Danny schreef:ACA geeft geen garantie op een Hawker maar Hawker geeft die zelf dus ... zij verkopen slechts door... 't is niet omdat één iemand een kapotte batterij had dat het een kutwinkel is, ik heb er errrg goeie ervaringen
Eens zien hoe blij je daar zal mee zijn als het geen gel batterij is en jezelf en je moto onder het batterijzuur zit.
Batterijen die ontploffen terwijl ze niet geladen worden en met constructiefouten zitten horen niet verkocht te worden punt.
Een leverancier die waarborgregels aan zijn laars lapt omdat hij toch sterker is dan jan modaal is voor mij meer dan voldoende.
Het woord "kutwinkel" heb ik nergens aangehaald.
Voor de rest ieder zijn idee daarover hoor, ik merkte enkel maar op.
Bij ons in nl blijft volgens het consumentenrecht de verkoper/winkelier verantwoordelijk voor het verkochte product en niet fabrikant en het lijkt dat je met zo'n ontplofte accu alle recht hebt op een goede afhandeling.
grtjs vutteRT
Zo, mijn batterij is nagekeken en ... er blijkt iets mis te zijn met de totale capaciteit (ergens een cel die niet goed meer is) en het hele ding wordt onder garantie vervangen.
terrano schreef:Zo, mijn batterij is nagekeken en ... er blijkt iets mis te zijn met de totale capaciteit (ergens een cel die niet goed meer is) en het hele ding wordt onder garantie vervangen.
greetz, terrano
En zo eenvoudig is dat
Goed om even aan te geven dat je dealer zijn werk prima doet en je klacht serieus neemt.
Dat zijn dealers en/of zakenmensen die de consument behandelen zoals het hoort en zij verdienen dan ook een pluim.
Spijtig is dat er vrij veel anderen zijn en aan alles lak hebben.