lidkaart ???
Moderator: GVN
-
bmwfreakske
zoals eerder al aangekaart.bmwfreakske schreef:IK heb mijn lidgeld half maart betaald,ik vermoed dat ik mijn kaart bij de volgende afrekening ga krijgen![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn lidkaart van 05 nooit ontvangen en slechts 2 boekjes,zelfs geen voorlopige,in 06 pas rond de
2de helft van het jaar betaald omdat ik teleurgesteld was en niet van plan was om dit te doen,voor 06 ook geen voorlopige kaart ontvangen.Na een gesprek met het secretariaat zou ik de andere boekjes alsnog krijgen.Lidgeld van 2007 is betaald in december 06,hier heb ik ook nog geen voorlopige kaart van ontvangen en mijn lidnr ken ik zelfs niet.
Misschien komt er eens wat licht aan het einde van de tunnel en kan ik overal aan meedoen.
Andalousie 09/2018
-
bmwfreakske
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Luc,
Ik heb even zitten kijken in de laatste ledenlijst en je komt daarin niet voor, tenzij je op een andere naam geregistreerd bent.
Ik ga het zeker uitzoeken met het secretariaat en ook ter plaatse aanstaande maandag, want ik heb bestuursvergadering.
Groetjes
Ik heb even zitten kijken in de laatste ledenlijst en je komt daarin niet voor, tenzij je op een andere naam geregistreerd bent.
Ik ga het zeker uitzoeken met het secretariaat en ook ter plaatse aanstaande maandag, want ik heb bestuursvergadering.
Groetjes
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
bmwfreakske
-
Boskrabber
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Normaal gezien moet je maximaal binnen de twee weken een briefje in de bus hebben met je welkomstpakketje en een je lidnummer op papier.
De effectieve lidkaarten worden twee keer per jaar aangevraagd bij BMW Motor Club Europa, waardoor ze dus bij de leden pas maart-april aankomen. Deze zijn dan ook geldig tot maart van het volgende jaar.
Mochten er nog mensen zijn die iets ontbreken, graag een seintje via PM of e-mail.
De effectieve lidkaarten worden twee keer per jaar aangevraagd bij BMW Motor Club Europa, waardoor ze dus bij de leden pas maart-april aankomen. Deze zijn dan ook geldig tot maart van het volgende jaar.
Mochten er nog mensen zijn die iets ontbreken, graag een seintje via PM of e-mail.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007

vers lid
Klink ok. Heb lidgeld gestort op 20/12 dus mag me eerdaags verwachten aan bevestiging 
De kaart zelf is maar een formaliteit en kan gerust wat langer wachten. Hoort er bij het lidmaatschap ook een clubblad of newsletter, om een beetje op de hoogte te blijven van de evenementen ?
De kaart zelf is maar een formaliteit en kan gerust wat langer wachten. Hoort er bij het lidmaatschap ook een clubblad of newsletter, om een beetje op de hoogte te blijven van de evenementen ?
BoxerDesmo, fun mix
-
Iron Gonzo
gewoon doendirk-sus schreef:Val ik hier uit de toon met de vraag.![]()
Wat sta er ons te verwachten in 2007 met ritten van het BMW Forum![]()
Ben benieuwd met de rit zoals Gonzo![]()
Zijn er NOG forum leden die het aan durven een rit te plannen
Misschien jurgen wat ontlasten hier
maar niet op 07/10/07
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit