bende van Wim II
Moderator: GVN
bende van Wim II
Zou iemand weten of de nieuwe reeks van de bende van Wim ( de reis via Schotland, Ierland, Portugal, Spanje & Frankrijk) reeds verkrijgbaar zou zijn op DVD? En zo ja, waar is hij dan te kopen?
Alvast bedankt voor uw reacties!
Alvast bedankt voor uw reacties!
Iets meer uitleg
Op het Salon van 2006 hebben wij van Wim himself vernomen dat gezien het vele researchwerk om alle rechten op de muzieknummers te verkrijgen wel eens een lange tijd zou duren alvorens de reeks zou uitkomen op DVD. Zal niet voor de kerstboom van dit jaar zijn vrees ik. Next year better ...
En persoonlijk denk ik dat ze die reeks nog eens gaan herhalen alvorens de reeks op DVD te laten verschijnen. Marketingstrategie noemen ze dat.
Stoffel
Op het Salon van 2006 hebben wij van Wim himself vernomen dat gezien het vele researchwerk om alle rechten op de muzieknummers te verkrijgen wel eens een lange tijd zou duren alvorens de reeks zou uitkomen op DVD. Zal niet voor de kerstboom van dit jaar zijn vrees ik. Next year better ...
En persoonlijk denk ik dat ze die reeks nog eens gaan herhalen alvorens de reeks op DVD te laten verschijnen. Marketingstrategie noemen ze dat.
Stoffel
Volgens de site van canvas http://www.canvas.be/canvas_master/prog ... ndex.shtml komt de serie opnieuw op TV op vrijdag 5 januari 2007.
Kijken dus, en opnemen.
Kijken dus, en opnemen.
Greetz, Pierre
R1200RT
R1200RT
Ik heb de eerste reeks op DVD en begon met hoge verwachtingen te kijken naar de tweede reeks. Bummer
Major bummer
I.p.v. naar De Bende was ik aan't kijken naar Vlaanderen Vakantieland. Daar is niks mis mee, alleen dat de motoren nu een duidelijk ondergeschikte rol speelden en zelfs bijna nooit in beeld kwamen. Het avontuurlijke was helemaal weg, want alles is veel "mooier" in scene gezet met een duidelijk script en draaiboek bij de hand. Jammer. Een gemiste kans
De route narijden zal natuurlijk wel grandioos zijn
I.p.v. naar De Bende was ik aan't kijken naar Vlaanderen Vakantieland. Daar is niks mis mee, alleen dat de motoren nu een duidelijk ondergeschikte rol speelden en zelfs bijna nooit in beeld kwamen. Het avontuurlijke was helemaal weg, want alles is veel "mooier" in scene gezet met een duidelijk script en draaiboek bij de hand. Jammer. Een gemiste kans
De route narijden zal natuurlijk wel grandioos zijn
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
lucsa
- Contacteer:
de eerste aflevering met oa "Penshaw Monument" en "Angel of the North" zal ik zeker herbekijken.
Die hebben we afgelopen zomer bezocht op de heenweg naar Schotland door die uitzending.
http://lucsa1.be/Schotland2006/schotland2006dag01.htm
De afleveringen over Schotland, Isle of Man en Ierland ook nog, maar de rest vond ik minder boeiend.
Die hebben we afgelopen zomer bezocht op de heenweg naar Schotland door die uitzending.
http://lucsa1.be/Schotland2006/schotland2006dag01.htm
De afleveringen over Schotland, Isle of Man en Ierland ook nog, maar de rest vond ik minder boeiend.
Laatst gewijzigd door lucsa op 04 jan 2007, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Motorista7
Long way round
Waar heb je de DVD van Long way round gevonden? Met Nederlandse ondertitels?JohanDB schreef:Onlangs "The Long Way Round" besteld en toegestuurd gekregen.
3 dvd's met samen 12 afleveringen in 3 avonden uitgekeken![]()
Da's "De Bende" in 't kwadraat
-
Motorista7
-
pvde
- Contacteer:
Re: Long way round
Yep,ydec_2003 schreef:Waar heb je de DVD van Long way round gevonden? Met Nederlandse ondertitels?JohanDB schreef:Onlangs "The Long Way Round" besteld en toegestuurd gekregen.
3 dvd's met samen 12 afleveringen in 3 avonden uitgekeken![]()
Da's "De Bende" in 't kwadraat
De DVD is te bestellen via http://www.amazon.co.uk/
Neem de Special edition met 3 DVD's, er is ook een eerdere versie met 2 DVD's.
Opletten dat je de DVD besteld en niet het boek of combinatie DVD & boek.
PS: "Race to Dakar" is ook een aanrader
Houdoe
Laatst gewijzigd door pvde op 07 jan 2007, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L