Remus

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
bmwfreakske

Remus

Bericht door bmwfreakske »

Ik heb vandaag een remusuitlaat geplaatst op mijn Gs,op gebied van geluid had ik toch iets anders verwacht,de cat zit er nog wel op.

Of heb ik gewoon de verkeerde geplaatst?

Het gaat hier om een remus revolution.
Laatst gewijzigd door bmwfreakske op 12 dec 2006, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Andalousie 09/2018
Shulty

Bericht door Shulty »

Zit de dB killer er nog in???
R1150GSA '04
R1200GSA '10
jawadde

Bericht door jawadde »

Ikzelf heb ook enkele dagen met deze combinatie gereden, met het plaatsen van de catvervanger is het namelijk een groot verschil qua geluid en voornamelijk een beter motormanagement.

Groeten.
een boxer blijft boeiend!
frederik

Bericht door frederik »

ik ga eventje spreken uit 1150gs ervaring.

de remus einddemper is weggesmeten geld.

uw centen uitgeven aan een cat vervanger ! dat is pas goed uitgegeven geld. soepel gaat die boxer lopen, allicht subjectief, maar een groeter gevoel van power, en het geluid, ja daar zijn de meningen zeer verschillend over hé.

frederik
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Heb ze beiden gemonteerd staan op m'n R, idd geeft het Y-stuk het beste effect, de demper op zich is prima voor sound, maar zonder kat is het nu prima.
Mijn dB killer is er nog altijd uit, maar zal er wel eens opnieuw in geraken, maar momenteel vind ik het te leuk... :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zonder kat rijden is dat toegelaten :?: :?

Zo 'n kat-vervanger waar koopt ge dat. Ik zou mijnen RT ook wat mooier willen laten klinken, maar ik heb gehoord dat als die kat blijft zitten ge daarachter kunt aanhangen wat ge wilt. Zelfs ZONDER demper hoort ge nog niks :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Synchro Bob
Contacteer:

Bericht door Synchro Bob »

Voor wat dient die katalysator ook alweer :?
Synchro Bob

"Vive somnia, non somniare vitam"

R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
-Wim-

Bericht door -Wim- »

Klopt gelijk een bus.

Misschien een kijken naar de docufilm van Al Gore :wink:
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

-Wim- schreef:Misschien een kijken naar de docufilm van Al Gore :wink:
Da zal niet helpen vrees ik. Ik ben, zoals alle generaties voor ons en de meeste mensen van nu, nogal egoïstisch ingesteld 8)

Wat er met de aarde gebeurt na mij :roll: ..... als mijne motor maar mooi klinkt 8)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Paul vde

Bericht door Paul vde »

Ja dat klopt Biemer,als u de demper er af doet hoord u nauwelijks iets als de cat er onder zit.Is de Cat.er onderuit is er zekers een verschil te horen.Ik heb onlang mijne Cat.er terug onder zitten en met de demper van Remus.Ja ,iets verschil maar niet veel.Ik moet s"morgens zeer vroeg vertrekken en ik wel geen last met de buren daarom heb ik het gedaan en nog iets in Duitsland zijn ze streng met die herrie makers en er moet een CE nummer op staan.

grts paul
TonTon

Bericht door TonTon »

BiemeRT schreef:
-Wim- schreef:Misschien een kijken naar de docufilm van Al Gore :wink:

Wat er met de aarde gebeurt na mij :roll:
dan hebt Gij waarschijnlijk geen kinderen ? , die hebben toch ook een aarde nodig waar op te leven valt :? of mis ik weer ergens de "point" :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Arnold schreef:dan hebt Gij waarschijnlijk geen kinderen ? , die hebben toch ook een aarde nodig waar op te leven valt :? of mis ik weer ergens de "point" :wink:
Toch wel, maar als ik mij niet vergis hadden mijn ouders en voorouders ook kinderen en "they didn't give a shit" :roll:

Er zijn andere dingen die meer de aarde aantasten dan de uitstoot van mijn "brommerken" :P

bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Allé mannen,daar heb ik geen boodschap aan...ik wou alleen een antwoord op mijn vraag.die heb ik nu.

Thx voor de tips,Y stuk gevonden in 2de hands en we zullen wel zien wat dat geeft met DBkiller en zonder....en mijn buur zijn kinderen maken meer lawaai dan mijn remus... :lol: :lol:
Andalousie 09/2018
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Sorry, ge hebt gelijk :oops: Liet mij efkes gaan.

Ik ga ook op zoek naar zo'n Y-stuk en die DBkiller hoeft niet direct, ik vertrek niet zo vroeg :wink: :lol:

TonTon

Bericht door TonTon »

BiemeRT schreef:Sorry, ge hebt gelijk :oops: Liet mij efkes gaan.
en mijn antwoord was ook absoluut niet snerend bedoeld.....
Plaats reactie