22/12/2006 - Onthaal avond "Bij Schaekels"
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
22/12/2006 - Onthaal avond "Bij Schaekels"
Nu vrijdag 22 december gaat de eerste ontmoetingsavond voor Vlaams Brabant door te Lennik.
Plaats van het gebeuren: Café "Bij Schaekels" nellekenstraat 42, 1750 Lennik. (plaats van vertrek van de schoonbroersrit)
Omdat we kunnen beschikken over een kleine zaal, hadden we graag een zicht gehad op de eventuele deelnemers.
Indien jullie zeker zijn van je komst, graag een mailtje naar k.lemaire@telenet.be of een reactie op dit forum.
We starten rond 19u30. Tot vrijdag !!!
Plaats van het gebeuren: Café "Bij Schaekels" nellekenstraat 42, 1750 Lennik. (plaats van vertrek van de schoonbroersrit)
Omdat we kunnen beschikken over een kleine zaal, hadden we graag een zicht gehad op de eventuele deelnemers.
Indien jullie zeker zijn van je komst, graag een mailtje naar k.lemaire@telenet.be of een reactie op dit forum.
We starten rond 19u30. Tot vrijdag !!!
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
Ik kom 
en heb Benoit z'n GS-kalender in de auto liggen
Toch een kleine opmerking. Niet alle BMW-club-leden (en anderen) gebruiken het forum, reken toch op wat meer deelnemers dan enkel zij die gereageerd hebben.

en heb Benoit z'n GS-kalender in de auto liggen
Toch een kleine opmerking. Niet alle BMW-club-leden (en anderen) gebruiken het forum, reken toch op wat meer deelnemers dan enkel zij die gereageerd hebben.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
- Contacteer:
Re: Ontmoetingsavond Vlaams-Brabant Lennik
Hey Kris zeg een vraagje ik woon ook dicht bij u en vraag mij af waar bevind zich dit cafe want da ken ik niet en heb geen gps op mijn motor.
De plaats met het paard dat ken ik, kun je mij eens uitleggen ongeveer waar je dan moet rijden aub.
Want moest het niet regenen kom ik ook mayby ....
Mvg.
Danny Bougimain
De plaats met het paard dat ken ik, kun je mij eens uitleggen ongeveer waar je dan moet rijden aub.
Want moest het niet regenen kom ik ook mayby ....
Mvg.
Danny Bougimain
ontmoetingsavond voor Vlaams Brabant door te Lennik.
Hallo,
Als ge op de Ninoofsesteenweg zit (tussen Dilbeek en Ninove) komende van Dilbeek (richting Ninove dus), links afslaan aan de verkeerslichten in Eizeringen (richting Gooik, Edingen) (Assesteenweg)ge rijd voorbij café Millenium, de baan gaat daar bergop, na de bergop nog een 400 m hebt ge op de linkerkant een Café "White Star", daar rechtover is een klein straatje (oudegeraardsbergsestraat)
Straatje volgen en ge komt uit aan een cafeetje (bij schaekels) met rechtover bomen.
En daar is het te doen!
Groeten, Stef
Als ge op de Ninoofsesteenweg zit (tussen Dilbeek en Ninove) komende van Dilbeek (richting Ninove dus), links afslaan aan de verkeerslichten in Eizeringen (richting Gooik, Edingen) (Assesteenweg)ge rijd voorbij café Millenium, de baan gaat daar bergop, na de bergop nog een 400 m hebt ge op de linkerkant een Café "White Star", daar rechtover is een klein straatje (oudegeraardsbergsestraat)
Straatje volgen en ge komt uit aan een cafeetje (bij schaekels) met rechtover bomen.
En daar is het te doen!
Groeten, Stef

BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
-
- Contacteer:
Ja nu zie ik waar het is want ik kom tamelijk veel ook in de Millenium.
Allee als het niet regent ben ik er normaal gezien ook eens.
Mvg.
Danny bougimain
Allee als het niet regent ben ik er normaal gezien ook eens.
Mvg.
Danny bougimain
Stef RT schreef:Hallo,
En daar is het te doen!
Groeten, Stef
YOO
Mogelijks passeer ik ook is, maar 'k ga nog niks garanderen
Grtz, Philip!
Mogelijks passeer ik ook is, maar 'k ga nog niks garanderen

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!

-
- Contacteer:
kan ook niet
Sorry ik moet ook afhaken vandaag tel gekregen dat er vrijdag avond vergadering is in antwerpen (merksem) Sorry zal ook voor de volgende keer zijn.
T'amusement in alle geval voor diegene die wel kunnen gaan

T'amusement in alle geval voor diegene die wel kunnen gaan

-
Ben echt blij dat het er in orde wasGSven schreef:Ben thuis.
Toch een slordige 30 man over de vloer.
Leuke dia/films op groot scherm.
@Benoit, we mailen nog

Ik was gisteren wat te laat thuis en zoals je ziet weer vroeg uit de veren.
Met onze stiel is't wel een slecht moment nu hé

Veel werk en weinig tijd over

Marnix.

YOO
Sorry, kon niet komen, had de late, en moest nog bij ne maat langsgaan, zal voor een volgende keer zijn
Grtz, Philip!
Sorry, kon niet komen, had de late, en moest nog bij ne maat langsgaan, zal voor een volgende keer zijn

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!

-
Thanks
Aan alle aanwezigen bedankt voor jullie bezoek vorig vrijdag.
Aan alle afwezigen: jullie hadden ongelijk!
Bij deze wil ik jullie vragen of jullie voorstellen hebben om tijdens een van de volgende naar voor te brengen.
Elk lid is van harte welkom om wat te komen presenteren, te vertellen, voor te dragen enz...
Laat maar komen.. Bedoeling is dat iedereen er wat aan heeft.
Let wel, volgende keer zal de avond gewoon in het café doorgaan, waardoor projectie iets moeilijker wordt. Tenzij we natuurlijk van vooraf aan weten dat er veeeeeeeel volk komt...
tot horens !
Aan alle afwezigen: jullie hadden ongelijk!
Bij deze wil ik jullie vragen of jullie voorstellen hebben om tijdens een van de volgende naar voor te brengen.
Elk lid is van harte welkom om wat te komen presenteren, te vertellen, voor te dragen enz...
Laat maar komen.. Bedoeling is dat iedereen er wat aan heeft.
Let wel, volgende keer zal de avond gewoon in het café doorgaan, waardoor projectie iets moeilijker wordt. Tenzij we natuurlijk van vooraf aan weten dat er veeeeeeeel volk komt...
tot horens !
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant