Verkeersveiligheid?????????
Moderator: GVN
-
Relax
Nee, mijn laatste zin hoort tot de categorie "Ironie".Schalkseruiter® schreef:Kan ik dit dan betitelen als opzettelijke misleiding??Mag dit zomaar??Zodoende je hier schrijft mag ik ook ieder verkeersbord dat langs links staat voor mij,negeren??Relax schreef:Dan heb je prijs. Een verkeersbord dient, om geldig te zijn, aan de rechterkant te staan, dus die opheffing is niet geldig geplaatst.
Da's gewoon nog nen truc om meer volk te kunnen pakken.
Nee. Zie hiervoor.
Ja, behalve als het een herhaling is van een bord dat rechts staat.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Shulty
Het is niet de bedoeling dat ik klaag over een onbetwiste overtreding die ik heb gemaakt, het gaat mij over het nut......om 8u op een zaterdagmorgen staan flitsen op die locatie, is om geld in het laatje te krijgen en heeft nog maar weinig met verkeersveiligheid te maken, zoals de bevoegde instanties ons proberen wijs te maken!JohanDB schreef:Gemeten snelheid = 131 km/u
= Snelheid op teller = tss 135 en 140 km/u
= NIET KLAGEN![]()
(of wist ge niet dat ge op ons autostrades maar 120 moogt)
Ik ben volledig voorstander van controle op gevaarlijke punten en in bebouwde kom, zeker in de zone 30. Daar (veel) te snel rijden is misdadig!
Ik ben de afgelopen 2 jaar, 3 maal geflitst geweest op ongevaarlijke plaatsen, en nooit véél te snel, het was elke keer met de motor...je weet goed genoeg dat je geen moment mag afgeleid zijn, of je rijdt 10 km/u te snel.........daar komt m'n frustratie vandaan.
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
HOERA ..... HOERA ...... nog ene die het eindelijk doorheeftShulty schreef:Het is niet de bedoeling dat ik klaag over een onbetwiste overtreding die ik heb gemaakt, het gaat mij over het nut......om 8u op een zaterdagmorgen staan flitsen op die locatie, is om geld in het laatje te krijgen en heeft nog maar weinig met verkeersveiligheid te maken, zoals de bevoegde instanties ons proberen wijs te maken!
.....daar komt m'n frustratie vandaan.
't Heeft dan wel lang geduurd, maar join the club, jongen
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Klopt volledig,zijt toch maar beetje blij,met de vorige verkeersregels was de boete 150 pleuro.Shulty schreef:Het is niet de bedoeling dat ik klaag over een onbetwiste overtreding die ik heb gemaakt, het gaat mij over het nut......om 8u op een zaterdagmorgen staan flitsen op die locatie, is om geld in het laatje te krijgen en heeft nog maar weinig met verkeersveiligheid te maken, zoals de bevoegde instanties ons proberen wijs te maken!JohanDB schreef:Gemeten snelheid = 131 km/u
= Snelheid op teller = tss 135 en 140 km/u
= NIET KLAGEN![]()
(of wist ge niet dat ge op ons autostrades maar 120 moogt)
Ik ben volledig voorstander van controle op gevaarlijke punten en in bebouwde kom, zeker in de zone 30. Daar (veel) te snel rijden is misdadig!
Ik ben de afgelopen 2 jaar, 3 maal geflitst geweest op ongevaarlijke plaatsen, en nooit véél te snel, het was elke keer met de motor...je weet goed genoeg dat je geen moment mag afgeleid zijn, of je rijdt 10 km/u te snel.........daar komt m'n frustratie vandaan.
Grts,
Peter
gaas aan de maas
-
Shulty
Kwestie van de materie levendig te houdenBiemeRT schreef:HOERA ..... HOERA ...... nog ene die het eindelijk doorheeftShulty schreef:Het is niet de bedoeling dat ik klaag over een onbetwiste overtreding die ik heb gemaakt, het gaat mij over het nut......om 8u op een zaterdagmorgen staan flitsen op die locatie, is om geld in het laatje te krijgen en heeft nog maar weinig met verkeersveiligheid te maken, zoals de bevoegde instanties ons proberen wijs te maken!
.....daar komt m'n frustratie vandaan.![]()
't Heeft dan wel lang geduurd, maar join the club, jongen
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
De een rijdt nog een aceptabele snelheid van 130 op dit uur/dîe plaats ... De ander zal 150 rijden en het ook verantwoord vinden... en dan heb je nog een paar anderen die daar 180 zullen rijden, en allen zeggen van zichzelf... twas toch rustig op de baan.
Laat ons in België 130km/u op de autosnelweg mogen rijden... velen zullen al naar de 140 neigen en nadien zeggen... kzat er maar 10 boven toch!
Laat ons in België 130km/u op de autosnelweg mogen rijden... velen zullen al naar de 140 neigen en nadien zeggen... kzat er maar 10 boven toch!