat je weet staan
eventueel hier op het forum aanbieden
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Noel-K1200RS
Je hebt gelijk. Een 1:6 zal bovendien gemakkelijker te herspuiten zijn dan een 1:18.koop die dat je weet staan
eventueel hier op het forum aanbieden Wink
Ik heb een origineel BMW-spuitbusje (2 eigenlijk, lak en klaarlak) staan. Dan is de kleur zeker exact.
Heb de man al een mailtje gestuurd om verzendkosten te vragen (met die Hollanders weet je maar nooit nietwaar?
BMW, wat anders?
-
Noel-K1200RS
Iets anders: onlangs (een vijftal weken geleden) redelijk mooie modelletjes (om zelf in elkaar te zetten) van motoren in 'de Lidl'.
Ik heb er eentje van de R1100S (en een MV Agusta) aangeschaft.
Ik heb er eentje van de R1100S (en een MV Agusta) aangeschaft.
Laatst gewijzigd door Noel-K1200RS op 10 dec 2006, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW, wat anders?
-
Noel-K1200RS
Had ik al opgemerkt. Maar: je moet eens op 'Shipping and Handling cost' Belgium klikken...
En dan komt de douane wellicht ook nog eens tussen.
(ik bestelde ooit eens onderdelen voor een elektrische gitaar, en kan er over meepraten). In een EG-land betaal je niks.
Toch bedankt voor de hint. Ik wacht nog even af wat de Nederlander vertelt. Normaal € 25 verzending inbegrepen. Heb hem gevraagd hoeveel naar BE. Eventueel laat ik het naar iemand in NL sturen, en rij ik er even om.
BMW, wat anders?
-
Iron Gonzo
bij J-P
die woont in terneuzen
die woont in terneuzen
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Noel-K1200RS
Heb reeds menig Die Cast BMW modellen besteld in de US en nog nooit douanetaks moeten betalen. Vraag aan de verkoper om er een groen douanebriefje met de "estimate value" op te kleven en dan de value lager dan $ 15 laten zetten.Noel-K1200RS schreef:Had ik al opgemerkt. Maar: je moet eens op 'Shipping and Handling cost' Belgium klikken...
En dan komt de douane wellicht ook nog eens tussen.
(ik bestelde ooit eens onderdelen voor een elektrische gitaar, en kan er over meepraten). In een EG-land betaal je niks.
Toch bedankt voor de hint. Ik wacht nog even af wat de Nederlander vertelt. Normaal € 25 verzending inbegrepen. Heb hem gevraagd hoeveel naar BE. Eventueel laat ik het naar iemand in NL sturen, en rij ik er even om.
Stoffel
-
Noel-K1200RS
-
Noel-K1200RS
-
Iron Gonzo
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE