welke voorband voor men f650???

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jasper

welke voorband voor men f650???

Bericht door jasper »

ik rijd nu men een metzeler vooraan(die dringend vervangen moet worden) en een michelin macadam 50achteraan(zeer harde band, niet zo aangenaam ),welke band steek ik best vooraan?? :? en waar de beste prijs???
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Alles hangt af van wat ge zinnens zijt met diene moto :o

Zijt ge nen asfaltrijder, die quasi nooit buiten den asfalt gaat, of éne die meer mè nen bruine moto rondrijdt dan wat anders?

Doen de km's ertoe, en zo ja, primeert da? Wilt ge liever absolute grip, in alle weersomstandigheden?

Dan kunnen er hier al meer zeggen :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
jasper

Bericht door jasper »

mja offroad kan ik al niet want heb er de gepaste achterband niet voor :? , maar ik wil veel grip zowel nat als droog :D en iemand een idee waar ik er een kan halen en plaatsen voor deftige prijs????
Raketman
Contacteer:

Bericht door Raketman »

Ik zou de pil efkes doorbijten en zowel voor als achter vervangen door bvb Metzeler Tourance. Je bent kennelijk toch niet zo tevreden van die Mac50, dus da's mooi meegenomen. Dan hoef je je zowieso ook geen zorgen meer te maken ivm grip bij gelijk welke vochtigheidsgraad en als je zin hebt kan je er zelfs eens een onverhard uitstapje mee doen.

Alles ineens :wink: !
Nil volentibus arduum
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

jasper schreef:en iemand een idee waar ik er een kan halen en plaatsen voor deftige prijs????
Yep,
hangt er vanaf vanwaar je bent, maar als deze in de buurt is dan heb je de goedkoopste uit de streek.
Banden Ronnie & Techniek BVBA
Truibroek 3
3945 Ham (Oostham)
tel:011 42 72 13
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
jasper

Bericht door jasper »

heb er ook al aan gedacht om zowel voor als achter te veranderen, maar men achterband, die mac50, is zo goed als nieuw en zou niet weten wat ik ermee moet doen en deze heeft me 150€ gekost
Raketman
Contacteer:

Bericht door Raketman »

Heb je een 18 of 19" voorwiel ?

Ik heb nog een Metzeler voorband liggen, bijna splinternieuw. Komt van een Strada, dus 18".

Als het de goeie diameter is mag je'm voor een spreekwoordelijke habbekrats hebben...
Nil volentibus arduum
jasper

Bericht door jasper »

heb er nu ook een metzeler laser opstaan, dit zijn de maten 100/90-19 57(H),dus ik denk dat ik een 19" heb
Plaats reactie