dunlop D220 ST voor k12rs

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
benny2

dunlop D220 ST voor k12rs

Bericht door benny2 »

heeft er iemand ervaring (goede&slechte) met deze dunlops in regen , weggedrag en duurzaamheid ?

mvg Benoit
k1200rs
Francis
Contacteer:

Bericht door Francis »

He den Benny numero 2 :!:

Zoals je elders op dit forum kan lezen ben ik laaiend enthousiast over de qualifier. Ok, ze gaan niet zo lang mee als de pilot roads (om der maar 1 te noemen),maar mij gaven ze mega vertrouwen. Die banden hebben mij terug geleerd echt met de tippen van mijn voetjes op de steunen te staan :wink: (en mijn vrouw het klagen bijgebracht) :wink:
Slecht 1 keer op 7000 km ben ik even geschrokken. En tien meters later besefte ik dat ik zo bij elke band zou geschrokken zijn. Ik moest plots remmen in de plassende regen voor een voetganger die NIET op het zebrapad wou oversteken maar 5 meter verder. Ik remde en schoof over de net nieuwe opgeplakte stroken van het zebrapad, rechtdoor, dervoorbij terug grip als vanouds. Stoppen was op terug peace of cake, niks gebeurt. Das tenige waar ik een beetje van geschrokken ben...
Ook al word hier opt forum precies weinig met dunlops gereden, je moet niet bang zijn ze te kiezen :!: :D

Maar rij ze veilig he !
Francis, r12rt

Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook :!:

Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
benny2

Bericht door benny2 »

hey francis , bedankt voor de reactie, heb me er net een setje laten opleggen :wink:
k1200rs
Plaats reactie