Zumo of wachten?
Moderator: GVN
Zumo of wachten?
Is Zumo 550 nu hét ultieme toestel waarop we allemaal aan het wachten zijn of is er nog iets beters aangekondigd dat binnenkort op de markt komt?
vergelijk het met de aanschaf van een computer...
Hoe langer je wacht, hoe beter ie wordt... maar dan zit je wel al die tijd zonder...
Het aankoop moment is een beslissing van je zelf. Ofwel ben je er klaar voor, heb je het nodig... ofwel niet.
Er is keuze te over aan gps-en, alle merken, prijscategorie-en enz...
De keuze is dus aan jezelf.
Hoe langer je wacht, hoe beter ie wordt... maar dan zit je wel al die tijd zonder...
Het aankoop moment is een beslissing van je zelf. Ofwel ben je er klaar voor, heb je het nodig... ofwel niet.
Er is keuze te over aan gps-en, alle merken, prijscategorie-en enz...
De keuze is dus aan jezelf.
ultiem?
er bestaan geen ultieme toestellen maar er komen wel steeds nieuwe toepassingen,
Elk moment is goed om eender welk(bij u passend )toestel te kopen.
Het belangrijkste is dat je er mee aan de gang ben en blijft.
Zo'n nav is een feest en elke dag gewacht is een dag verloren......
Gr Willem
Elk moment is goed om eender welk(bij u passend )toestel te kopen.
Het belangrijkste is dat je er mee aan de gang ben en blijft.
Zo'n nav is een feest en elke dag gewacht is een dag verloren......
Gr Willem
-
sprint
Ik navigeer nog steeds met de SPIII, het ultieme toestel voor mij.
Ik kan er nog steeds elke rit van de club mee rijden.
Mocht ik merken dat hij morgen niet meer aan MIJN wensen voldoet koop ik mij ook een nieuwe.
Alles zal altijd beter, sneller en gebruiksvriendelijker worden.
Het is zoals een Gsm, voor mij moet je er alleen kunnen mee telefoneren waneer nodig, voor anderen dan weer veel meer.
Ik kan er nog steeds elke rit van de club mee rijden.
Mocht ik merken dat hij morgen niet meer aan MIJN wensen voldoet koop ik mij ook een nieuwe.
Alles zal altijd beter, sneller en gebruiksvriendelijker worden.
Het is zoals een Gsm, voor mij moet je er alleen kunnen mee telefoneren waneer nodig, voor anderen dan weer veel meer.
Marnix.

De zümo 550 is misschien niet de ultieme GPS, hij biedt wel de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Ik wacht wel met een eventuele aankoop, omdat er naar mijn gevoel nog teveel bugs in het toestel zitten.
Het grootste minpunt lijkt mij het automatisch herberekenen bij het afwijken van een route, maar met een beetje kunde kan je dit probleem wel omzeilen.
Het grootste minpunt lijkt mij het automatisch herberekenen bij het afwijken van een route, maar met een beetje kunde kan je dit probleem wel omzeilen.