Wreed koud

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pi3.14

Wreed koud

Bericht door pi3.14 »

Hello forumleden,
Post de eerste keer eens een berichtje, alhoewel ik jullie grappige en interessante interacties regelmatig lees. Vandaag ritje gemaakt van 260km met mijn GS om een ondedeel op te halen bij een bovenbuur(lees "duits-nederlandse limburger"). Bij 4°C viel dit nog zeer goed mee. Zat zo onderweg te glunderen wat een fantastische motor dit wel is. Op een naked bike moet je nu zo wat dood gaan, en ik weet het want ik heb met zo'n ding ooit gereden. "cool" was het zeker wel. Mijn schoonzoon had verkleumde voeten en handen en moest zich warmen aan mijn cilinders. Nee, handvatverwarming en liggende cilinders heeft toch een voordeel. Heb mijn GS sinds maart, en al flink mee gereden. Gebruik mijn motor bijna dagelijks. Onder de 3° stop ik er mee, want ik heb al eens de plastiek beschermingen rond mijn oren gekregen, toen ik mijn GS voor me uit zag schuiven uit de bocht. Banden hebben duidelijk een limiet als het glad is. Valbaren zijn duidelijk geen luxe.

Wel nu het "ijs" gebroken is zal ik me wat meer laten horen.
Groeten aan jullie en bedankt voor alle interessante tips.
paul
Antwerpen

foto bij 24°C:
Afbeelding
foto bij 4°C
Afbeelding
[/img]
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Welkom op het beemerforum.
veel leesgenot en kom ons een vergezellen op een ontmoetingsavond :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

pi3.14

hoi wreed wel gekomen hier wiskundeknobbel :wink:
toch tof he nen moto met voetverwarming :D
tis eens wat anders dan handvatverwarming :lol:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Plaats reactie