om de winterdagen mee door te komen
nieuw online tijdschriftje
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
bahnstormer
- Contacteer:
Heb de indruk dat de redactie (deels?) bestaat uit de oud redactie van het helaas ter ziele gegane Motor Emotion. Daar konden ze motortesten op het niveau van goede lectuur brengen. Heel wat anders dat de "gewone" bladen waar de passie ver weg lijkt.
In motorblaadje.nl vind je dezelfde schrijfstijl en filosofie terug. Vooral de avonturen van "blauwtje" de enige "snelle" R45 ter wereld vind ik tof! Leve de oude boxers!
Bahnstormer
R100/7
In motorblaadje.nl vind je dezelfde schrijfstijl en filosofie terug. Vooral de avonturen van "blauwtje" de enige "snelle" R45 ter wereld vind ik tof! Leve de oude boxers!
Bahnstormer
R100/7
-
DJAIRO
Re: nieuw online tijdschriftje
pas maar op voor de"oude Kaatjes"bahnstormer schreef:Leve de oude boxers!
Bahnstormer
R100/7
-
Motorblaadje
Re: nieuw online tijdschriftje
En die indruk is helemaal juist!bahnstormer schreef:Heb de indruk dat de redactie (deels?) bestaat uit de oud redactie van het helaas ter ziele gegane Motor Emotion. Daar konden ze motortesten op het niveau van goede lectuur brengen. Heel wat anders dat de "gewone" bladen waar de passie ver weg lijkt.
Bahnstormer
R100/7
Dag zuiderburen, blij dat jullie ons ook gevonden hebben! Welkom bij de club en we hopen jullie nog lang te mogen vermaken met ons blaadje.
De redactionele Beierse Boxers hebben het momenteel wat zwaar, maar hun taak wordt prima overgenomen door hun russische lotgenoten...en Blauwtje blijft een terugkomend verhaal, aangezien de eigenaar werkelijk de totale perfectie nastreeft en dit nogal de nodige hobbels met zich meebrengt.
En de beste wensen voor 2007 alvast
Motorblaadje.nl - laat zien dat motorrijden gewoon LEUK is!
-
Iron Gonzo
cool zo een reactie
alvast welkom hier op het forum
en hopelijk blijft het niet bij deze 1ne keer
alvast welkom hier op het forum
en hopelijk blijft het niet bij deze 1ne keer
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Motorblaadje
We doen ons best om af en toe eens langs te komen. Mochten jullie te lang blijven wachten op een antwoord dan mag je ook gerust mailen hoor. redactie@motorblaadje.nl dus. Moet lukken toch?
Komende maand even geen klassieke BMW's, wel veel ander leuk leesvoer natuurlijk
.
Komende maand even geen klassieke BMW's, wel veel ander leuk leesvoer natuurlijk
-
Iron Gonzo
http://www.motorblaadje.nl/pages/artike ... stwerk.php
wreed schoon artikel
wreed schoon artikel
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
golden oldy
Deze noodknop getuigd in ieder geval wel van enige realiteitszin

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Motorblaadje
Wreed schone motorfiets ook!IRON GONZO schreef:http://www.motorblaadje.nl/pages/artike ... stwerk.php
wreed schoon artikel
Morgen zijn we er weer met een nieuwe uitgave. Of ben ik nu echt aan het spammen? In dat geval: excusez!
-
DJAIRO
Heel knap artikel,was vroeger ook sporadische lezer van"Moto emotion"IRON GONZO schreef:http://www.motorblaadje.nl/pages/artike ... stwerk.php
wreed schoon artikel
Maar die"Krauser"????Hun zijkoffers vondt ik alleszins mooier
Maar ja, weegt natuurlijk niet op t.o.v de fantastische technologie en de "Air Head 4valve"cilinderkoppen!!!
Schijnt dat" De hobyist "de rechten op deze cilinderkoppen heeft en ze nog steeds verkoopt heb ik ooit eens gelezen!!
Groetjes Frank
-
bahnstormer
- Contacteer:
-krauser_Schijnt dat" De hobyist "de rechten op deze cilinderkoppen heeft en ze nog steeds verkoopt heb ik ooit eens gelezen!!
Groetjes Frank
Ze doen echter niets met die "rechten". Heb in '99 Krauser koppen willen kopen daar om mijn bahnstormer wat meer punch mee te geven, maar ze hebben er nog maar 1 helft! Spijtig, hoewel ik ze intussen alweer zou stuk gereden hebben als ik het artikel moet geloven.
Bahnstormer
Ze doen echter niets met die "rechten". Heb in '99 Krauser koppen willen kopen daar om mijn bahnstormer wat meer punch mee te geven, maar ze hebben er nog maar 1 helft! Spijtig, hoewel ik ze intussen alweer zou stuk gereden hebben als ik het artikel moet geloven.
Bahnstormer