Een K1100rs - misschien een aanwinst voor K-lovers hier ?
Moderator: GVN
Een K1100rs - misschien een aanwinst voor K-lovers hier ?
Je moet maar eens zien naar volgende link. Proper machientje als je 't mij vraagt.
http://www.kapaza.be/detail/3740812/BMW ... uring.html
Eindelijk... hij is er, de K1200RS.
-
kris K1200LT
-
DJAIRO
Re: Een K1100rs - misschien een aanwinst voor K-lovers hier
Verdorie!!!Perdut schreef:Je moet maar eens zien naar volgende link. Proper machientje als je 't mij vraagt.
Heb me voorgenomen om m'n K75(Kaatje)nooit weg te doen!!...en wat zie ik hier!!Deze prachtige K1100RS met maar 30.000Km!
Wilt nu lukken dat er iemand héél geintresseerd is in mijn K75 en er direct 2500€ wil voor geven!!
Dus in principe zou ik een héél goede deal kunnen doen,maar ik ben aan het twijfelen,mijn K75 heeft weliswaar 133.000Km maar bolt als een zonnetje en ziet er als nieuw uit,en een K1100 bolt dat zo véél beter?
Zal sneller zijn maar dat hoeft niet voor mij!
Betere remmen(ABS)maar deze heeft ook z'n problemen heb ik al gelezen op het forum!
K1100 heeft last van trillingen,zijn deze uitgesproken erg?mijn K75 trilt niet.
Dus ik weet het niet,en ik heb niet genoeg geld om deze K1100RS erbij te kopen,het is dus k75 weg voor K1100RS te kopen zou ik me dat beklagen of niet?
Groetjes Frank
-
kris K1200LT
-
PatricK/GS
-
kris K1200LT
-
George Michael
Dear motards,
Ik reed twee jaar met een k1100rs (toevallig ook ne zwarte).
Het zware sturen aan lage snelheid en manoeuvres valt niet te ontkennen, maar met de massa's rijplezier eens vlot op de weg vergeet je dat "in an instant".
Trouwens, wat gewenning en je keert hem ook in 't straat zonder voetje aan de grond.
Reed je nog niet met wat krachtigers dan k75 of eerste generatie k100, hou u dan vast aan uw bretellen.
Met den abs, love it or l-hate it, heb ik m'n levensloop toch één keertje aanzienlijk verlengd.
Ik liet de k11, enkel om te upgraden naar k12, en da's weer een ander paar mouwen.
't Hangt er natuurlijk van af wat je ermee wil doen.
Stadsverkeer, kortere ritten, koersbegeleiding: eerder k75
Reizen, duo, autobahn: eerder k1100
Alles blijft natuurlijk met beide types mogelijk.
Moest het aan mij liggen: exit 75, intra 1100.
Greetings
Jeroen
ps: van die trillingen heb ik niet veel gemerkt
Het zware sturen aan lage snelheid en manoeuvres valt niet te ontkennen, maar met de massa's rijplezier eens vlot op de weg vergeet je dat "in an instant".
Trouwens, wat gewenning en je keert hem ook in 't straat zonder voetje aan de grond.
Reed je nog niet met wat krachtigers dan k75 of eerste generatie k100, hou u dan vast aan uw bretellen.
Met den abs, love it or l-hate it, heb ik m'n levensloop toch één keertje aanzienlijk verlengd.
Ik liet de k11, enkel om te upgraden naar k12, en da's weer een ander paar mouwen.
't Hangt er natuurlijk van af wat je ermee wil doen.
Greetings
Jeroen
Laatst gewijzigd door Jeroen M op 11 dec 2006, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
K100rs werd K1100rs werd K1200rs
zo denk ik er ook over, heb er twee gehad en de 11 is een blijft een erg zuinige TGV met veel mogelijkheden maar niet weggelegd vor alle chauffeurs, is ie wat logger? ja dat klopt maar daar wen je gauw aan en dan is 't één brok power en plezier, er zijn maar enkele overeenkomsten tussen een 75 en een 1100 en dat is 't BMW logo, 't feit dat ze twee wielen hebben, beiden superbetrouwbaar en degelijk zijnDus moest het aan mij liggen: exit 75, intra 1100.
id de 11 wat duurder in banden?? allicht een paar centjes maar er zijn nog andere motoren die ook nog goedkoper zijn dan een 75 dus dat zie ik niet als een reden om iets niet te kopen...
moest ik kunnen kiezen 't zou gauw gebeurd zijn
-
DJAIRO
Heb al met zwaarder geschut gereden in m'n motorloopbaan,Yamaha XJR 1300,Ducati 907IE,dus hier zal het niet aan liggen!!Jeroen M schreef:Dear motards,
Hangt er natuurlijk van af wat je ermee wil doen.
Greetings
Jeroen
Maar ik denk dat ik toch m'n K75 trouw blijf'zo soepel,vlot in de bochtjes,sound!!
Groetjes Frank