10/03/07 & 12/05/07 - Gratis Screening
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
John
- Contacteer:
Je hoeft die oefeningskes niet te doen. Maar ze gaan je zeker helpen. En als je plat gaat mag je zelf voor de kosten opdraaien. Verwacht niet dat de overheid je gaat vergoeden voor iets dat je zelf hebt geflikt. Maar...zo moeilijk is dat allemaal niet hoor! Als mijn vriendinneke dat kan dan moet jij dat zeker kunnen

-
sprint
Als je daar al bang voor bent, kan je maar beter eens mee doen.Dino schreef:Wil me ook graag inschrijven omdat ik dat nog nooit gedaan heb in al die jaren maar heb mijn RT'ke nog niet zo lang. Wat als ik op mijn goddelijk gezicht ga ?
Ik heb dat vorig jaar ook gedaan en ik heb er heel veel bij geleerd.
Marnix.

Hey Arnold,
Ik heb me gisteren ingeschreven voor 10/03.
Geen kwartier had ik al bevestiging van mijn inschrijving dus als je het inschrijvingsformulier gebruikt (link staat een beetje ongelukkig helemaal onderaan !) krijg je normaal heel snel antwoord van Marc.
Grtz,
Dino.
Ik heb me gisteren ingeschreven voor 10/03.
Geen kwartier had ik al bevestiging van mijn inschrijving dus als je het inschrijvingsformulier gebruikt (link staat een beetje ongelukkig helemaal onderaan !) krijg je normaal heel snel antwoord van Marc.
Grtz,
Dino.
HET LEVEN IS ZOALS EEN NEUS : JE HAALT ERUIT WAT ERIN ZIT !
-
dirk bruijns
- Contacteer:
http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... le&sid=114
MAG organiseert, VZW Stam doet de praktische uitvoering.
Indien problemen/onduidelijkheid met inschrijvingen, contacteer Marc Vaes op 0495/24.48.09
Indien problemen/onduidelijkheid met inschrijvingen, contacteer Marc Vaes op 0495/24.48.09
-
TonTon
ik heb ondertussen al een tijdje geleden gebeld naar bovenstaand persoon en het zou in orde komen maar nog altijd niets ontvangen , blijkbaar willen ze me niet op 12 mei ?dirk bruijns schreef:http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... le&sid=114
@ ArnoldArnold schreef:ik heb ondertussen al een tijdje geleden gebeld naar bovenstaand persoon en het zou in orde komen maar nog altijd niets ontvangen , blijkbaar willen ze me niet op 12 mei ?dirk bruijns schreef:http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... le&sid=114
Er worden ook Screenings gegeven in Kortrijk op 31/03 , 28/04 en 26/05.
http://www.stameducation.be/index.php
Groetjes
Die gaat elk moment binnenkomen via mailedargpu3 schreef:Krijg ik na mijn inschrijving nog een bevestiging of hoe zit dat![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
edargpu
Vreemd,had dit vorige week reeds gedaan maar nog steeds geen bevestiging gekregenBiemeRT schreef:Die gaat elk moment binnenkomen via mailedargpu3 schreef:Krijg ik na mijn inschrijving nog een bevestiging of hoe zit dat![]()
(of het week-end moest er voor iets tussen zitten
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Idd, vreemd, maar ik lees hierboven dat Arnold ook al geen bevestiging kreegedargpu3 schreef:Vreemd,had dit vorige week reeds gedaan maar nog steeds geen bevestiging gekregen
Misschien is dit dan de veiligste oplossing:
dirk bruijns schreef:Indien problemen/onduidelijkheid met inschrijvingen, contacteer Marc Vaes op 0495/24.48.09
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
edargpu
Ziezo ff gebeld en komt voor elkaar,bedankt BiemeRTBiemeRT schreef:Idd, vreemd, maar ik lees hierboven dat Arnold ook al geen bevestiging kreegedargpu3 schreef:Vreemd,had dit vorige week reeds gedaan maar nog steeds geen bevestiging gekregen![]()
Misschien is dit dan de veiligste oplossing:
dirk bruijns schreef:Indien problemen/onduidelijkheid met inschrijvingen, contacteer Marc Vaes op 0495/24.48.09
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
We zijn er om mekaar te helpen nietwaaredargpu3 schreef:Ziezo ff gebeld en komt voor elkaar,bedankt BiemeRT

-
Fox30
Voor diegenen die nog geen bevestiging ontvingen kan een mailtje aan info@stameducation.be zeker helpen.
Normale dagindeling: (vb in Brasschaat)
eerst een briefing,
dan naar het oefenterrein.
indeling in groepjes
instructeur doet de eerste oefening voor
dan doet elk lid van een groepje de oefening
dan geeft instructeur tips
dan doet elk lid de oefening opnieuw
tijdens en na elke sessie wordt je persoonlijk gebriefd.
Zo doe je een 2 a drie oefeningen in de voormiddag
dan even natje en droogje gaan nuttigen
dan terug naar oefenterrein
Weer twee of drie andere oefeningen volgens zelfde scenario
dan terug naar ontmoetingsplaats waar je een persoonlijke debriefing krijgt en nog een vragenlijst invult.
Daarna ben je vrij.
Normale dagindeling: (vb in Brasschaat)
eerst een briefing,
dan naar het oefenterrein.
indeling in groepjes
instructeur doet de eerste oefening voor
dan doet elk lid van een groepje de oefening
dan geeft instructeur tips
dan doet elk lid de oefening opnieuw
tijdens en na elke sessie wordt je persoonlijk gebriefd.
Zo doe je een 2 a drie oefeningen in de voormiddag
dan even natje en droogje gaan nuttigen
dan terug naar oefenterrein
Weer twee of drie andere oefeningen volgens zelfde scenario
dan terug naar ontmoetingsplaats waar je een persoonlijke debriefing krijgt en nog een vragenlijst invult.
Daarna ben je vrij.
-
geesje beemer
Edarg, zal daar ook voor de eerste keer aanwezig zijnedargpu3 schreef: Ik neem voor de eerste keer deel en heb de data van 02/06/2007 gekozen in Gent aan Flanders Expo.
Krijg ik na mijn inschrijving nog een bevestiging of hoe zit dat![]()
Groeten
hopelijk komt die bevestiging voor jou in orde, heb de mijne een week erna ontvangen, grts
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
-
TonTon
ik heb me eerst ingeschreven online , geen antwoord , dan op aanraden van forum leden gebeld , alles zou in orde komen maar nog altijd niks ontvangen , ik ga nu niet nog eens mailen ook ze , ga die screenings laten voor wat ze zijn , sry maar het zegt voor mij veel over de ganse organisatieFox30 schreef:Voor diegenen die nog geen bevestiging ontvingen kan een mailtje aan info@stameducation.be zeker helpen.
ik rij nu 32 jaar zonder ongeval , rij heel behouden en defensief , zal dit nog wel enkele jaren zo kunnen houden zeker....en moet ik al ne keer meer manoeuvreren om te draaien , het is dan maar zo....
-
edargpu
Hey Oneshark,Oneshark schreef:Edarg, zal daar ook voor de eerste keer aanwezig zijnedargpu3 schreef: Ik neem voor de eerste keer deel en heb de data van 02/06/2007 gekozen in Gent aan Flanders Expo.
Krijg ik na mijn inschrijving nog een bevestiging of hoe zit dat![]()
Groeten![]()
hopelijk komt die bevestiging voor jou in orde, heb de mijne een week erna ontvangen, grts
dan kunnen we eens kennis maken zou ik zeggen, tenminste als ik mijn bevestiging nog krijg.
Had eerder al eens gebeld en nog eens een mail gestuurd ter bevestiging maar tot op vandaag nog steeds niets gekregen
Maar zoals het spreekwoord zegt : GEDULD is een mooie DEUGD hé
Greetz
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""