cover voor contactsleutel
Moderator: GVN
Hallo,
ik zag ooit ergens (op dit forum of e-bay) een ronde, hoe moet ik dat noemen..., sleutelcoverovertrek.....met BMW logo.
De bedoeling is dat je dit fixeert aan de contactsleutel.
Ik zou dat kunnen gebruiken want het oog van mijn contactsleutel om een sleutelhanger aan vast te hangen heeft het begeven.... of zijn er andere alternatieven te koop?
Bruno - R1100RS - Bredene
ik zag ooit ergens (op dit forum of e-bay) een ronde, hoe moet ik dat noemen..., sleutelcoverovertrek.....met BMW logo.
Ik zou dat kunnen gebruiken want het oog van mijn contactsleutel om een sleutelhanger aan vast te hangen heeft het begeven.... of zijn er andere alternatieven te koop?
-
Iron Gonzo
bedoel je een sleutelhangertje
of de ronde knop met bmw logo "vast" bovenop de sleutel geplaatst?
of de ronde knop met bmw logo "vast" bovenop de sleutel geplaatst?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Maar die sleutel van Stoffel/PVDE heeft geen oogje voor de sleutelring, of zie ik het verkeerd?
In een deftige winkel waar m'n sleutels slijpt moet dat te vinden zijn.
In een deftige winkel waar m'n sleutels slijpt moet dat te vinden zijn.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Ik zou ook liever met BMW-logo hebben, maar ik denk dat Wunderlich er alleen ene heeft met ..... Wunderlich ..... op ..... natuurlijkStoffel schreef:Hier eens piepen!
Als ge ze vind B61, laat dan eens iets weten a.u.b.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Nope, niks meer te vindenddzl900 schreef:op ebay.de staan er ergens met BMW logo...
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Bedankt voor de hulp
Ik zou willen bestellen bij Wunderlich maar vind de verzendkosten naar België schandalig hoog? Ofwel laat ik leveren bij een Duitse vriend ofwel moeten we met een paar belgen samen bestellen en de verzendkosten delen. Iemand iets nodig van Wunderlich?
of zou ik beter een nieuw Topic opstarten?
Ik zou willen bestellen bij Wunderlich maar vind de verzendkosten naar België schandalig hoog? Ofwel laat ik leveren bij een Duitse vriend ofwel moeten we met een paar belgen samen bestellen en de verzendkosten delen. Iemand iets nodig van Wunderlich?
Verzendkosten kun je vermijden door de artikelen bij je dealer te bestellen. Hij bundelt er enkele en Wunderlich levert dan zonder verzendkosten aan je dealer. Particulier is dat idd niet te doenB61 schreef:Bedankt voor de hulp
Ik heb nog het een en ander nodig van W, maar bestel dat allemaal samen ergens in januari bij Selbach te Lier

Hallo als jullie gaan kijken op de site van HORNIG is juist dezelfde cover als Wunderlich maar dan wel met BMW Embleem.
Groeten Bert.
Groeten Bert.
Cover voor contactsleutel
Nog eventjes dit heb over 'n maand terug stukken van Wunderlich besteld bij L&C Motors na 14dagen kon ik mijn bestelling afhalen.
Gesproken van vlug zijn.
Groeten Bert.
Gesproken van vlug zijn.
Groeten Bert.
-
Fox30
Re: cover voor contactsleutel
Te verkrijgen bij HornigB61 schreef:Hallo,
zie pagina 29 van hun katalogus
Ze beelden het BMW logo niet af wegens auteursrechten, maar je krijgt het wel meegeleverd voor de prijs.
voor die 28.60 eur is het oogje en de hanger er ook bij.
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik heb er zo een
http://www.motorradzubehoer-hornig.de

En hij is ook verkrijgbaar met een oogje om hem ergens aan te kunnen hangen. (mit Öse)
Houdoe
Ik heb er zo een
http://www.motorradzubehoer-hornig.de

En hij is ook verkrijgbaar met een oogje om hem ergens aan te kunnen hangen. (mit Öse)
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
bougimain
- Contacteer:
Re: cover voor contactsleutel
Hello Pvde ik heb de mijne hier http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 0058612287 gekocht en is rechthoekig en gemakkelijker dan een rond ik weet nu niet of hij er nog heeft maar is zeer practich & moest je er een kopen kun je bij mij voor 2€ het logo kopen die erin past.
Prettige feestdagen vanwege Bougimain

Prettige feestdagen vanwege Bougimain
B61 schreef:Hallo,

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.