Noorwegen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
patrickvandenbranden

Noorwegen

Bericht door patrickvandenbranden »

Hoi, mijn schoonbroer vertrekt met RT1150 naar Noorwegen in 2007 voor 4 weken. Hebben jullie soms verblijfsadressen waar RT rijders welkom zijn. Elk adres is goed
Met dank
Groeten
Patrick Beemer
Rikkes

Bericht door Rikkes »

Patrick

Deze Noorse camping wordt uitgebaat door een Vlaming en motorrijder in hart en nieren: André Peeters. Zeker de moeite waard om even te informeren.

"Onze site www.campingplassen.com is alleen nog maar beschikbaar in't noors, maar er wordt aan gewerkt om er ook een nederlandse, engelse, duitse en franse versie aan te lijmen. We zitten ook met een volledig nieuw boeking- en boekhoudsysteem en omdat ik geen electronika-ingenieur ben heb ik daar nogal wat tijd voor nodig gehad, en daarom heb ik de site nog niet in "normale" talen gereed. Komt nog. Op www.vistikragero.no is wat info van de omgeving te zien, ook in het engels.

nog wat gegevens: vast telnr (privé) +47 35 98 71 37, mob +47 92 49 09 01, fax +47 93 57 36 15, Email andre_kristina@hotmail.com en ajpeet@online.no. "
R1150RT 10/2004
Rikkes

Bericht door Rikkes »

http://www.kystlink.de/index.htm

Nog iets vergeten: als hij voor een dagje of drie vier naar Vlaanderen komt, neemt hij altijd deze ferriemaatschappij. Is volgens hem de beste keuze.

Voilà, nu kan je al een beetje beginnen plannen :wink:
R1150RT 10/2004
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

http://www.acsi-rally.com/index.html?aff=2042&tid=1
lijkt mij intersant om hier effe neer te zetten
voor als je met een tentje onderweg bent
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
gsbrillie
Contacteer:

Bericht door gsbrillie »

ik was vorig jaar in zweden en noorwegen met de r80gs.
Je vindt overal campings met trekkershutten. Binnenkort komt mijn reisverslag op internet.

Het is er prachtig met de motor. fluwelen asfalt en nooit eindigende bochten. en wat een landschap.

GSteven
-Fred-

Bericht door -Fred- »

Ik heb een bestandje van 393 campings in Noorwegen.
Ga je met gps en neem je campings, stuur me dan je e-mailadres en ik stuur je de file.
fireman_belgium
Contacteer:

Bericht door fireman_belgium »

Niet vergeten van veel drank zelf mee te nemen. Dat is daar ontzettend duur.
Wel HEEL mooi om te touren.

fireman_belgium@hotmail.com
Plaats reactie